Susanne

LCHF-tråden

767 indlæg i dette emne

Er stolt! Spiste fed yoghurt med frugt og drak kaffe med sødmælk til morgenmad (selvom jeg altså meget bedre kan lide det med mini-mælk).. Og det selvom alle sad pg spiste friskbagt brød med nutella :yay

Er lidt sulten nu, men tror det er fordi min krop gerne vil have det brød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er stolt! Spiste fed yoghurt med frugt og drak kaffe med sødmælk til morgenmad (selvom jeg altså meget bedre kan lide det med mini-mælk).. Og det selvom alle sad pg spiste friskbagt brød med nutella :yay

Er lidt sulten nu, men tror det er fordi min krop gerne vil have det brød :)

Sådan! Det er godt nok imponerende! :super

Jeg har spist alt for få kcal til frokost, så nu har jeg lyst til alt muligt forbudt. Et kongerige for en halv ristet bolle med nutella! :(

Jeg er nu ellers ret stolt over, at jeg købte kaffe hos Emmery´s, men ingen snacks! Faktisk har jeg SLET ikke syndet i flere dage... Jeg synes det værste er hvis man ikke lige har fået spist nok og derfor skal have noget nemt og hurtigt. Jeg er bange for at blive for hurtigt træt af Oopsies, så nu holder jeg lige et par dages pause fra dem. Jeg glæder mig rigtig meget til mine varer kommer, så jeg kan prøve at lave nogen af de søde ting - glæder mig til chokoladetrøfler med lakrids! :mam

Måske jeg skal prøve at lave nogen af madbandittens forskellige slags pandekager :chin: På den anden side skal jeg også huske at slappe af og nyde en stund for mig selv mens Anna sover. Så svært at vælge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stolt! Spiste fed yoghurt med frugt og drak kaffe med sødmælk til morgenmad (selvom jeg altså meget bedre kan lide det med mini-mælk).. Og det selvom alle sad pg spiste friskbagt brød med nutella :yay

Er lidt sulten nu, men tror det er fordi min krop gerne vil have det brød :)

:yay Hvor er du sej!!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til brunch med familien i dag, hvor jeg igen kun tog æg, bacon, pølser, pålæg og ost! Jeg havde slet ikke lyst til de kager, de andre spiste!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at komme rigtig godt igang med LCHF herhjemme:-)

I går bagte jeg gulerodsboller efter LCHF bogen og kokosmuffins efter hjemmesiden madbaneitten. Mmmmmm sir jeg bare.

I dag lavede manden pandekager til morgenmad efter LCHF bogen og han er netop igang med blomkålspizza og valnøddebrød:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at komme rigtig godt igang med LCHF herhjemme:-)

I går bagte jeg gulerodsboller efter LCHF bogen og kokosmuffins efter hjemmesiden madbaneitten. Mmmmmm sir jeg bare.

I dag lavede manden pandekager til morgenmad efter LCHF bogen og han er netop igang med blomkålspizza og valnøddebrød:-)

Sejt!

Jeg er ved at lave oopsies (igen) og knækbrød for første gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiste en håndfuld nødder, da jeg var sulten i formiddags og har til frokost fået en avokado, en frikadelle, en fiskefilet stegt i masser af smør med citron og masser af remo, et æg og har til eftermiddag fået endnu en kop kaf med sødmælk :yay

Spiste så en smule lakrids og en af de der mini snickers :prik Men alle æder slik, chips, boller og drikker sodavand hele tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes I andre er mega seje og :respekt til jer alle sammen..

Susanne, er de der oopsies gode?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes I andre er mega seje og :respekt til jer alle sammen..

Susanne, er de der oopsies gode?

Ja, jeg synes oopsies er toppen! I dag har jeg fået en til formiddag med smør og et tyndt lag nutella (:blush - men jeg kunne sagtens lade være med at spise den anden halvdel af den bolle Anna fik, selvom jeg da overvejede det - Anna var helt glad, men det er jo også over en uge siden hun har fået formiddagsbolle sidst :o) og til frokost fik jeg oopsie med flødeost, salat, gravad laks, hytteost og hjemmelavet persillepesto - MUMS! :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har målt nu og så bruger jeg dem, for jeg kan ikke forstå hvis jeg allerede har tabt 5 cm på det smalleste sted på taljen?! Det ser godt nok sådan ud og føles sådan, men det er jo helt vildt, hvis det er sandt?! :o I dag måler jeg i hvert fald 71 cm på smalleste sted på taljen (jeg er ret sikker på det de gange jeg har målt har heddet ca. 76cm :blink) og 86 cm. på bredeste sted lige omkring navlen. Nu har jeg lige shredded for 2. dag i træk - det tager lysten til usunde ting ;)

Vil lige pointere, at jeg nu har tabt 1 cm mere og er 70 og 85 cm på hhv. smalleste og bredeste sted :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske man skulle prøve de oopsies.. Bum bum. Jeg ved det ikke rigtigt, for jeg tager jo en del dage et stykke rugbrød til frokost og har faktisk ikke haft brug for andet.

I morges var det ret let at undvære bollerne, selvom alle andre sad og spiste dem og de duftede godt. Til frokost spiste jeg heller ikke brød, men æg, frikadelle og rullesteg (jeg spiste på farten og havde ikke, så jeg kunne spise den avokado jeg havde med <_< ) Men hold op, hvor var det svært, da de ALLE sammen spiste pommes i vandland.. Men jeg holdt mig fra dem og synes selv, at jeg var ret god :yay

I aften har jeg lavet lasagne med squash i stedet for pasta og lidt ekstra ost på toppen i stedet for fløde i sovsen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ska jeg forstå det sådan, at jeg godt må beholde min morgenkaffe om morgenen med mælk til. Godt nok letmælk pga jeg ikk kan lide sødmælk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ska jeg forstå det sådan, at jeg godt må beholde min morgenkaffe om morgenen med mælk til. Godt nok letmælk pga jeg ikk kan lide sødmælk.

Tror da ikke, man skal undvære kaffe med mælk.. Men der er lige så mange grader, som folk på kuren.

Personligt spiser jeg rugbrød til frokost de fleste dage, når jeg er på job og drikker 2 kopper kaffe om dagen med minimælk, fordi jeg ikke er glad for det med sødmælk eller fløde!

Og imorgen er jeg inviteret til fødselsdags kage og der spiser jeg kage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ska jeg forstå det sådan, at jeg godt må beholde min morgenkaffe om morgenen med mælk til. Godt nok letmælk pga jeg ikk kan lide sødmælk.

Du må drikke al den kaffe du lyster. Men der skal helst fløde i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må drikke al den kaffe du lyster. Men der skal helst fløde i ;)

Fløde i kaffe ka jeg heller ikk lide. Så lige på det punkt gør jeg intet. Beholder min Kaffe og letmælk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fløde i kaffe ka jeg heller ikk lide. Så lige på det punkt gør jeg intet. Beholder min Kaffe og letmælk!

Sådan gør du det! Ligesom jeg beholder et kvart stykke pålægschokolade og lidt Nutella ind imellem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvad gør man lige, når svigerne serverer boller i karry med hvide ris til? Har virkelig ikke lydt til at være "hende der med særkosten/ på den der nye, fancy kur".

Prøvede at begrænse mit risindtag, men kunne jo ikke tage kun boller og sovs :rolleyes Må være god i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvad gør man lige, når svigerne serverer boller i karry med hvide ris til? Har virkelig ikke lydt til at være "hende der med særkosten/ på den der nye, fancy kur".

Prøvede at begrænse mit risindtag, men kunne jo ikke tage kun boller og sovs :rolleyes Må være god i morgen!

Var der slet ikke nogen grøntsager du kunne spise en masse af? Jeg kan godt forstå du følte dig presset <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede Madbandittens kylling i cremet kokossovs med blomkålsris i dag og det var vildt godt! Så den kan I roligt lave :)

Vi supplerede med friske grønne bønner og lidt fintsnittet spidskål.

Anna fik det med basmatiris og var også stor fan - dejlig blød mad på øm tand ;)

(og nej, jeg var slet ikke fristet til at spise af hendes ris, som jeg ellers havde frygtet :yay)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag både lavet mega god pizza med æggebund og LÆKRE fatbombs (små chokolader)!! Jeg elsker LCHF :D

Opdatering i min egen tråd, snart! Men i morgen kalder jobbet, så vi må se, hvor meget BK tid jeg får..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede Madbandittens kylling i cremet kokossovs med blomkålsris i dag og det var vildt godt! Så den kan I roligt lave :)

Vi supplerede med friske grønne bønner og lidt fintsnittet spidskål.

Anna fik det med basmatiris og var også stor fan - dejlig blød mad på øm tand ;)

(og nej, jeg var slet ikke fristet til at spise af hendes ris, som jeg ellers havde frygtet :yay)

De der blomkålsris har ikke fanget mig endnu. Synes bare de er vandede og smager ikke af noget, ka det passe? Eller hvordan laver du dem HELT præcist - fra blomkålshovede til tallerken? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, er det kylling i cremet peanutsauce du har lavet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, er det kylling i cremet peanutsauce du har lavet?

Den lavede jeg i torsdags, og den var vildt lækker!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der slet ikke nogen grøntsager du kunne spise en masse af? Jeg kan godt forstå du følte dig presset <_<

Ingen grønt, desværre. De havde også masser af sodavand i køleskabet, men ingen light.. Lidt træls..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne melde mig under lchf fanerne herinde nu :-) har spist efter det siden i onsdags, og det går indtil videre rigtig godt! Tusind tak for inspiration herinde til langt om længe at komme igang med det.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER