MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Åh det lyder hyggeligt :kuller

Så skønt :biglove Tilgengæld er vi kommet hjem med 2 sæt nattøj der lyser i mørke :huh Det er jeg spændt på hvad han siger til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skønt :biglove Tilgengæld er vi kommet hjem med 2 sæt nattøj der lyser i mørke :huh Det er jeg spændt på hvad han siger til...

Mie har et sæt med knogler der lyser og det er det SEJESTE ifølge Mie :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har et sæt med knogler der lyser og det er det SEJESTE ifølge Mie :p

Det er også det ene sæt Marius valgte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg putter Mie

"Så skal du kun sove 2 nætter mere så skal du hjem til mormor og så skal jeg ind på sygehuset og føde"

Mie "man kan ikke spise pingviner vel mor?"

:blink :lol :D :p

Ok jeg lukker omkring den lillesøster, det gider vi i hvert fald ikke snakke mere om :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg putter Mie

"Så skal du kun sove 2 nætter mere så skal du hjem til mormor og så skal jeg ind på sygehuset og føde"

Mie "man kan ikke spise pingviner vel mor?"

:blink :lol :D :P

Ok jeg lukker omkring den lillesøster, det gider vi i hvert fald ikke snakke mere om :lol

Haha :haha Det er da klar tale :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :haha Det er da klar tale :D

Jeps - der var INTET der kunne misforståes :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Susanne, FruSP og Majs :)

Satser på gentagelse i nat :goodluck

Da jeg sagde til Filippa ved putning at vi gjorde som i går aftes med at tage hende ud at tisse når vi går i seng, svarede hun "det lyder da som en god ide, mor" med sådan et tonefald at hun lyder meget ældre - som i "dygtig, mor" :D

FruSP: de bliver store :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg putter Mie

"Så skal du kun sove 2 nætter mere så skal du hjem til mormor og så skal jeg ind på sygehuset og føde"

Mie "man kan ikke spise pingviner vel mor?"

:blink :lol :D :p

Ok jeg lukker omkring den lillesøster, det gider vi i hvert fald ikke snakke mere om :lol

:D :lol :D

No more talk, more action ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :lol :D

No more talk, more action ;)

Præcis :lol

Og genial kommentar fra Filippa - elsker når de laver de der bedrevidende/kloge/store sætninger det er det kæreste i verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg putter Mie

"Så skal du kun sove 2 nætter mere så skal du hjem til mormor og så skal jeg ind på sygehuset og føde"

Mie "man kan ikke spise pingviner vel mor?"

:blink :lol :D :p

Ok jeg lukker omkring den lillesøster, det gider vi i hvert fald ikke snakke mere om :lol

Haha! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Lise og jeg hygget med at lave halloween græskar til morgen, og jeg er sgu lidt stolt, da det er allerførste gang jeg har lavet sådan et ;) Jeg var spændt på om jeg kunne finde ud af det.

f9P09RB.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Lise og jeg hygget med at lave halloween græskar til morgen, og jeg er sgu lidt stolt, da det er allerførste gang jeg har lavet sådan et ;) Jeg var spændt på om jeg kunne finde ud af det.

f9P09RB.jpg

Det er også rigtig fint! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var jeres børn, da de selv kunne tørre sig på toilettet? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var jeres børn, da de selv kunne tørre sig på toilettet? 

Maliva tørre sig selv, når hun har tisset.

Hvis hun har lavet stort, prøver hun selv først og derefter kalder hun på os, og så tørre vi efter :)

Det er sjældent at der faktisk er noget at tørre efter, da hun er blevet bedre og mere "grundig". 

Og hun er 4 år. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

æv æv-... dagens biograf tur er aflyst... vi har i stedet en dreng med 40 i feber, men vagtlægen siger bare det er virus.. :( og han havde glædet sig helt vildt til at komme i bio...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle var jeres børn, da de selv kunne tørre sig på toilettet? 

Anna gør det selv når hun har tisset. Forudser ikke, at det er foreløbig vi stopper med at tørre ud over det, men det er da et godt spørgsmål :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna gør det selv når hun har tisset. Forudser ikke, at det er foreløbig vi stopper med at tørre ud over det, men det er da et godt spørgsmål :chin:

Samme her :ditto

Vi snakkede faktisk om det forleden. Jeg vil gerne vente et godt stykke tid endnu, før han selv skal have hænderne derned efter nr. 2 :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna gør det selv når hun har tisset. Forudser ikke, at det er foreløbig vi stopper med at tørre ud over det, men det er da et godt spørgsmål :chin:

:ditto

De skal selv kunne i skolen så jeg antager det er noget der skal sættes ind på om et års tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa er meget interesseret i biblen og har været det nogle måneder. Vi læser ofte godnathistorie fra hendes børnebibel og nu til eftermiddag har vi læst i Leonoras (en anden version). Lige nu ser/hører hun Sigurd fortælle bibelhistorier. Jeg tror snart vi skal prøve at gå til kirke&aftensmad. Jeg får også genopfrisket noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i bhv. Begynder de at øve det når de når storbørnsgruppen, de får at vide at de skal prøve 3 gange og så kommer vi at tørrer efter. De skal nemlig kunne når de starter i skole.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er virkelig begyndt at få nogen flip igen over alle mulige små ting som ingen mening giver i vores verden. Hun er samtidig begyndt at kalde mig dumme mor og far for dumme far <_< jeg siger bare det må du godt synes men det ændrer ikke på det vi har sagt. Synes godt nok det er mange gange i løbet af en dag der er noget i øjeblikket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tørre stadig efter når hun var lavet stort men ikke når hun har tisset. Jeg tænker vi snart skal i gang med at prøve det også for at gøre det nemmere i bh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise tørrer selv efter toiletbesøg, men jeg tørrer efter når hun har lavet stort. I bh'en er min oplevelse dog at hun altid kun tørrer selv, og jeg har flere gange oplevet der sad lidt efterladenskaber i underbukserne/omkring numsehullet. Ret ulækkert :( Lise siger at der ikke kommer nogen og hjælper hende hvis hun kalder.

Er det kun i Lises bh det er sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise tørrer selv efter toiletbesøg, men jeg tørrer efter når hun har lavet stort. I bh'en er min oplevelse dog at hun altid kun tørrer selv, og jeg har flere gange oplevet der sad lidt efterladenskaber i underbukserne/omkring numsehullet. Ret ulækkert :( Lise siger at der ikke kommer nogen og hjælper hende hvis hun kalder.

Er det kun i Lises bh det er sådan?

Jeg har også oplevet et par gange at det har siddet børn og kaldt men ingen voksne er kommet :( det er især når de er ude for så løber børnene nogen gange ind uden at sige det og så er det ikke altid de voksne lige opdager det.

Jeg tænker de faktisk bør have et system hvor der er en der lige går ind og tjekker hver 5-10 minut så de undgår det. Synes virkelig det er synd for børnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.