MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Er så stolt af min Marius. Han har sovet hele natten uden sut og det eneste han bad om på et tidspunkt han lige vågnede, var saftevand :super God første nat uden sut...

Sådan :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er så stolt af min Marius. Han har sovet hele natten uden sut og det eneste han bad om på et tidspunkt han lige vågnede, var saftevand :super God første nat uden sut...

Seje dreng :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så stolt af min Marius. Han har sovet hele natten uden sut og det eneste han bad om på et tidspunkt han lige vågnede, var saftevand :super God første nat uden sut...

Så sejt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede dagen med et totalt treeager sammenbrud over nærmest ingen ting... :(

Men nu er han glad igen og klar til navngivningen - det hjalp også at vi jo skulle tage toget der ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :super

  

Seje dreng :super

  

Så sejt.

Han er så sej min skønne dreng :wee Han har snakket om den en enkelt gang her til formiddag, men ingen gråd (endnu). Tilgengæld tror jeg snart giraf kan vrides og så er han begyndt at hive strømperne af og putte i munden :huh pt leger han bare med LEGO :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er så sej min skønne dreng :wee Han har snakket om den en enkelt gang her til formiddag, men ingen gråd (endnu). Tilgengæld tror jeg snart giraf kan vrides og så er han begyndt at hive strømperne af og putte i munden :huh pt leger han bare med LEGO :)

Dejligt han leger med Lego, men at han sutter på andre ting kunne godt tyde på, at han ikke har været klar..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er så sej min skønne dreng :wee Han har snakket om den en enkelt gang her til formiddag, men ingen gråd (endnu). Tilgengæld tror jeg snart giraf kan vrides og så er han begyndt at hive strømperne af og putte i munden :huh pt leger han bare med LEGO :)

Mega sejt :yay

Mon ikke han vænner sig til det hurtigt :) Plejer han at have sutten om dagen også?

Vi overvejer også at sutten snart skal sendes til julemanden, som så sender noget tilbage til hende.. Hun har den kun til lur og om natten :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg prale med at Clara IKKE bruger sut mere... YAY!!!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til 3 måneders samtale i BH. Vi har en stil, forsigtig, men glad pige. Hun skal lærer at få lidt mere rundsave på albuerne, men det er vi sikker på nok skal komme, det er jo kun 3 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte at tage sutten med ovre fra børnehaven. Hun har ikke haft den siden lørdag middag, hverken lur eller nat, mon det ødelægger det hele at hun får den derovre idag? :chin:

Måske jeg skal sende en besked til hendes pædagoger, om at de skal fjerne den og evt snakke om at når hun er så stor en pige på 3 år, så bruger hun ikke sut mere. Det er det hun selv siger :)

Eller skal jeg bare lade det være idag og så tager vi den med, når jeg henter hende? :help

Edit: hun gav mig den i øvrigt selv og sagde, at jeg måtte smide den ud og har kun spurgt efter den 2 gange, men uden at være ked overhovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh vi er lige vågnet ved Marius græder og har fået den grummeste tørre hoste. Gad vide om halsen gør ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna lavede stort på toilettet i børnehaven i går! :o (bruger stadig ble)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så stolt af Marius mht slut med sut. Det er 5 dage siden han stoppede og til trods for falsk strubehoste der startede i nat og at han er puttet med 39,3 i feber, så har han overhovedet ikke snakket om sutten. Synes han er sej :p Men hold op hvor han er hæs og har fået en spinkel stemme. Og han gøer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så stolt af Marius mht slut med sut. Det er 5 dage siden han stoppede og til trods for falsk strubehoste der startede i nat og at han er puttet med 39,3 i feber, så har han overhovedet ikke snakket om sutten. Synes han er sej :p Men hold op hvor han er hæs og har fået en spinkel stemme. Og han gøer.

:yay :yay

Håber det stadig går godt på trods af sygdom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna lavede stort på toilettet i børnehaven i går! :o (bruger stadig ble)

Mega sejt :yay Det er en god begyndelse :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har halvsløj Edith hjemme idag. Hun hoster lidt og er snottet, men håber at en dag hjemme hjælper på det. Igår sagde hendes pædagog, at hun ikke havde været sig selv :(

Vi skal ud til S's arbejde senere og vise Albert frem, men først skal vi bage kage og hygge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega sejt :yay Det er en god begyndelse :glad

Ja det er det helt sikkert! De sidder på toilet ved hvert bleskift og det giver altså pote!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorteaflevering!!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorteaflevering!!! :boo

:ditto

Kram til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Kram til dig :kram2

Har sjældent set hende SÅ ked! :(

Øv! Og kram til dig også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede lige hjem, inden A og I skulle til børnehave.. Inger forlangte at tale med mig, og da hun fik røret sagde hun glad:

 

"Hej mor! Hvorfor bliver du gal på mig nogle gange?"

"... Ehh, det kan jo være, hvis du ikke gør som jeg siger, eller hvis jeg er træt eller ked af det skat! Hvorfor bliver du så gal på mig?"
"ooookaaaayyyy" sagde hun og smækkede røret på...

 

Yes...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sjældent set hende SÅ ked! :(

Øv! Og kram til dig også :kram2

Det er IKKE sjovt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede lige hjem, inden A og I skulle til børnehave.. Inger forlangte at tale med mig, og da hun fik røret sagde hun glad:

"Hej mor! Hvorfor bliver du gal på mig nogle gange?"

"... Ehh, det kan jo være, hvis du ikke gør som jeg siger, eller hvis jeg er træt eller ked af det skat! Hvorfor bliver du så gal på mig?"

"ooookaaaayyyy" sagde hun og smækkede røret på...

Yes...!

Hun er altså total teenager :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede lige hjem, inden A og I skulle til børnehave.. Inger forlangte at tale med mig, og da hun fik røret sagde hun glad:

"Hej mor! Hvorfor bliver du gal på mig nogle gange?"

"... Ehh, det kan jo være, hvis du ikke gør som jeg siger, eller hvis jeg er træt eller ked af det skat! Hvorfor bliver du så gal på mig?"

"ooookaaaayyyy" sagde hun og smækkede røret på...

Yes...!

Haha! De er altså i en sjov periode :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay

Håber det stadig går godt på trods af sygdom!

Det går rigtig god. Han er så skide sej. Han har overhovedet ikke nævnt den :o :yay Idag er det en uge siden den røg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.