MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Tror godt nok vi har en dreng der reagere på det hele pt. At være blevet storebror, børnehave, nedtrapning af lur mv. Han slår, napper, sparker, bider. Han vil bæres af mig igen lige pludselig og igår stod han og hev i mit ben storgrædende mens jeg lavede aftensmad. Så måtte hurtig lige blive færdig og ind og sidde lidt med ham... Synes godt nok vi er udfordret pt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder så bekendt - så du er "heldigvis" ikke alene :(

Det er da altid noget :) Men :kram til dig, for det er sindsyg hårdt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

  

:kram

Tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror godt nok vi har en dreng der reagere på det hele pt. At være blevet storebror, børnehave, nedtrapning af lur mv. Han slår, napper, sparker, bider. Han vil bæres af mig igen lige pludselig og igår stod han og hev i mit ben storgrædende mens jeg lavede aftensmad. Så måtte hurtig lige blive færdig og ind og sidde lidt med ham... Synes godt nok vi er udfordret pt :(

:kram - men du har øje for ham og han vil aldrig være i tvivl om at hans mor elsker ham lige meget hvad, for du rummer ham også når han tester dig med sin udadreagerende adfærd! :respekt du er altså bare en fantastisk mor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram - men du har øje for ham og han vil aldrig være i tvivl om at hans mor elsker ham lige meget hvad, for du rummer ham også når han tester dig med sin udadreagerende adfærd! :respekt du er altså bare en fantastisk mor!

Tak for de pæne ord :kiss Men jeg må nok indrømme jeg føler det modsatte :( Jeg bruger meget krudt på at skælde ud og irettesætte. Jeg er ikke sikker på han altid forstår det og han står bare og griner af mig. Andre gange tror jeg nu han godt ved, det ikke var helt godt. Jeg har efterhånden fundet ud af jeg skal flytte situationen, f.eks. fjerne Julius fra gulvet og op på bordet når han sidder i autostolen. Men jeg forsøger virkelig også at høre ham, kramme ham og snakke med ham... Men shit det er svært pt og føle sig tilstrækkelig og føle man reagerede rigtig på den givne situation...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de pæne ord :kiss Men jeg må nok indrømme jeg føler det modsatte :( Jeg bruger meget krudt på at skælde ud og irettesætte. Jeg er ikke sikker på han altid forstår det og han står bare og griner af mig. Andre gange tror jeg nu han godt ved, det ikke var helt godt. Jeg har efterhånden fundet ud af jeg skal flytte situationen, f.eks. fjerne Julius fra gulvet og op på bordet når han sidder i autostolen. Men jeg forsøger virkelig også at høre ham, kramme ham og snakke med ham... Men shit det er svært pt og føle sig tilstrækkelig og føle man reagerede rigtig på den givne situation...

At du tænker og reflekterer er måske nok det aller vigtigste! Pyt med en dum konflikt eller 10 hvis der er reflektion bagefter og man så tænker "ok det var dumt det gør vi lige anderledes næste gang" så er der seriøst ikke en finger at sætte på det. Vi skal jo også lære noget som forældre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At du tænker og reflekterer er måske nok det aller vigtigste! Pyt med en dum konflikt eller 10 hvis der er reflektion bagefter og man så tænker "ok det var dumt det gør vi lige anderledes næste gang" så er der seriøst ikke en finger at sætte på det. Vi skal jo også lære noget som forældre ;)

Og der er virkelig meget at lære :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er med at nyde sådan en stund med Marius. Det sker ikke så tit :wub

9wGw8Ei.jpg

Bortset fra han føles lidt varm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er med at nyde sådan en stund med Marius. Det sker ikke så tit :wub

9wGw8Ei.jpg

Bortset fra han føles lidt varm...

Håber han bare er træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber han bare er træt!

Han er bare træt. Temperaturen sagde 36,8 her for en halv time siden. Men hold op han er brugt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør ble til morgen :)

Hun ville gerne prøve uden ble til aften. Så aftalen er at vi tager hende ud at tisse når vi går i seng og så håber vi på succesfuld nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør ble til morgen :)

Hun ville gerne prøve uden ble til aften. Så aftalen er at vi tager hende ud at tisse når vi går i seng og så håber vi på succesfuld nat.

Hvor er det spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har prøvet "kaninen der så gerne ville sove"? Her hjemme har den virker 4/6 aftner so far...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har prøvet "kaninen der så gerne ville sove"? Her hjemme har den virker 4/6 aftner so far...

Jeg har ikke prøvet den endnu, men har godt tænkt den kunne være relevant. Dejligt med positiv respons på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøre unge! Lige nu i skrivende stund, sidder Luna og guffer sin morgenmad... som i dag er pasta med kødsovs! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende :)

Det gik godt :yay

Tog hende ud at tisse lidt over 22.30. 5.15 kaldte hun og bad om at få dyne på, så der tog jeg hende også ud at tisse.

Total succes :glad Stolt mor :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik godt :yay

Tog hende ud at tisse lidt over 22.30. 5.15 kaldte hun og bad om at få dyne på, så der tog jeg hende også ud at tisse.

Total succes :glad Stolt mor :kuller

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik godt :yay

Tog hende ud at tisse lidt over 22.30. 5.15 kaldte hun og bad om at få dyne på, så der tog jeg hende også ud at tisse.

Total succes :glad Stolt mor :kuller

Hvor godt :super

Hold nu op, hvor bliver de børn altså store :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik godt :yay

Tog hende ud at tisse lidt over 22.30. 5.15 kaldte hun og bad om at få dyne på, så der tog jeg hende også ud at tisse.

Total succes :glad Stolt mor :kuller

:glad :yay

Store seje pige :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega hyggelig eftermiddag med Marius. Vi kørte i h&m og købte nattøj. Han valgte selv, så han fik en sæt med rumraketter, et sæt der ligner rumtøj, og et sæt med knogler :D Og en Batman trøje :) Og så gik vi i Kvickly og købte bland selv snoller til Disney. Og så proklamerede han på vej derud, at han er glad for mig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega hyggelig eftermiddag med Marius. Vi kørte i h&m og købte nattøj. Han valgte selv, så han fik en sæt med rumraketter, et sæt der ligner rumtøj, og et sæt med knogler :D Og en Batman trøje :) Og så gik vi i Kvickly og købte bland selv snoller til Disney. Og så proklamerede han på vej derud, at han er glad for mig :wub

Årh hvor dejligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega hyggelig eftermiddag med Marius. Vi kørte i h&m og købte nattøj. Han valgte selv, så han fik en sæt med rumraketter, et sæt der ligner rumtøj, og et sæt med knogler :D Og en Batman trøje :) Og så gik vi i Kvickly og købte bland selv snoller til Disney. Og så proklamerede han på vej derud, at han er glad for mig :wub

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en skøn fridag med Caroline, som har budt på indkøb af vinterstøvler, købe fredagsslik og en tur i Legoland. Hun prøvede templet for første gang, det var et kæmpe hit, så vi prøvede fire gange i streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega hyggelig eftermiddag med Marius. Vi kørte i h&m og købte nattøj. Han valgte selv, så han fik en sæt med rumraketter, et sæt der ligner rumtøj, og et sæt med knogler :D Og en Batman trøje :) Og så gik vi i Kvickly og købte bland selv snoller til Disney. Og så proklamerede han på vej derud, at han er glad for mig :wub

Åh det lyder hyggeligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor dejligt :biglove

Mega dejligt med en god stund. Men han har også fået en god middagslur idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.