Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

BsB? :unsure

Backstreet Boys :)

De er med til allersidst fordi den ene af hovedpersonerne er fan. Det er vist mere det man kalder cameo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik i 30 års fødselsdagsgave pengene til at få lavet et hjerte mere i min ring, så jeg har et hjerte for hver af min drenge. Først for 14 dage siden fik jeg den indleveret og nu kan jeg hente den :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på museum Jorn i dag med skolen. Ellers ikke hver dag jeg kommer på kunstmuseum. Men synes det var spændende (ikke så meget billederne selv om de udstiller Picasso men mere det projekt vi skal lave med stedet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slapper den på sofaen, har bare ikk været i det bedste humør idag så håber weekenden bliver bedre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da magle svigermor var oi provo humør til familie festen i dag!!! Det var ikke mig det gik ud over men shit det var direkte tåkrumnende PINLIGT!!! Anders's kusine fik da den store tur og hun endte med bare at forlade rummet. Små dumme halvspydige bemærkninger konstant. Hun VED hun har et dårligt forhold til hende hvorfor så gøre det være? Hun er faktisk et rigtigt rart menneske, som bare prøver at undgå min svigermor for husfredens skyld, og hun gør det ret tydeligt. Men ja - min svigermor i en nøddeskal! Jeg har accepteret at hun er sådan men syntes det er grumt at se hende i "aktion" mod andre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg slukker fjernsynet i aften... Orker ikke tude mere.. F**k dig l*rte cancer!! Du tog min elskede morfar alt for tidligt og jeg savner ham så meget, at det gør forfærdelig ondt helt ind i hjertet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg slukker fjernsynet i aften... Orker ikke tude mere.. F**k dig l*rte cancer!! Du tog min elskede morfar alt for tidligt og jeg savner ham så meget, at det gør forfærdelig ondt helt ind i hjertet :(

:kram Det er bare en ond ond sygdom :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg slukker fjernsynet i aften... Orker ikke tude mere.. F**k dig l*rte cancer!! Du tog min elskede morfar alt for tidligt og jeg savner ham så meget, at det gør forfærdelig ondt helt ind i hjertet :(

 

:kram2 

 

Det har virkelig været en hård uge på tv2!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg slukker fjernsynet i aften... Orker ikke tude mere.. F**k dig l*rte cancer!! Du tog min elskede morfar alt for tidligt og jeg savner ham så meget, at det gør forfærdelig ondt helt ind i hjertet :(

Frygtelig uge, men for en god sag.

Min papkusine blev begravet i lørdags, død af brystkræft, kun 34 år! Hun nåede at få sit drømmebryllup, selvom hun og hendes mand vidste hvilken vej, det ville gå.. Puha.. Det er så hårdt (især fordi hun for 1,5 år siden blev erklæret rask, og de under hendes fertilitetsbshandling finder ud af, at kræften er kommet tilbage ;( )

:kram til dig og din sorg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram2

Det har virkelig været en hård uge på tv2!

Tak :kram2

Ja det er det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygtelig uge, men for en god sag.

Min papkusine blev begravet i lørdags, død af brystkræft, kun 34 år! Hun nåede at få sit drømmebryllup, selvom hun og hendes mand vidste hvilken vej, det ville gå.. Puha.. Det er så hårdt (især fordi hun for 1,5 år siden blev erklæret rask, og de under hendes fertilitetsbshandling finder ud af, at kræften er kommet tilbage ;( )

:kram til dig og din sorg

Åhh Gud hvor forfærdeligt og tragisk for jer!! :kram2

Min morfar var en faderskikkelse for mig og min bror.. Han glædede sig sådan til, at tumle med sine oldebørn.. Han ville være blevet 66 i år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Gud hvor forfærdeligt og tragisk for jer!! :kram2

Min morfar var en faderskikkelse for mig og min bror.. Han glædede sig sådan til, at tumle med sine oldebørn.. Han ville være blevet 66 i år :(

Frygteligt at han skulle dø så tidligt..

Det er bare en forfærdelig sygdom, og synes bare alt for mange er ramt :( håber de får en masse penge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den sygdom er frygteligt!

Min mormor havde både lungekræft og en tumor i hoved. Hun fik kool (Vejrtrækningsproblemer) efter at hun blev erklæret rask (Lungekræft). Hun blev opereret i hoved da de fandt tumoren, men hun døde desværre ugen efter operationen, heldigvis var det ikke af tumoren eller lungekræften hun døde af.... Hun blev kun 73 år.

Jespers farmor fik lungekræft og kool og døjet med vejrtrækning i et stykke tid. Hun var 80 år...

Så vi har været ramt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bagud med lektier, rengøring, søvn osv. Så jeg glæder mig over at dagen i morgen har en "ekstra" time :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har med vilje ikke set alt det med knæk canser. Min morfar ville have haft fødselsdag i morgen, i stedet er det i morgen 8 år siden han blev begravet. Lortesygdom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik i seng med helt ondt i maven - sådan en lorte sygdom altså!!! Det der gjorde størst indtryk på mig ved showet var alle indslagene omkring børn og mødre, det gik lige i hjertet og gav en klump i halsen og tårer i øjnene!!!

 

Jeg er dog skide stolt af Danskerne at kunne samle SÅ mange penge ind, det er for vildt!! De penge kommer der resultater ud af. Tænk bare at næsten ALLE børn døde af leukæmi så sent som i 70erne, mens 80% overlever i dag!!! 

 

Jeg har ingen tæt på der har været ramt af kræft HELDIGVIS, men der er andre sygdomme og en af dem har Anders og måske Mie, heldigvis har vi nogle år endnu inden den forventes at "bryde ud" hos Anders og 3 årtier inden vi ved om Mie overhovedet har arvet det. Jeg håber forskningen på området udvikler sig voldsomt inden da. Det er heldigvis en sjælden sygdom og har Mie den ikke, så kan hendes børn ikke arve. Så hvis vi er heldige stopper sygdommen hos Anders. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde kæreste sagde i går, at han synes at fem år, ville være at vente for længe mht. et barn til. Så vi snakkede om, at lave en bette en når jeg er færdig med min uddannelse på KM. Alt efter om jeg måske er heldig at blive fastansat. Også ligegyldigt hvor længe der går. Sagen er at vi begge ønsker et barn sammen, og at jeg stadig er helt blæst væk af hvor fantastisk han er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare de skøreste drømme for tiden og vågner op med en totalt mærkelig fornemmelse - det er som om de har halloween/gyser/action tema, og de ting er ellers slet ikke mig :unsure Min kæreste har frabedt sig at høre om dem da han er lidt sart men må lige ud med det:

Jeg drømte at min farmor var tilbage i live, hun døde ellers da jeg var 12. Hun var vældig energisk og ville spille en orgelkoncert på et stort orgel i kælderen under en kirke og blev meget fornærmet da en anden dame insisterede på at optræde med en sang først. Det var sådan meget dunkelt rum, og måske var alle dernede i virkeligheden døde der var kommet tilbage...

 

Så drømte jeg at jeg var en ung dreng og min stedfar ville skyde mig, så jeg måtte flygte på en båd og til sidst svømme væk. Jeg ved ikke hvorfor han ville skyde mig, men det var noget med at han var blevet besat eller sådan noget...

 

Så drømte jeg at et par af mine venner havde købt et sommerhus, et lille mystisk husk på en stor flot grund. Vi stod og så på håndværkerne renovere huset men pludselig var huset væk, som i usynligt. Og håndværkernes ansigter var også væk, der var sorte knogler i deres ansigter. Så gik konen hen for at undersøge stedet hvor huset havde stået, så snart hun kom derover var hendes ansigt også sort, men hun kunne åbenbart ikke selv se det for hun vinkede til os. Så fandt hun en ledning og trak i den og pludselig sank hendes ansigt helt ind og lignede et kranium, og vi stod og råbte stop stop, men hun forstod ikke hvorfor. Det var rigtig gyseragtigt...

 

Jeg forstår ikke hvor de her ting kommer fra, det er jo helt skørt, og undskyld jeg lige læsser dem ud her i smalltalk men ellers tror jeg jeg går og spekulerer på dem resten af dagen. Eller det gør jeg sikkert alligevel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft noget lortevejr!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare de skøreste drømme for tiden og vågner op med en totalt mærkelig fornemmelse - det er som om de har halloween/gyser/action tema, og de ting er ellers slet ikke mig :unsure Min kæreste har frabedt sig at høre om dem da han er lidt sart men må lige ud med det:

Jeg drømte at min farmor var tilbage i live, hun døde ellers da jeg var 12. Hun var vældig energisk og ville spille en orgelkoncert på et stort orgel i kælderen under en kirke og blev meget fornærmet da en anden dame insisterede på at optræde med en sang først. Det var sådan meget dunkelt rum, og måske var alle dernede i virkeligheden døde der var kommet tilbage...

Så drømte jeg at jeg var en ung dreng og min stedfar ville skyde mig, så jeg måtte flygte på en båd og til sidst svømme væk. Jeg ved ikke hvorfor han ville skyde mig, men det var noget med at han var blevet besat eller sådan noget...

Så drømte jeg at et par af mine venner havde købt et sommerhus, et lille mystisk husk på en stor flot grund. Vi stod og så på håndværkerne renovere huset men pludselig var huset væk, som i usynligt. Og håndværkernes ansigter var også væk, der var sorte knogler i deres ansigter. Så gik konen hen for at undersøge stedet hvor huset havde stået, så snart hun kom derover var hendes ansigt også sort, men hun kunne åbenbart ikke selv se det for hun vinkede til os. Så fandt hun en ledning og trak i den og pludselig sank hendes ansigt helt ind og lignede et kranium, og vi stod og råbte stop stop, men hun forstod ikke hvorfor. Det var rigtig gyseragtigt...

Jeg forstår ikke hvor de her ting kommer fra, det er jo helt skørt, og undskyld jeg lige læsser dem ud her i smalltalk men ellers tror jeg jeg går og spekulerer på dem resten af dagen. Eller det gør jeg sikkert alligevel :rolleyes

Det var da også nogle syrede drømme :P :kram Er det sådan mareridtsagtigt eller "bare skørt"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da også nogle syrede drømme :P :kram Er det sådan mareridtsagtigt eller "bare skørt"?

Nja ikke helt mareridt som koldsved og hjertebanken, men sådan lidt ubehageligt som en underlig stemning der sidder i en, og som jeg ikke rigtig kan placere. For ja de er virkelig syrede og langt væk fra hvad jeg lige kan associere til. Men hey, så er det spændende at sove :blink :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft noget lortevejr!!!

Yep det er helt vildt. Er SÅ glad for jeg ikke skal ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nja ikke helt mareridt som koldsved og hjertebanken, men sådan lidt ubehageligt som en underlig stemning der sidder i en, og som jeg ikke rigtig kan placere. For ja de er virkelig syrede og langt væk fra hvad jeg lige kan associere til. Men hey, så er det spændende at sove :blink :D

Hehe måske ved din hjerne bare, at det snart er Halloween ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ved læge med min mavepine idag. Lægen kunne ikke finde andet end en låsning i lænden (ikke underligt jeg døjer sådan med ryggen) så skal derned igen imorgen og have taget en hel stribe blodprøver :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.