Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Har ryddet op og sorteret på loftet. Har derfor også haft fingrene i Theos babytøj :wub

Åh hvor jeg håber at jeg kan få lov at genbruge det en dag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ryddet op og sorteret på loftet. Har derfor også haft fingrene i Theos babytøj :wub

Åh hvor jeg håber at jeg kan få lov at genbruge det en dag :unsure

Er det stadig et uafgjort issue om det overhovedet VIL ske en dag? :unsure :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh em gee, what a nice day.

Og jeg er skruk. Nå... Det går væk igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså - min veninde har lige sendt et billede af en positiv graviditetstest og jeg fik det vildeste sug i maven! :loveshower

Vi fulgtes ad sidst (hun har en søn der er præcis 4 uger ældre end Anna) og jeg vil SÅ gerne følges igen.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft fri fra job idag og arbejdet i huset idag. Nåede ikke helt så meget, som jeg gerne ville. Men dog stadig mere end fælles planen, så det er egentligt ok alligevel ;)

Torsdag har jeg også fri og så må jeg jo bare arbejde arbejde, for at indhente min egen lille plan :lol Jeg har oooooondt i min krop, men det er dælme god træning.. Haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til jer alle for kram og ord den anden dag :kiss

Vi snakker om det, men det rykker ikke så meget - han ved ikke hvad han skal sige... Jeg prøver at holde fast i de gode situationer, som søndag formiddag, hvor hun ville putte hos mig, da vi hyggede med tegnefilm og dyner i sofaen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså - min veninde har lige sendt et billede af en positiv graviditetstest og jeg fik det vildeste sug i maven! :loveshower

Vi fulgtes ad sidst (hun har en søn der er præcis 4 uger ældre end Anna) og jeg vil SÅ gerne følges igen.... :whistling

:loveshower

Du skal jo følges med mig ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Du skal jo følges med mig ;) :D

Og mig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået en lille ny Bølling-bo i dag! :)

Lille Leonora blev født i morges (lillesøster til mit tidligere DP barn) :hjerte

og der er 4 børn mere på vej i byen, de næste 3 måneder..., Jeg er slet ikke skruk, nej nej! - eller..... Gu er jeg sq så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det stadig et uafgjort issue om det overhovedet VIL ske en dag? :unsure :kiss

Ikke for mig ;)

Men ja han vil stadig ikke planlægge noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok nået dertil at jeg gerne vil have et barn til om 2 års tid, når jeg er færdig med uddannelse. Og min kæreste vil også. Åh, han er så dejlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok nået dertil at jeg gerne vil have et barn til om 2 års tid, når jeg er færdig med uddannelse. Og min kæreste vil også. Åh, han er så dejlig!

 

Skønt dejligt at kunne lægge fremtidsplaner sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke helt finde ud af hvornår man bør kontakte lægen med ondt i maven. Sidst jeg gjorde, blev jeg bare sat til at hoppe 10-20-30... og tjekket vand i benene. Det kan jeg nu godt selv klare... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm, er der nogen af jer der ved om ens cyklus kan være påvirket af amning (eller andet), efter at den er kommet i gang igen efter graviditet?

 

Altså, jeg fik mens første gang da William var 5 måneder, så 30 dage efter og nu sker der bare ikke noget?! Jeg er over 1 uge over tid nu. Og nej, jeg er ikke gravid, jeg har testet nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU har jeg endelig fået gjort noget ved en af mine evige dårlige samvittigheder!!!

Jeg lånte for læææænge siden Helens bog om søvn af Majs, og min datter spildte fanta ud over bogen så den blev farvet og alt muligt, og allerede den gang lovede jeg Majs at købe en ny til hende. Og jeg har bare aldrig fået gjort noget ved det, og Majs er jo alt for sød til at punke mig over det.

Så NU har jeg handlet og har bestilt bogen så jeg får den i løbet af den næste uges tid!!! Og SÅ skal jeg invitere mig selv hjem til Majs og aflevere den, nå!!!

:kiss jeg vil glæde mig til besøg af jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm, er der nogen af jer der ved om ens cyklus kan være påvirket af amning (eller andet), efter at den er kommet i gang igen efter graviditet?

 

Altså, jeg fik mens første gang da William var 5 måneder, så 30 dage efter og nu sker der bare ikke noget?! Jeg er over 1 uge over tid nu. Og nej, jeg er ikke gravid, jeg har testet nemlig.

 

Jeg tror sagtens din cyklus kan være påvirket af amningen, men det kan også være andet.

Min mens har ændret sig efter min første graviditet. Før havde jeg en cyklus på 30-32 dage, efter 1 graviditet er min cyklus på 26 dage og efter 2 graviditet er den ved at have ændret sig til 25 dage. Jeg tror ikke det ændrer sig tilbage igen og jeg tror sagtens cyklussen kan blive forlænget også.

Men det er rigtig irriterende, men mon ikke det har noget at gøre med de hormoner vi får i kroppen efter en graviditet og evt. amning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Du skal jo følges med mig ;) :D

 

 

Og mig! :yay

JAAAA!!!!! :loveshower

 

Ikke for mig ;)

Men ja han vil stadig ikke planlægge noget :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke helt finde ud af hvornår man bør kontakte lægen med ondt i maven. Sidst jeg gjorde, blev jeg bare sat til at hoppe 10-20-30... og tjekket vand i benene. Det kan jeg nu godt selv klare... 

Seriøst? :blink

Det ville jeg simpelthen ikke finde mig i! Man tager jo ikke til lægen, medmindre man mener der er noget galt. 

Hvis du føler dig utryg ved dine mavesmerter synes jeg du skal kontakte lægen, og hvis han/hun lukker sådan noget pis ud igen må du sige fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst? :blink

Det ville jeg simpelthen ikke finde mig i! Man tager jo ikke til lægen, medmindre man mener der er noget galt. 

Hvis du føler dig utryg ved dine mavesmerter synes jeg du skal kontakte lægen, og hvis han/hun lukker sådan noget pis ud igen må du sige fra.

Jep helt seriøst. Nåede derned 3 gange og sagde til sidst at nu var alt iorden. Heldigvis er han gået på pension, men der er ikke megen tiltro til de andre. Heldigvis virker det bedre idag. Men nu er jeg blevet angrebet af bumser, så tror der er et eller andet der driller i kroppen. Men det går nok over. Tænker i hvert fald over hvad jeg propper i munden her de næste dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser et program om unge under 30 år med kræft :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser et program om unge under 30 år med kræft :( :boo

Jeg læste programbeskrivelsen og besluttede, at det skulle jeg i hvert fald ikke se :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste programbeskrivelsen og besluttede, at det skulle jeg i hvert fald ikke se :(

:ditto

Kan slet ikke holde ud at se TV2 i denne periode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser et program om unge under 30 år med kræft :( :boo

Det gjorde jeg også.. Jeg var også ung med kræft.. Så det var barsk at se... Og mærke alle de følelser der kom rullende..

Men en flot fortælling af det som rigtig rigtig mange kæmper med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke holde ud at se TV2 i denne periode.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm burde knækbrød ikke være sprød? Det er det jeg bagte i går aftes i hvert fald ikke... Må rulles lidt tyndere næste gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.