Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Man VED man har købt for meget bland-selv slik når man på vejen hjem, bliver nødt til at sidde med posen på skødet, for at slippe for at høre på "spænd-sele-bippet" på pasagersædet.... Ups!

Haha, imponerende alligevel! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu vil jeg tænde flimmer kassen og se noget der ikke kræver større hjerneaktivitet!!! Trænger BARE til ro!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg tænde flimmer kassen og se noget der ikke kræver større hjerneaktivitet!!! Trænger BARE til ro!!!

 

:ditto

 

Stener BK og "nitting hill" på tv3 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for aftenens grin!! :lolhit

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, imponerende alligevel! :lolhit

jeg vælger at tro på at vores sencor i sædet er lidt følsom! For der var næsten ingen slik jo :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

 

Stener BK og "nitting hill" på tv3

Det er vi vist flere der bruger vores fredag aften på! Ikke værst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ked af det, fordi jeg føler mig som en virkelig dårlig mor og kone :boo :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ked af det, fordi jeg føler mig som en virkelig dårlig mor og kone :boo :( :boo

Ej da! :( Hvad er der sket, søde? :unsure Jeg er sikker på du ikke er en dårlig mor og kone :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej da! :( Hvad er der sket, søde? :unsure Jeg er sikker på du ikke er en dårlig mor og kone :kiss

Ikke noget særligt - Filippa er (igen) far-syg og jeg kan ikke tackle det konstruktivt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget særligt - Filippa er (igen) far-syg og jeg kan ikke tackle det konstruktivt :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdagede lige, at det i dag er 2 år siden jeg fik konstateret PCO... Synes tiden er fløjet af sted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget særligt - Filippa er (igen) far-syg og jeg kan ikke tackle det konstruktivt :(

:kram søde du, du ER en god mor og kone, jeg kan blive decideret jaloux på Anders og Mie indimellem og Mie er stort set kun mor syg for tiden. Jeg syntes det er svært at være nr. 2 i begges liv, lige når det står på, men så husker jeg mig selv på at de begge er nr 1 i mit liv men på hver deres måde, så det er jeg selvfølgelig også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget særligt - Filippa er (igen) far-syg og jeg kan ikke tackle det konstruktivt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget særligt - Filippa er (igen) far-syg og jeg kan ikke tackle det konstruktivt :(

:kram2

Det er ikke nemt at blive fravalgt af sin elskede. Kan godt forstå du synes det er møjhårdt!

Får du nogle gode snakke med din mand om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget særligt - Filippa er (igen) far-syg og jeg kan ikke tackle det konstruktivt :(

Åh altså :kiss

Jeg siger det samme som TiaK :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nået MEGA meget mere i huset end vi havde regnet med idag :yay :yay

Vi havde en veninde det hjalp hele dagen og hendes kæreste kom og hjalp fra 15-18 og de var bare GULD VÆRD..

Vi nåede det i stue/spisestue, vi først regnede med at have færdig imorgen aften.. :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige set den mest mærkeligste film, og tænkte indtil kort før slutningen at den var da et nooooooo go igen. Men så kom slutningen og det var det hele værd :lol

Man er vel fan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige set den mest mærkeligste film, og tænkte indtil kort før slutningen at den var da et nooooooo go igen. Men så kom slutningen og det var det hele værd :lol

Man er vel fan ;)

Fan af hvad? Hvad var det for en film?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm gad vide, hvorfor jeg er så grumpy idag :huh Er bare irriteret og sur og det giver ikke rigtig mening. Mar har sovet igennem (til kl 6, men stadigvæk), jeg har fået lov at sove længe og det eneste, vi skal idag, er at have besøg af min storebror og hans søde og dejlige familie, hvor vi skal have æbleskiver. Og så skal vi have tarteletter med høns i asparges til aften. Det er jo lissom ikke noget at være sur over... :huh

Nå, nu er Brian og Mar gået op for at købe frugt, så imens prøver jeg lige at omstille humøret. Idag er en GOD dag! (Fat det så! :prik)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fan af hvad? Hvad var det for en film?

Filmen hed This is the end, og havde fået ret gode anmeldelser.

Det er nu en drengerøvsfilm

Fan af BsB :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens på vej, måske??? Sådan kan jeg ihvertfald have det når mens er på vej. Jeg er bare totalt grumpy uden at kunne sætte ord på hvorfor.

Godt bud, men jeg har lige haft mens. Jeg tror måske, at jeg var gået lidt sukkerkold ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fridag. Må heller forsøge at komme op i gear og få lavet lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår slet ikke hvordan jeg kan være så træt, når nu jeg faktisk sover 8 timer hver nat for tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filmen hed This is the end, og havde fået ret gode anmeldelser.

Det er nu en drengerøvsfilm

Fan af BsB :D

BsB? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BsB? :unsure

Det plejer at betyde Backstreet Boys. Men ved ikke om de har lavet en film?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.