Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Min nevø er på Fillipinerne pt. Håber de klarer sig igennem tyfonen :(

 

Min veninde er gift og har barn med en filipinsk mand - som ikke har opholdstilladelse i DK, og derfor er i Filipinerne pt. 

Krydser fingre og holder vejret sammen med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er muggen på PostDanmark <_< For Gud ved hvilken gang har vi fået en seddel i postkassen om at de har "forsøgt" at aflevere en pakke til os - på en dag, hvor der var nogen hjemme HELE DAGEN! :prik

Jeg har skrevet og brokket mig til dem, men jeg kan jo ikke bevise, at vi var hjemme og det er jo hverken første gang at det sker, eller første gang, at jeg brokker mig, så tvivler på, at det ændrer noget <_<

Synes bare det er belastende, at man betaler for at få noget leveret og så skal man alligevel på posthuset og hente det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er muggen på PostDanmark <_< For Gud ved hvilken gang har vi fået en seddel i postkassen om at de har "forsøgt" at aflevere en pakke til os - på en dag, hvor der var nogen hjemme HELE DAGEN! :prik

Jeg har skrevet og brokket mig til dem, men jeg kan jo ikke bevise, at vi var hjemme og det er jo hverken første gang at det sker, eller første gang, at jeg brokker mig, så tvivler på, at det ændrer noget <_<

Synes bare det er belastende, at man betaler for at få noget leveret og så skal man alligevel på posthuset og hente det <_<

Kan I ikke få modtagerflex? Så skal de ligge/sætte pakken der hvor i har valgt der er "afsætningssted"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er muggen på PostDanmark <_< For Gud ved hvilken gang har vi fået en seddel i postkassen om at de har "forsøgt" at aflevere en pakke til os - på en dag, hvor der var nogen hjemme HELE DAGEN! :prik

Jeg har skrevet og brokket mig til dem, men jeg kan jo ikke bevise, at vi var hjemme og det er jo hverken første gang at det sker, eller første gang, at jeg brokker mig, så tvivler på, at det ændrer noget <_<

Synes bare det er belastende, at man betaler for at få noget leveret og så skal man alligevel på posthuset og hente det <_<

Ej hvor belastende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I ikke få modtagerflex? Så skal de ligge/sætte pakken der hvor i har valgt der er "afsætningssted"

Tjah, det kan da godt være, at vi skulle undersøge det, men som udgangspunkt vil jeg jo gerne have pakken afleveret ved vores dør, når jeg mener at det er dét, jeg har betalt for, og når de skriver, at de har forsøgt det. Måske er jeg egentlig mere irriteret over følelsen af at de lyver, end over hvor jeg skal hente pakken :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, det kan da godt være, at vi skulle undersøge det, men som udgangspunkt vil jeg jo gerne have pakken afleveret ved vores dør, når jeg mener at det er dét, jeg har betalt for, og når de skriver, at de har forsøgt det. Måske er jeg egentlig mere irriteret over følelsen af at de lyver, end over hvor jeg skal hente pakken :P

Med modtagerflex kan man bl.a. Vælge at pakken må sættes udenfor døren, inden for døren mm. Så det var måske noget at undersøge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er muggen på PostDanmark <_< For Gud ved hvilken gang har vi fået en seddel i postkassen om at de har "forsøgt" at aflevere en pakke til os - på en dag, hvor der var nogen hjemme HELE DAGEN! :prik

Jeg har skrevet og brokket mig til dem, men jeg kan jo ikke bevise, at vi var hjemme og det er jo hverken første gang at det sker, eller første gang, at jeg brokker mig, så tvivler på, at det ændrer noget <_<

Synes bare det er belastende, at man betaler for at få noget leveret og så skal man alligevel på posthuset og hente det <_<

 

Det har vi også været ude for flere gange. Og så er jeg også ret meget uvenner med vores postbud, der har en tendens til bare at smidde pakken på gulvet, når vi skal skrive under. Ikke noget med at lægge den pænt ned, nej han "taber" den bare.  :shooter  Bruger ikke post danmark til pakker, hvis jeg kan undgå det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Priser mig lykkelig over vores helt fantastiske postbud, som altid er i godt humør, er høflig og lader sig charme af David :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er muggen på PostDanmark <_< For Gud ved hvilken gang har vi fået en seddel i postkassen om at de har "forsøgt" at aflevere en pakke til os - på en dag, hvor der var nogen hjemme HELE DAGEN! :prik

Jeg har skrevet og brokket mig til dem, men jeg kan jo ikke bevise, at vi var hjemme og det er jo hverken første gang at det sker, eller første gang, at jeg brokker mig, så tvivler på, at det ændrer noget <_<

Synes bare det er belastende, at man betaler for at få noget leveret og så skal man alligevel på posthuset og hente det <_<

Det har jeg også prøvet 100 gange, det tænker mig lidt af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også prøvet 100 gange, det tænker mig lidt af :)

Har jeg prøvet to gange i denne uge!! Synes det er så strengt. Kan man klage et sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg prøvet to gange i denne uge!! Synes det er så strengt. Kan man klage et sted?

Du kan skrive til postdk, men min erfaring er ikke, at det hjælper :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er muggen på PostDanmark <_< For Gud ved hvilken gang har vi fået en seddel i postkassen om at de har "forsøgt" at aflevere en pakke til os - på en dag, hvor der var nogen hjemme HELE DAGEN! :prik

Jeg har skrevet og brokket mig til dem, men jeg kan jo ikke bevise, at vi var hjemme og det er jo hverken første gang at det sker, eller første gang, at jeg brokker mig, så tvivler på, at det ændrer noget <_<

Synes bare det er belastende, at man betaler for at få noget leveret og så skal man alligevel på posthuset og hente det <_<

Det har jeg også prøvet flere gange mens jeg gik på barsel, så nævnte Anders det på det lokale posthus til den rare Potsdame (der er kun hende, er hun syg eller har ferie er posthuset lukket) vupti problem løst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det ikke, hvis de kan komme og smide en seddel i postkassen, hvorfor kan de så ikke også ringe på og vente 1 min på man åbner? Det er heldigvis ikke sket her for nylig, men vi har oplevet det, selv om vi er hjemme, og ikke kun med Postdanmark. De firmaer som leverer fra Holland har vi haft vores med, en gang blev der ringet på og inden jeg nåede at åbne døren var manden tilbage i bilen og ved at køre fra parkeringspladsen, han havde ikke engang ventet 30 sekunder og heller ikke efterladt en seddel, så vi måtte nærmest på detektiv arbejde for at finde pakkenr fra afsender for at få genleveret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den rareste ældre postmand til at køre rundt med pakkerne her i byen. Han bakker altid pænt ind i indkørslen og banker pænt på. Det lader til vi er heldige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lyst til at tage i byen og feste med mine studiekammerater. Men M er mega træt og i mega søvn underskud (fordi han har taget David det meste af byen pga min lorte-krop), og nu ligger han og sover på sofaen, og skal jo egentlig have lov at indhente sin manglende søvn. Men det ændrer jo ikke på at jeg har lyst til at feste! Oven i dét skal han i byen i morgen, hvor jeg så er alene hjemme med David...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogengange har de vist slet ikke pakkerne med ud, og smider derfor bare sedlen i postkassen...

Vi har heldigvis en god post pt. Men har også i perioder oplevet de ikke har forsøgt at aflevere pakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det ikke, hvis de kan komme og smide en seddel i postkassen, hvorfor kan de så ikke også ringe på og vente 1 min på man åbner? Det er heldigvis ikke sket her for nylig, men vi har oplevet det, selv om vi er hjemme, og ikke kun med Postdanmark. De firmaer som leverer fra Holland har vi haft vores med, en gang blev der ringet på og inden jeg nåede at åbne døren var manden tilbage i bilen og ved at køre fra parkeringspladsen, han havde ikke engang ventet 30 sekunder og heller ikke efterladt en seddel, så vi måtte nærmest på detektiv arbejde for at finde pakkenr fra afsender for at få genleveret.

Hos os er det to forskellige postbude alt efter om det er breve eller pakker. Men har heldigvis haft den sødeste pakkepostdame der har fulgt Silke Elia første år (mon fordi jeg har fået mange flere pakker i dette år :D). Desværre har vi skiftet nu vi er flyttet. Så er det godt man kan møde hende i Bilka :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har slet ikke været her i dag! Altså ingen seddel i postkassen, men en SMS om, at pakken er forsøgt leveret, og vi vil få en SMS om, hvornår og hvor vi kan hente den???

Som sagt, jeg har været hjemme hele dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har slet ikke været her i dag! Altså ingen seddel i postkassen, men en SMS om, at pakken er forsøgt leveret, og vi vil få en SMS om, hvornår og hvor vi kan hente den???

Som sagt, jeg har været hjemme hele dagen?

De sku skamme sig! Hvis man har betalt for levering så kan det fis der jo ikke passe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sku skamme sig! Hvis man har betalt for levering så kan det fis der jo ikke passe!

Præcis! Og vi har netop betalt for at få pakken leveret hjem til.. Jeg klager, også selvom det måske ikke nytter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi flyttet og næsten på plads.. Det er feeeeedt! :yay :wee :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har scoret mig en gang hånd fod og mund syge :( av det gør ondt i munden. Hvorfor skal man have en børnesygdom som voksen. Ved godt man sagtens kan men synes det er træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har scoret mig en gang hånd fod og mund syge :( av det gør ondt i munden. Hvorfor skal man have en børnesygdom som voksen. Ved godt man sagtens kan men synes det er træls :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi flyttet og næsten på plads.. Det er feeeeedt! :yay :wee :glad

:glad

Jeg glæder mig til jeg kan kan skrive den up date :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har scoret mig en gang hånd fod og mund syge :( av det gør ondt i munden. Hvorfor skal man have en børnesygdom som voksen. Ved godt man sagtens kan men synes det er træls :(

Det er sgi da også øv :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.