Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Krise...

Jeg har kastet så meget op at jeg er helt svimmel. Kan ikke engang holde vand inde

Og Mar vågner og er ked over tand

Og nu kaster B også op

:boo

:kram (virker smileyen overhovedet?) - men puha det lyder ikke sjovt, stakkels jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krise...

Jeg har kastet så meget op at jeg er helt svimmel. Kan ikke engang holde vand inde

Og Mar vågner og er ked over tand

Og nu kaster B også op

:boo

:( kæmpe kram :kram2

Og god bedring til jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krise...

Jeg har kastet så meget op at jeg er helt svimmel. Kan ikke engang holde vand inde

Og Mar vågner og er ked over tand

Og nu kaster B også op

:boo

WOAH! Mareridt! :(

Rigtig god bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, og ja smileyerne virker. Svigermor får heldigvis Mar netop nu. Hun passer også hans fætter og kusine idag og hun har passet ham før, så han skal nok få en god dag.

Så kan B og jeg ligge på hver sin sofa med hver sin spand :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krise...

Jeg har kastet så meget op at jeg er helt svimmel. Kan ikke engang holde vand inde

Og Mar vågner og er ked over tand

Og nu kaster B også op

:boo

åhh nej!! Stakkels jer...

Godt i kan få pasning til Mar :)

KRAM!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg bare træt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, og ja smileyerne virker. Svigermor får heldigvis Mar netop nu. Hun passer også hans fætter og kusine idag og hun har passet ham før, så han skal nok få en god dag.

Så kan B og jeg ligge på hver sin sofa med hver sin spand :rolleyes

God bedring!!! Mave influenza sucks big time :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, og ja smileyerne virker. Svigermor får heldigvis Mar netop nu. Hun passer også hans fætter og kusine idag og hun har passet ham før, så han skal nok få en god dag.

Så kan B og jeg ligge på hver sin sofa med hver sin spand :rolleyes

 

Oh nooo.. God bedring til jer! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krise...

Jeg har kastet så meget op at jeg er helt svimmel. Kan ikke engang holde vand inde

Og Mar vågner og er ked over tand

Og nu kaster B også op

:boo

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres krammere, piger! :lovebk

Jeg tror, opkasthelvedet er ovre. Så nu er vi bare trætte. Håber at vi kan sove godt i nat og være friske imorgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sad i går og kommenterede at jeg har haft Piet Hein lysestager på min ønskeseddel i flere år.

I dag har min kæreste så købt 2 stager til mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sad i går og kommenterede at jeg har haft Piet Hein lysestager på min ønskeseddel i flere år.

I dag har min kæreste så købt 2 stager til mig :loveshower

Ej hvor er han sød :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeej, dårlig dårlig samvittighed :( Mar blev jo passet ved svigermor i søndags, mens Brian og jeg lå syge. Mar har ikke kastet op siden fredag, og Brian rørte knap sin mor ved afleveringen, men hun er alligevel blevet smittet :( Øv hvor er det synd :( Nu evakuerer vi os altså indtil at vi er 110% raske!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeej, dårlig dårlig samvittighed :( Mar blev jo passet ved svigermor i søndags, mens Brian og jeg lå syge. Mar har ikke kastet op siden fredag, og Brian rørte knap sin mor ved afleveringen, men hun er alligevel blevet smittet :( Øv hvor er det synd :( Nu evakuerer vi os altså indtil at vi er 110% raske!!

Det er lort! :kram2

Vi havde noget lignende da AB startede i DP. Alle børn undtagen AB var syge og også alle forældre, et hold bedsteforældre og hele DP mors familie! Er sikker på, at AB var rask, fordi jeg stadig ammede.. Men fuuuuck det var hårdt at være så syg med baby!

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh! Glæder mig til at se min mand igen i morgen!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lort! :kram2

Vi havde noget lignende da AB startede i DP. Alle børn undtagen AB var syge og også alle forældre, et hold bedsteforældre og hele DP mors familie! Er sikker på, at AB var rask, fordi jeg stadig ammede.. Men fuuuuck det var hårdt at være så syg med baby!

God bedring!

Tak :kiss Lorte-virus :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligner en der her fået tæv :blink

Har fået to (TO!!!) bygkorn i det en øje, som nærmest er helt lukket sammen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligner en der her fået tæv :blink

Har fået to (TO!!!) bygkorn i det en øje, som nærmest er helt lukket sammen <_<

Av av av :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha!

skulle bare liiiige til åbningsfest hos Dansk Factory Outlet i Tarm... Havde sagt til Mads at vi var hjemme efter en time CA.... Jeg blev klogere!!! Der var sindsygt mange mennesker! Vi stod 1,5 time!!!! I kø :O

men jeg fik da papfar trøjer til mig selv og fine (ekstra) vinterstøvler til Luna! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine gamle kollegaer har lagt et billede af hendes store flotte mave på facebook med termin om en uge. Tankerne går, at jeg godt tænke mig en mere, men hold op hvor har jeg ikke lyst til at være :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud og se 4 huse i dag. Håber vi vil have den ene. 6 uger til vi gerne vil flytte og 8 ufer til vi skal være ude!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man VED man har købt for meget bland-selv slik når man på vejen hjem, bliver nødt til at sidde med posen på skødet, for at slippe for at høre på "spænd-sele-bippet" på pasagersædet.... Ups!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man VED man har købt for meget bland-selv slik når man på vejen hjem, bliver nødt til at sidde med posen på skødet, for at slippe for at høre på "spænd-sele-bippet" på pasagersædet.... Ups!

Årh ja, hvor vildt! :o :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja, hvor vildt! :o :D :lolhit

ja... Goodbye slankekur :P

men det smager jo sygeligt godt og så er det første aften i en uge vi ses hele aftenen... Så der skal hygges max :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man VED man har købt for meget bland-selv slik når man på vejen hjem, bliver nødt til at sidde med posen på skødet, for at slippe for at høre på "spænd-sele-bippet" på pasagersædet.... Ups!

Tak for aftenens grin!! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.