Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Vi skal ud og se endnu et leje hus. Bliver spændende. Overtagelsen osv passer fint med det vi gerne vil.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et hurtigt fif i farten: kop og kande i slotsgade Aalborg har flytteudsalg = 50 % på alt = billige trip trap nisser, gj julepynt og meget andet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :)

:goodluck

Tak :)

Der ville vi gerne bo. Så nu må vi afvente til senest fredag om, hvad der sker. Der er 3 andre der også har set det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Der ville vi gerne bo. Så nu må vi afvente til senest fredag om, hvad der sker. Der er 3 andre der også har set det.

Hvor er det henne, hvis man må være så fræk at spørge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det henne, hvis man må være så fræk at spørge?

Det er langt ude på landet nede mellem Brædstrup og klovborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Skotland eller Irland når vi skal på ferie i påsken? Vi kan få værelse til rimelige penge på det fantastiske hotel vi boede på i Edinburgh, da vi var på bryllupsrejse derovre, men jeg saaaavner Irland, og ville gerne til county Clare med Clare - også selvom hun nok ikke er med på hvorfor det er så sjovt endnu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Skotland eller Irland når vi skal på ferie i påsken? Vi kan få værelse til rimelige penge på det fantastiske hotel vi boede på i Edinburgh, da vi var på bryllupsrejse derovre, men jeg saaaavner Irland, og ville gerne til county Clare med Clare - også selvom hun nok ikke er med på hvorfor det er så sjovt endnu :P

Begge dele er jo herligt! :) Elsker at man ikke kan stå stille med et kort mere end 10 sekunder før man bliver tilbudt hjælp :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet syg med forkølelse og ondt i halsen <_<

Man plejer jo at mene at sygdom kommer på et dårligt tidspunkt, men hvis den skulle komme, så er det her faktisk et ok tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet syg med forkølelse og ondt i halsen <_<

Man plejer jo at mene at sygdom kommer på et dårligt tidspunkt, men hvis den skulle komme, så er det her faktisk et ok tidspunkt.

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge dele er jo herligt! :) Elsker at man ikke kan stå stille med et kort mere end 10 sekunder før man bliver tilbudt hjælp :respekt

Haha ja det var jeg også ret imponeret over, da jeg var i Edunburgh (fantastisk by! :kuller). Jeg behøvede ikke engang et kort, jeg så bare lidt forvirret ud, så kom der straks hjælp :D En ældre dame fulgte mig endda et laaaaangt stykke, for at være sikker på at jeg fandt vej. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Blodets bånd. Nogle burde ikke få børn. Hold da op jeg synes det er hårdt at se hvilken opvækst børn kan udsættes for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været syg i halvanden uge nu and still going! Kæft det er skod!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en sygdom coming up - op til weekenden, selvfølgelig :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Skotland eller Irland når vi skal på ferie i påsken? Vi kan få værelse til rimelige penge på det fantastiske hotel vi boede på i Edinburgh, da vi var på bryllupsrejse derovre, men jeg saaaavner Irland, og ville gerne til county Clare med Clare - også selvom hun nok ikke er med på hvorfor det er så sjovt endnu :P

Mit hjerte brænder for Skotland - men Glasgow er MIN by ;) - elsker de mennesker der bor i byen, for køn er den ikke :P

Vælger du Skotland kan jeg anbefale nogle skønne stedet.

Omvendt kunne jeg virkelig godt tænke mig at komme til Irland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager i sommerhuset i morgen - mutters alene!

Mine eksamner kommer tættere og tættere på, så i morgen afleverer jeg Karla i vuggestue og så smutter jeg i eksamens-boothcamp indtil de kommer op til mig lørdag eftermiddag, hvor jeg tror vi overnatter og hygger. Bare et døgn i komplet stilhed med opgaveskrivning og kun mine egne behov at tage stilling til. Glæder mig helt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været syg i halvanden uge nu and still going! Kæft det er skod!!!

:kram

Har din antibiotika stadig ikke virket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Har din antibiotika stadig ikke virket?

Sådan semi.. Men nu er jeg begyndt at bløde lidt, og det tænker jeg måske ikke er vildt godt ved underlivsbetændelse.? Jeg har i forvejen en tid til læge i dag, så må hun lige vurdere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan semi.. Men nu er jeg begyndt at bløde lidt, og det tænker jeg måske ikke er vildt godt ved underlivsbetændelse.? Jeg har i forvejen en tid til læge i dag, så må hun lige vurdere..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KRAM Til alle med sygdom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig sindsygt meget til d. 13. November!

Det er virkelig en drøm der bliver opfyldt!

Jeg skal nemlig ind og høre Nikelback! Sammen med min søster....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det mig, der lige må tage en sygedag - og selvfølgelig op til weekenden (så jeg gik glip af den ugentlige fredags-morgen-løbetur på arbejde <_<) og den dag hvor rengøringskonen kommer i 3 timer midt på dagen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok jeg har øm mave i dag. Jeg kan seriøst ikke finde ud af min krop her efter graviditet. Jeg prøver at holde lidt styr på min cyklus, og den har faktisk været præcis 33 dage de 2 gange jeg har haft cyklus indtil nu - hvilket vil sige at jeg er midt imellem ægløsning og mens nu, så hvorfor min mave skaber sig sådan, det ved jeg virkelig ikke. Men jeg synes egentligt tit at jeg har lidt ondt - forstår ikke helt hvorfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan semi.. Men nu er jeg begyndt at bløde lidt, og det tænker jeg måske ikke er vildt godt ved underlivsbetændelse.? Jeg har i forvejen en tid til læge i dag, så må hun lige vurdere..

Årh... Håber hun kan udrette mirakler! God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krise...

Jeg har kastet så meget op at jeg er helt svimmel. Kan ikke engang holde vand inde

Og Mar vågner og er ked over tand

Og nu kaster B også op

:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.