Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At vi har 2 års bryllupsdag :) (dog er manden snot forkølet og jeg er syg)

Tillykke, :loveyou det har vi også. Her er vi ikke ramt af sygdom men af travlhed så hyggen kommer til at bestå af take away sammen på sofaen. Tror dog vi tager luksus take away fra en god restaurant i nærheden. -hvis da manden kommer hjem inden for den næste times tid, ellers bliver det pizzaen. -men skidt bare min hammer lækker mand kommer hjem og hygger :kuller

tillykke til jer begge 2 :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Mie går :yay hun har lige vandret stuen rundt efter en gris hun kaster frem går hen og samler op, kaster, går hen og samler op osv. Hun vælter da et par gange men eftersom hun tog sine allerførste selvstændige skridt i søndags så syntes jeg hun er mega sej når hun med det vildeste gåpåmod bare rejser sig op og går videre, hele stien rundt :biglove

Det er da bare gået stærkt, hun er bare for sej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi havde et rigtig godt møde med præsten i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Albert i eftermiddag og aften har gået mere end han har kravlet :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at jeres små poder begynder at gå. Det ser så kært ud med små vraltende babyer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, :loveyou det har vi også. Her er vi ikke ramt af sygdom men af travlhed så hyggen kommer til at bestå af take away sammen på sofaen. Tror dog vi tager luksus take away fra en god restaurant i nærheden. -hvis da manden kommer hjem inden for den næste times tid, ellers bliver det pizzaen. -men skidt bare min hammer lækker mand kommer hjem og hygger :kuller

Også tillykke til dig :loveyou Håber jeres aften er forløbet godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveyou

Tillykke (og :kram )

Tillykke :loveyou

Tillykke :loveshower Håber I får hygget lidt trods alt.

tillykke til jer begge 2 :loveyou

Tak alle sammen. Aften er forløbet med take away fra Bones og hygge alle 3 i sengen, da manden er skidt. Så vi puttede ham og hyggede med ham derinde. Så helt stille og roligt. Der kommer jo mange flere bryllupsdage fremover :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. Aften er forløbet med take away fra Bones og hygge alle 3 i sengen, da manden er skidt. Så vi puttede ham og hyggede med ham derinde. Så helt stille og roligt. Der kommer jo mange flere bryllupsdage fremover :kuller

Ja det er jo lige det der gør og hele forholdet er jo ikke bygget på bryllupsdage. Mon ikke denne lige meget hvad er en af dem i husker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo lige det der gør og hele forholdet er jo ikke bygget på bryllupsdage. Mon ikke denne lige meget hvad er en af dem i husker?

Jo mon ikke vi gør det :) den hvor vi var syge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Elina og jeg tager toget i eftermiddag - skal et smut hjem til mine forældre i Aabenraa. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At en af min mands venner uopfordret har samlet vores trampolin færdig! Han kom hjem til os før min mand = kunne kun være i haven => så en halvsamlet trampolin = den samler jeg da lige! :D

Det er squ da for fedt!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At en af min mands venner uopfordret har samlet vores trampolin færdig! Han kom hjem til os før min mand = kunne kun være i haven => så en halvsamlet trampolin = den samler jeg da lige! :D

Det er squ da for fedt!! :yay

Ej hvor dejligt. Det er da en god kammerat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har hentet og samlet barnevognen :biglove Jeg glæder mig så meget til at møde den lille mand der basker rundt i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har hentet og samlet barnevognen :biglove Jeg glæder mig så meget til at møde den lille mand der basker rundt i maven :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At en af min mands venner uopfordret har samlet vores trampolin færdig! Han kom hjem til os før min mand = kunne kun være i haven => så en halvsamlet trampolin = den samler jeg da lige! :D

Det er squ da for fedt!! :yay

Flink kammerat :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der nu kun er 4 blisterpakker p-piller til PB2 :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kæresten har fået arbejde og dermed starter på mandag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal til Ho Fåremarked senere i dag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min brillemand (dame) vist får linser hjem til mig i dag, og jeg dermed er BRILLEFRI når dagen er ovre :yay :loveshower (det bliver skørt at vænne sig til at se sig selv uden briller igen, men hold nu op hvor jeg glæder mig til at slippe for at kigge ud af en beskidt rude hele dagen, og til at kunne kramme rigtigt, og at kunne ligge ned i sofaen, og stadig se fjernsynet.... åhhhh :kuller )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min brillemand (dame) vist får linser hjem til mig i dag, og jeg dermed er BRILLEFRI når dagen er ovre :yay :loveshower (det bliver skørt at vænne sig til at se sig selv uden briller igen, men hold nu op hvor jeg glæder mig til at slippe for at kigge ud af en beskidt rude hele dagen, og til at kunne kramme rigtigt, og at kunne ligge ned i sofaen, og stadig se fjernsynet.... åhhhh :kuller )

Det bliver da spændende med linser :) jeg er så glad for mine. Var også træt af at ikke kunne foretage mig noget uden de skide briller. Håber du bliver glad for dine linser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver da spændende med linser :) jeg er så glad for mine. Var også træt af at ikke kunne foretage mig noget uden de skide briller. Håber du bliver glad for dine linser.

Åh, og slippe for at skulle slæbe brillerne med overalt hvis man har solbriller på, medmindre man kører rock star stil, og har solbriller på inde i butikker mv, og ikke skulle skælde Charlie ud 1000 gange om dagen, fordi han ikke kan lade de briller være.... pyh der er meget at glæde sig til :D

Og tusind tak, håber virkelig også det bliver godt (omend jeg stadig krymper mig over prisen... )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min brillemand (dame) vist får linser hjem til mig i dag, og jeg dermed er BRILLEFRI når dagen er ovre :yay :loveshower (det bliver skørt at vænne sig til at se sig selv uden briller igen, men hold nu op hvor jeg glæder mig til at slippe for at kigge ud af en beskidt rude hele dagen, og til at kunne kramme rigtigt, og at kunne ligge ned i sofaen, og stadig se fjernsynet.... åhhhh :kuller )

Jeg kunne slet ikke leve uden mine linser.. Det er de bedste penge jeg bruger på mig selv, og nu jg tænker mig om, så har der aldrig været tale om, at de skulle spares væk ved lavvande i kassen! :P Det er ganske enkelt ikke en mulighed i min verden! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne slet ikke leve uden mine linser.. Det er de bedste penge jeg bruger på mig selv, og nu jg tænker mig om, så har der aldrig været tale om, at de skulle spares væk ved lavvande i kassen! :P Det er ganske enkelt ikke en mulighed i min verden! ;)

Nej helt enig. Mine skal heller ikke på noget tidspunkt spares væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, og slippe for at skulle slæbe brillerne med overalt hvis man har solbriller på, medmindre man kører rock star stil, og har solbriller på inde i butikker mv, og ikke skulle skælde Charlie ud 1000 gange om dagen, fordi han ikke kan lade de briller være.... pyh der er meget at glæde sig til :D

Og tusind tak, håber virkelig også det bliver godt (omend jeg stadig krymper mig over prisen... )

Tålmodighed i starten indtil det går godt med at få dem ind og ud. Jeg skulle vise jeg kunne ved optikeren. Jeg skulle have dem på, af og på igen og det tog en time :D

Anyway. Jeg har lidt bygningsfejl men er fuldt ud tilfreds med mine månedslinser fra Louis Nielsen til 228 kr. i måned. Prøvede deres dagslinser, men synes ikke de kunne lave styrken præcis nok og de var jo ellers dyre nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.