Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At stuen er fyldt med flag fra gulv til loft bogstavelig talt - ingen skal være i tvivl om at vi FEJRER Mie imorgen :hurra

At jeg nåede alt det jeg skulle i dag så nu er der boller, cookies, trøfler, banankager og hjemmelavede is til gæsterne imorgen og "kage bunde" i form af klat kager til Mies lille fødselsdags lagkage! alt sammen uden sukker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min far er hjemme fra Frankrig, så han er i landet når baby bliver født :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far er hjemme fra Frankrig, så han er i landet når baby bliver født :)

(null)

SÅ syns jeg godt du kan ta og føde ;) :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores nye døgnrytme fungerer delvis i hvert fald. Jeg faldt nemt i søvn og har sovet godt og vågner af mig selv kl 7. Mangler stadig lidt i at få Lilly på sporet men fortsætter med at vække hende, og indtil videre er hun gået fra 1-1½ time middagslur til 2-2½ time. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er godt brugt efter et helt igennem fantastisk polter arbend i går :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ syns jeg godt du kan ta og føde ;) :bd :bd :bd

Det synes jeg også :D ;)

At vores nye døgnrytme fungerer delvis i hvert fald. Jeg faldt nemt i søvn og har sovet godt og vågner af mig selv kl 7. Mangler stadig lidt i at få Lilly på sporet men fortsætter med at vække hende, og indtil videre er hun gået fra 1-1½ time middagslur til 2-2½ time. :glad

Skønt at indsatsen betaler sig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør hvad jeg kan ;)

min far var også lige forbi i eftermiddags, så han også fik lov til at se mig højgravid. Det var jeg glad for :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har varm te, chips, chokolade, film, min skønne mand og dejlige veninde fra Australien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At minimoysen dansede, stående i fri luft :wub

At jeg nu har været mor i et år til verdens skønneste unge og det har været det mest spændende, lærerige og udfordrende år i mit liv! At være mor er FEDT!

Alle de skønne lykønskninger vi har fået på SMS, facebook og ikke mindst herinde :lovebk

Det billede tille sendte i morges af en super glad Albert med et flag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til jobsamtale i morgen

At lillepigen kunne puttes i seng i vågen tilstand, sagde godnat og gik, og hørte intet fra hende derefter - det er første gang det er sket.

At vi har haften fantastisk fødselsdag for Lillepigen (som ikke er så lille mere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til jobsamtale i morgen

At lillepigen kunne puttes i seng i vågen tilstand, sagde godnat og gik, og hørte intet fra hende derefter - det er første gang det er sket.

At vi har haften fantastisk fødselsdag for Lillepigen (som ikke er så lille mere)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At DP gav en virkelig FLOT gave til Mie 3 store Sleich dyr. Vidste slet ikke hun ville bruge så mange penge på hende!!!

At jeg ENDELIG er blevet ringet op og kaldt til samtale imorgen :yay så kryds hvad krydses kan nu har jeg chancen for at slippe for arbejdsløshedshelvedet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At DP gav en virkelig FLOT gave til Mie 3 store Sleich dyr. Vidste slet ikke hun ville bruge så mange penge på hende!!!

At jeg ENDELIG er blevet ringet op og kaldt til samtale imorgen :yay så kryds hvad krydses kan nu har jeg chancen for at slippe for arbejdsløshedshelvedet :goodluck

Dejlig gave :)

Jeg hepper på dig imorgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At DP gav en virkelig FLOT gave til Mie 3 store Sleich dyr. Vidste slet ikke hun ville bruge så mange penge på hende!!!

At jeg ENDELIG er blevet ringet op og kaldt til samtale imorgen :yay så kryds hvad krydses kan nu har jeg chancen for at slippe for arbejdsløshedshelvedet :goodluck

fantastisk gave fra DP :)

Masser af XXXXX herfra, håber virkelig at du får det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lege gemmeleg med Filippa og høre hende oprigtigt lede efter mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby i maven - og min mand som er så lykkelig og sender kærlighedserklæringer dagen lang :kuller

Dictes grin, og at vi har været på veninde besøg idag. Hvor var det bare hyggeligt at vi tog ud og så venindens heste - en fremtidig fælles interesse uden tvivl! Det gør mig glad helt ned i maven, ved tanken om hvad vi skal dele sammen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lege gemmeleg med Filippa og høre hende oprigtigt lede efter mig :D

Det gør også mig glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søn og min hund måske endelig får en have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG at der lige er én til, der gerne vil komme og kigge på vores lejlighed :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At DP gav en virkelig FLOT gave til Mie 3 store Sleich dyr. Vidste slet ikke hun ville bruge så mange penge på hende!!!

At jeg ENDELIG er blevet ringet op og kaldt til samtale imorgen :yay så kryds hvad krydses kan nu har jeg chancen for at slippe for arbejdsløshedshelvedet :goodluck

Jeg krydser!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG at der lige er én til, der gerne vil komme og kigge på vores lejlighed :yay

FEDT! Hvis i kan få den solgt med det samme! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG at der lige er én til, der gerne vil komme og kigge på vores lejlighed :yay

Weeehaaaa! :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Søren lige har skrevet følgende om morgenens aflevering:

"Alma og Olivia gik forbi lige da vi kom og Anna sagde Alma og Olivia tydeligt :)

Da vi kom på stuen dansede Alma på gulvet og jeg satte mig på hug hos Anna. Så vendte Anna sig om, vinkede og sagde Hej hej og gik over til Alma.

Fantastisk."

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Felix og jeg har en hygge dag hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søn og min hund måske endelig får en have :)

Lyder spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.