Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Tålmodighed i starten indtil det går godt med at få dem ind og ud. Jeg skulle vise jeg kunne ved optikeren. Jeg skulle have dem på, af og på igen og det tog en time :D

Anyway. Jeg har lidt bygningsfejl men er fuldt ud tilfreds med mine månedslinser fra Louis Nielsen til 228 kr. i måned. Prøvede deres dagslinser, men synes ikke de kunne lave styrken præcis nok og de var jo ellers dyre nok.

Åh ja - tilvænningsperioden :rolleyes :prik Anders har godt nok pillet mange linser ud af kraniet på mig :D jeg har flere gange været overbevist om at de blev derinde for evigt :P men det ER de bedste penge jeg bruger på mig selv hver måned! Jeg vil hellere leve af pasta og ketchup i en måned end spare de penge!

Jeg har også Louis Nielsen men dagslinser og det er så dejligt nemt - der kommer nye linser ind af døren før man løber tør, hvad de koster kan jeg dog ikke huske - det kører på PBS. Ind imellem kommer der et brev ind om at der er tjent nok op på mit abonnement så jeg kan købe nye briller. De er rare nok at have, men bruger dem ikke rigtig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oh yes, det kan være en udfordring.... Startede sådan set med linser et par måneder, inden jeg fik briller for nogle år tilbage, men mine øjne kunne ikke holde til de almindelige linser, så var nødt til at betale en formue for sådan nogle ekstra gode og skånsomme linser hvis jeg skulle fortsætte. Og det var jeg nok for stædig til, så fik briller... Men jeg HADER dem, og nu er beslutningen taget, og vi må bare spare et andet sted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ayah er feberfri :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi "næsten" har købt drømmehuset :D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes, det kan være en udfordring.... Startede sådan set med linser et par måneder, inden jeg fik briller for nogle år tilbage, men mine øjne kunne ikke holde til de almindelige linser, så var nødt til at betale en formue for sådan nogle ekstra gode og skånsomme linser hvis jeg skulle fortsætte. Og det var jeg nok for stædig til, så fik briller... Men jeg HADER dem, og nu er beslutningen taget, og vi må bare spare et andet sted ;)

Glæd dig til linser. Det er fantastisk. Jeg brugte år på at overtale mig selv til linser :D Og det var hårdt at side med fingeren i øjet, men jeg ville ikke undvære dem. Og selv om mine briller og linser har samme styrke kan jeg ikke tage mine briller på uden jeg ser vildt mystisk... Men det er nok noget med tilvænning.... God fornøjelse med dem :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er weekend om 65 min :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kun mangler lynlåse i brudepige kjolerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min seje mand er blevet færdig som flymekaniker med klassens højeste gennemsnit! Han er sgu sej!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik handlet lidt i dag og at jeg ingen skyldsfølelse har over at springe pligterne over i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min brillemand (dame) vist får linser hjem til mig i dag, og jeg dermed er BRILLEFRI når dagen er ovre :yay :loveshower (det bliver skørt at vænne sig til at se sig selv uden briller igen, men hold nu op hvor jeg glæder mig til at slippe for at kigge ud af en beskidt rude hele dagen, og til at kunne kramme rigtigt, og at kunne ligge ned i sofaen, og stadig se fjernsynet.... åhhhh :kuller )

Det bliver godt :) Er glad for linser, men nu også for mine briller om aftenen, når øjnene bliver trætte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Filippa tullede rundt og legede og sang et par linjer af 'Jeg ved en lærkerede', mens hun puttede dukke Bella og dermed løftede mit humør lidt efter en møg-dag.

At jeg har skippet principperne og vi nu hygger med rosiner og Askepot på tegnefilm - det ER fredag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes, det kan være en udfordring.... Startede sådan set med linser et par måneder, inden jeg fik briller for nogle år tilbage, men mine øjne kunne ikke holde til de almindelige linser, så var nødt til at betale en formue for sådan nogle ekstra gode og skånsomme linser hvis jeg skulle fortsætte. Og det var jeg nok for stædig til, så fik briller... Men jeg HADER dem, og nu er beslutningen taget, og vi må bare spare et andet sted ;)

Jeg har altid brugt linser og desværre er det kun de dyreste endagslinser der dur <_< Men det er mine øjne og de skal holde mange år endnu og jeg har aldrig problemer med dem eller får ømme og trætte øjne om aftenen. Du bliver glad for dem! :)

Og vi vil se et billede med dem på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Filippa tullede rundt og legede og sang et par linjer af 'Jeg ved en lærkerede', mens hun puttede dukke Bella og dermed løftede mit humør lidt efter en møg-dag.

At jeg har skippet principperne og vi nu hygger med rosiner og Askepot på tegnefilm - det ER fredag ;)

Hvor fint og hvor hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dejlig dag med Anna, der fik mig til at mindes de gode barselsdage :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At møde med Albert kommende dp i følge C gik super godt :) så behøver jeg ikke gå og være nervøs over det længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Friske brombær med flødeskum og varm kakao, sjovt nok også med flødeskum ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle de fine kommentarer omkring min brille-->linse opdatering :loveshower

Jeg har altid brugt linser og desværre er det kun de dyreste endagslinser der dur <_< Men det er mine øjne og de skal holde mange år endnu og jeg har aldrig problemer med dem eller får ømme og trætte øjne om aftenen. Du bliver glad for dem! :)

Og vi vil se et billede med dem på :D

Uh, jeg har fået linserne hjem, og det højre øje driller altså lidt.... Venstre øje mærkes overhovedet ikke, men højre virker lidt irriteret. Håber det bliver bedre med tiden!

Hehe, skal se om jeg ikke kan få taget et billed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg mod alle Odds har fået arrangeret et polterabend og så oven i købet mega billigt.

os to der er med hele dagen kommer kun til at betale 152,50 + cafe besøg og de andre skal selvfølgelig betale mindre!

Og der er aktiviteter fra kl 7.30 til efter aftensmaden! Jeg klapper mig selv på skulderen og venter på hvad karma engang belønner mig med (måske Intet hvis det i virkeligheden var en straf for tidligere handlinger).

Nu glemmer jeg alt om hvor :numse det har været at arrangere, og hvor :numse folk har opført sig og så glæder jeg mig til at overraske veninden imorgen, hun bliver utvivlsomt glad!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg mod alle Odds har fået arrangeret et polterabend og så oven i købet mega billigt.

os to der er med hele dagen kommer kun til at betale 152,50 + cafe besøg og de andre skal selvfølgelig betale mindre!

Og der er aktiviteter fra kl 7.30 til efter aftensmaden! Jeg klapper mig selv på skulderen og venter på hvad karma engang belønner mig med (måske Intet hvis det i virkeligheden var en straf for tidligere handlinger).

Nu glemmer jeg alt om hvor :numse det har været at arrangere, og hvor :numse folk har opført sig og så glæder jeg mig til at overraske veninden imorgen, hun bliver utvivlsomt glad!!!

Hvor er du sej, Majs! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg mod alle Odds har fået arrangeret et polterabend og så oven i købet mega billigt.

os to der er med hele dagen kommer kun til at betale 152,50 + cafe besøg og de andre skal selvfølgelig betale mindre!

Og der er aktiviteter fra kl 7.30 til efter aftensmaden! Jeg klapper mig selv på skulderen og venter på hvad karma engang belønner mig med (måske Intet hvis det i virkeligheden var en straf for tidligere handlinger).

Nu glemmer jeg alt om hvor :numse det har været at arrangere, og hvor :numse folk har opført sig og så glæder jeg mig til at overraske veninden imorgen, hun bliver utvivlsomt glad!!!

150kr :blink hvordan hunde har du gjort det! 500kr havde været billigt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg mod alle Odds har fået arrangeret et polterabend og så oven i købet mega billigt.

os to der er med hele dagen kommer kun til at betale 152,50 + cafe besøg og de andre skal selvfølgelig betale mindre!

Og der er aktiviteter fra kl 7.30 til efter aftensmaden! Jeg klapper mig selv på skulderen og venter på hvad karma engang belønner mig med (måske Intet hvis det i virkeligheden var en straf for tidligere handlinger).

Nu glemmer jeg alt om hvor :numse det har været at arrangere, og hvor :numse folk har opført sig og så glæder jeg mig til at overraske veninden imorgen, hun bliver utvivlsomt glad!!!

Det er dælme godt klaret :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vaps der snorker i sofaen (mandesnorken = herreirriterende - hundesnorken = såååååå nuttet!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

150kr :blink hvordan hunde har du gjort det! 500kr havde været billigt!!

Morgenmad giver gommens forældre = gratis

Ud og ose lidt i byen = gratis

Cafe besøg (pris unknown)

Biograf tur (billetterne har jeg vist ikke tegnet med i de 150 for der koster det 115 kr pr deltager) - jeg har købt slik og sodavand for 25 kr pr person

Aftensmad er købt på tilbud

Baby shower har jeg det meste til

Hjemme wellness købte jeg en yoghurt og en honning resten har jeg

Nogle af tingene tager jeg ikke penge for fordi vi enten har det i skabet eller vi skal bruge så lidt og jeg så beholder resten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Filippa rullede over og krammede, da far hentede hende ind til morgenhygge i sengen :wub

At manden tit er den der står op og laver morgenmad i weekenden, mens jeg snuer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi "næsten" har købt drømmehuset :D :yay

:yay :yay Det er sådan en fantastisk følelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.