Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At min mand bare er total forstående og sød lige for tiden <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At drikke Irish coffee og spise chokolade og hygge med film :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At fotografens billeder af Filippa (og os) er blevet rigtig gode! Glæder mig til at få dem digitalt og om en måneds tid de udvalgte på print :)

At jeg med de billeder har klaret 2 julegaver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså hvor er du sød :blush

:kiss

Det var lige det jeg gik herind for at skrive :yay

Fedt :) stort tillykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De vil jo bare så gerne passe ind i samfundet og mødes som ligesindede, det koster ikke mig noget at se dem i øjnene og vise respekt!

Kom en dag kørende med klapvognen med en pakke bleer i (dp var ved at løbe tør) på vej ned efter Mie der mødte jeg en af dem som vist spurgte "hvor er barnet" (bare et gæt, han er ret svær at forstå) han grinede så tårene trillede da jeg sagde at jeg bare kørte en tur med bleerne med et stort grin og slet skjult ironi - ARH den hoppede han altså ikke på!!! :D så måtte jeg jo fortælle at hun var i dagpleje og at jeg skulle hente hende.

Han er lidt voldsom og ret direkte, han kan fx finde på at hive fat i folk så der er mange der er bange for ham, men han er bare misforstået fordi han er så svær at forstå, og bare gerne vil forståes.

Årh! :biglove Han lyder skøn! Men ja, det kan godt være lidt voldsomt, når han er svær at forstå og måske ikke kender de sociale spilleregler så godt. Men det er bare dejligt når "fremmede" hilser og vil snakke med dem! Det varmer om hjertet! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne op til en dejlig sommermorgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at manden tog Caroline til morgen, så jeg lige kunne sove 1/2 time mere.

- videoen af Caroline på legepladsen, som manden sendte til mig imens jeg var på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh! :biglove Han lyder skøn! Men ja, det kan godt være lidt voldsomt, når han er svær at forstå og måske ikke kender de sociale spilleregler så godt. Men det er bare dejligt når "fremmede" hilser og vil snakke med dem! Det varmer om hjertet! :loveshower

De fleste af dem er faktisk godt integrerede det er et godt arbejde de gør på bostedet. Ham der er så voldsom "kender" jeg fra min tid på HF hvor han vist havde enkeltfag eller sådan noget - dengang var han en 1-1er nu er han meget mere selvstændig så det er tydeligt at det er et fantastisk arbejde de gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tumle med Mie i sengen!

At min detox uge slutter om halvanden time og jeg vil NYDE alm mad igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At trods en dårlig morgen og formiddag og en lille piges humør, der har været i bund. Så er mit humør ikke påvirket og jeg har det ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søster, svoger og 2 nevøer kom på spontant visit i dag og det var bare mega hyggeligt

At det går rigtig godt med mit DIY-projekt og jeg tror Anna bliver rigtig glad for det. Kan næsten ikke vente med at være færdig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :) stort tillykke med det :)

Tak ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg idag har fortalt mine forældre den store nyhed og de blev SÅ glade!! :loveshower :bunny :balloon :kuller :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anabella stort set er på toppen igen efter sygdom siden tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se M. Være glad for andre børn og mennesker :biglove Vi har maks hygget i dag med besøg at Nitzen, Maja, Mand Nitzen og storebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søster, svoger og 2 nevøer kom på spontant visit i dag og det var bare mega hyggeligt

At det går rigtig godt med mit DIY-projekt og jeg tror Anna bliver rigtig glad for det. Kan næsten ikke vente med at være færdig :yay

Hvad er det for et DIY projekt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen på sofaen med søvnig søn:-))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har sovet nogenlunde i nat, til trods for ny tattovering på siden/hoften, som gør hamrende ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Mie har taget sine første 2 skridt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Mie har taget sine første 2 skridt!!!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand har fået rengørings-flip!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har taget mig tid til at lave (og spise) pandekager ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for et DIY projekt?

Madras, pude og dyne til Annas dukkevogn :) Jeg mangler kun halvdelen af dynen nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madras, pude og dyne til Annas dukkevogn :) Jeg mangler kun halvdelen af dynen nu.

Årh hvor sødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor sødt :)

Ja! Og se lige hvor fint det blev! :yay

20130825_172046.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.