Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

But how? Har I et stort hjem, er Theo god til at lege selv og fordybe sig, trækker I bare på skulderen over hvis I bliver opdaget (ikke negativt ment - jeg tænker bare at jeg ville føle mig stresset og presset over "truslen" om at blive taget med bukserne nede. Pun intended ;)), er I mega hurtige eller sådan nogle der kan gøre det hvor som helst?

Vælg selv hvor meget du gider svare på :lol Min pointe er bare: Jeg fatter ikke, hvordan det kan være muligt :D

Vores soveværelse ligger langt fra stuen. Vi bor i 1 plan på 135 kvm. Theo kan også være ret fordybet i sin iPad, og hvis han skal have fat i os, ville han nok også råbe og ellers ville vi kunne høre hans trin inden han ville nå soveværelset :)

Han har aldrig "opdaget" os. Men det er sket, at han er kommet ind, hvor vi har hørt ham og hurtigt er stoppet og har taget dynen over os. Han har ikke set noget ;)

Der er ikke meget tid til forspil, hvis man vil være sikker på at nå i mål. Så glidecreme er vejen frem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har sex når ungerne er vågne. Nogle gange leger de ovenpå, vildt fordybet i deres leg, og så kan vi høre dem. Andre gange ser de tv, eller nogle gange smutter vi lige i bad sammen og ordner hyggen dér! Det ser jeg ikke noget problem i / kun at det er sundt at vi husker hinanden, på trods af ungerne ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vist heller ingen børn der har taget varig skade af at opdage at deres forældre er vilde med hinanden  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er vist heller ingen børn der har taget varig skade af at opdage at deres forældre er vilde med hinanden ;)

Jeg ved nu ikke. Jeg er DYBT traumatiseret af at mine forældre er vilde med hinanden. Husker alt for godt når det knagede og bragede i loftet henover mit værelse klokken meget sent om natten. :lol

Ej, selvfølgelig skal man da have sex og tror da også det kan gøres, så børn ikke lægger mærke til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det kommer meget an på børnene! Storm kan være nok så opslugt af leg eller tegnefilm, men hvis vi går fra et rum til et andet, så er han der med det samme for at se hvad vi laver! :lol Så her er altså lukket når prutten er vågen.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser absolut heller intet problem i at have sex mens børnene er vågne - hvis man kan! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen hygge med manden og så stopper han da jeg er halvvejs i mål, fordi han selv var kommet i mål: "jeg troede jeg havde været god ved dig" <_<

Nu er jeg bare frustreret :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt se...

Gad vide, hvordan det lykkes nogen at få 4 og 5 børn? :D

Her er der lås på døren, så det kan sagtens ske mens børnene er oppe og vågne ;)

Pixie (og Liva) bliver nemt fanget af tv'et og ellers er de gode til at finde på lege sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen hygge med manden og så stopper han da jeg er halvvejs i mål, fordi han selv var kommet i mål: "jeg troede jeg havde været god ved dig" <_<

Nu er jeg bare frustreret :boo

<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen hygge med manden og så stopper han da jeg er halvvejs i mål, fordi han selv var kommet i mål: "jeg troede jeg havde været god ved dig" <_<

Nu er jeg bare frustreret :boo

Øøøøv :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen hygge med manden og så stopper han da jeg er halvvejs i mål, fordi han selv var kommet i mål: "jeg troede jeg havde været god ved dig" <_<

Nu er jeg bare frustreret :boo

Ej?!?! Tarveligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lavet den mindste mens den store sov i soveværelset ;) Og siden har vi faktisk haft sex, også selvom begge sover i soveværelset ;) De sover i hver sin seng på hver sin side af vores seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Kan" man godt have sex, mens et barn sover i samme rum? :unsure

T sover i soveværelset sammen med os, dog i hendes egen seng. Hun vil sikkert nemt kunne sove fra det, hvis vi ikke larmer for meget...

Men jeg ved godt nok ikke helt, om ikke jeg føler at det overskrider en grænse hos mig :unsure D mener helt bestemt godt at vi kan, og han prøver at overtale mig næsten hver aften :rolleyes

Og jeg er DØDtræt af sex på en lædersofa - som er den eneste reelle mulighed ellers <_<

Det kan man godt :) Vi havde også svært ved det i starten, men man vænner sig til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Kan" man godt have sex, mens et barn sover i samme rum? :unsure

T sover i soveværelset sammen med os, dog i hendes egen seng. Hun vil sikkert nemt kunne sove fra det, hvis vi ikke larmer for meget...

Men jeg ved godt nok ikke helt, om ikke jeg føler at det overskrider en grænse hos mig :unsure D mener helt bestemt godt at vi kan, og han prøver at overtale mig næsten hver aften :rolleyes

Og jeg er DØDtræt af sex på en lædersofa - som er den eneste reelle mulighed ellers <_<

Karla sov hos os til hun var 2 1/2, men hun sov tungt, når først hun sov. Hun rumsterede altid lidt før hun vågnede, så hvis vi var obs på, at hun var helt væk, og vi var stille, så vågnede hun aldrig.

Men det var lidt grænseoverskridende de første gange. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør det ikke. Det kan jeg slet ikke få mig selv til, og jeg tror, H har det på samme måde.

Edit: men vi sover selvfølgelig heller ikke sammen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gjorde det kun da J var bittelille og sov meget tungt og hele tuden. Nu udnytter vi dagslure eller tager en omgang i sofaen efter han er gået i seng. Jeg kan heller ikke helt få mig selv til det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Advarsel: Sur kone brokke indlæg!

 

Hvorfor er det at min kære mand aldrig syns det er hans tur til:

At stå op med pigerne om morgenen

At følge Lilly i BH

At putte Lilly i seng

At lave mad

At købe ind

At vaske tøj/hænge op

At gå ud med skrald

 

Og hvorfor er det han syns han kan tillade sig at blive gnaven hvis jeg pænt spørge om han ikke kunne gøre en af ovenstående ting for en gangs skyld?! Og så trække tiden i det uendelige (næsten) så jeg syns jeg lige så godt ku ha gjort det selv. Eller siger "Ok så køber jeg ind men kun det allermest nødvendige" (men hvad så med den million andre ting som jeg så blir nødt til at slæbe hjem?)

 

Han kan så meget andet. Men hold KÆFT hvor er jeg træt af især indkøb og putning som jeg sagtens syns man ku deles bare lidt om!?

:shooter  :box  :sm  :bask

OK, brok overstået. Han er også sød nogen gange. Kærlig hilsen træt kone

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeres mænd bare smilte (sådan bare for at være flink -ikke med julelys i øjnene smil) når i snakkede om diverse sexudstyr, sexting eller stillinger i gerne vil prøve af er det så fordi at han ikke gider? :rolleyes

Jeg ved godt at jeg bare kunne spørge ham, men jeg ved at han bare vil sige :det kan vi da godt. Uden at virke synderligt interesseret i det bagefter. Jeg gad godt at han sagde sin mening om hvad han gad at prøve, men han tænker bare slet ikke på det...

Jeg synes bare det er på tide at spicy tingene lidt op :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Advarsel: Sur kone brokke indlæg!

 

Hvorfor er det at min kære mand aldrig syns det er hans tur til:

At stå op med pigerne om morgenen

At følge Lilly i BH

At putte Lilly i seng

At lave mad

At købe ind

At vaske tøj/hænge op

At gå ud med skrald

 

Og hvorfor er det han syns han kan tillade sig at blive gnaven hvis jeg pænt spørge om han ikke kunne gøre en af ovenstående ting for en gangs skyld?! Og så trække tiden i det uendelige (næsten) så jeg syns jeg lige så godt ku ha gjort det selv. Eller siger "Ok så køber jeg ind men kun det allermest nødvendige" (men hvad så med den million andre ting som jeg så blir nødt til at slæbe hjem?)

 

Han kan så meget andet. Men hold KÆFT hvor er jeg træt af især indkøb og putning som jeg sagtens syns man ku deles bare lidt om!?

:shooter  :box  :sm  :bask

OK, brok overstået. Han er også sød nogen gange. Kærlig hilsen træt kone

Det var da også utroligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeres mænd bare smilte (sådan bare for at være flink -ikke med julelys i øjnene smil) når i snakkede om diverse sexudstyr, sexting eller stillinger i gerne vil prøve af er det så fordi at han ikke gider? :rolleyes

Jeg ved godt at jeg bare kunne spørge ham, men jeg ved at han bare vil sige :det kan vi da godt. Uden at virke synderligt interesseret i det bagefter. Jeg gad godt at han sagde sin mening om hvad han gad at prøve, men han tænker bare slet ikke på det...

Jeg synes bare det er på tide at spicy tingene lidt op :rolleyes

Lige mht sex er min mand god til at sige meget tydeligt ja, hvis han gerne vil. Hvis han bare smiler, så betyder det med stor sandsynlighed, at han hellere vil have en franner med ost og spille scrabble ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige mht sex er min mand god til at sige meget tydeligt ja, hvis han gerne vil. Hvis han bare smiler, så betyder det med stor sandsynlighed, at han hellere vil have en franner med ost og spille scrabble ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Advarsel: Sur kone brokke indlæg!

Hvorfor er det at min kære mand aldrig syns det er hans tur til:

At stå op med pigerne om morgenen

At følge Lilly i BH

At putte Lilly i seng

At lave mad

At købe ind

At vaske tøj/hænge op

At gå ud med skrald

Og hvorfor er det han syns han kan tillade sig at blive gnaven hvis jeg pænt spørge om han ikke kunne gøre en af ovenstående ting for en gangs skyld?! Og så trække tiden i det uendelige (næsten) så jeg syns jeg lige så godt ku ha gjort det selv. Eller siger "Ok så køber jeg ind men kun det allermest nødvendige" (men hvad så med den million andre ting som jeg så blir nødt til at slæbe hjem?)

Han kan så meget andet. Men hold KÆFT hvor er jeg træt af især indkøb og putning som jeg sagtens syns man ku deles bare lidt om!?

:shooter :box :sm :bask

OK, brok overstået. Han er også sød nogen gange. Kærlig hilsen træt kone

Øj han har det godt! Den var skisme ikke gået med mig som ofelia!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj han har det godt! Den var skisme ikke gået med mig som ofelia!

:ditto når hr gemal forsøger det så :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige mht sex er min mand god til at sige meget tydeligt ja, hvis han gerne vil. Hvis han bare smiler, så betyder det med stor sandsynlighed, at han hellere vil have en franner med ost og spille scrabble ;)

På mange punkter er det fedt med en mand som ikke har så mange meninger om ting og er frisk på det hele - men åh når man gerne vil finde noget i fællesskab er det altså p*sse irriterende at det er mig som skal tage alle beslutninger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER