Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Edit: Helt hyggeligt at der er andre vågne end mig i øvrigt (selvom jeg godt kunne unde jer at sove istedet).

Det er rart at vide man ikke er alene i verden der midt om natten :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er rart at vide man ikke er alene i verden der midt om natten :kram2

Nemlig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Lise!! Det er sgu en ommer, hr mand! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så ked af min kæreste har besluttet at vi ikke skal sove sammen mere... Jeg kan godt følge logikken i mere ro = bedre søvn, men jeg føler mig så ked og ensom. Jeg kan slet ikke se hvordan vi løser det, når han bare blir irriteret og syns jeg er dum fordi jeg ikke "forstår"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så ked af min kæreste har besluttet at vi ikke skal sove sammen mere... Jeg kan godt følge logikken i mere ro = bedre søvn, men jeg føler mig så ked og ensom. Jeg kan slet ikke se hvordan vi løser det, når han bare blir irriteret og syns jeg er dum fordi jeg ikke "forstår"...

Hvorfor skal I ikke sove sammen mere? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal I ikke sove sammen mere? :unsure

Fordi han sover let og vågner nemt. Jeg vender mig i sengen, står op og tisser, snorker eller ånder på ham og Lilly vågner stadig ofte om natten. Han er rykket op på kontoret og mener han vil få mere energi også til sex osv hvis han får uafbrudt søvn. PS han snorker også, det er ok med mig

:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun 3. nat han sover der oppe så ved ikke hvor lang tid han skal ha uafbrudt søvn før han begynder at være sød og kærlig... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi han sover let og vågner nemt. Jeg vender mig i sengen, står op og tisser, snorker eller ånder på ham og Lilly vågner stadig ofte om natten. Han er rykket op på kontoret og mener han vil få mere energi også til sex osv hvis han får uafbrudt søvn. PS han snorker også, det er ok med mig

:boo

Ej :(

Det forstår jeg altså godt, at du er ked af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun 3. nat han sover der oppe så ved ikke hvor lang tid han skal ha uafbrudt søvn før han begynder at være sød og kærlig... :-(

Øv det lyder hårdt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig hårdt :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi han sover let og vågner nemt. Jeg vender mig i sengen, står op og tisser, snorker eller ånder på ham og Lilly vågner stadig ofte om natten. Han er rykket op på kontoret og mener han vil få mere energi også til sex osv hvis han får uafbrudt søvn. PS han snorker også, det er ok med mig

:boo

Åh øv. Det kan jeg godt forstå du er træt af :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for knus og sympati piger. Syns bare det er gået helt i baglås her og jeg er så ked af det :boo føler mig bare helt alene. Og han har ikke henvendt sig til mig hele dagen, måske er det dumt jeg går og venter på det. Jeg blir i tvivl om vi klarer det her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for knus og sympati piger. Syns bare det er gået helt i baglås her og jeg er så ked af det :boo føler mig bare helt alene. Og han har ikke henvendt sig til mig hele dagen, måske er det dumt jeg går og venter på det. Jeg blir i tvivl om vi klarer det her

Det lyder ikke særlig sjovt :(

Kunne I ikke sove sammen nogle nætter og så kunne han af og til tage en nat på kontoret for at sove igennem?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for knus og sympati piger. Syns bare det er gået helt i baglås her og jeg er så ked af det :boo føler mig bare helt alene. Og han har ikke henvendt sig til mig hele dagen, måske er det dumt jeg går og venter på det. Jeg blir i tvivl om vi klarer det her

Jeg ved ikke om det overhovedet hjælper at sige det til dig, men måske går han og venter på at du gør præcis det samme? Måske går han og bliver irriteret /såret /skuffet over at du ikke tager et skridt når nu han med store armbevægelser prøver at fortælle at det ikke går så godt. Måske går han og længes efter de eventyr du tog ham på da i mødtes, og måske rykker han sig væk fordi at han har brug for at komme tæt på? Ja mulighederne er uendelige hvis man analyserer.. Men helt ærligt kan jeg godt forstå at du synes at det hele er ved at gå i hårknude :( Jeg kan på en måde godt følge din historie lidt, men måske ser jeg det lidt fra den anden side. Jeg følte nemlig med min ekskæreste at han valgte evig og altid sin håndbold og computer over mig. (ikke at du vælger noget andet end ham, men hverdagen fylder nok meget? :unsure) Jeg viste min frustration ved at være fraværende, jeg gik altid i seng før ham fordi jeg orkede virkelig ikke at høre på ham når han kom i seng og skulle snakke om ting jeg følte ødelagde os. Jeg trak mig på alle måder og det eneste jeg ønskede var han vågnede op og gjorde noget for vores forhold. Kæmpede for os på en intim og nærværende måde. Det gjorde han ikke, og så mødte jeg N..

Jeg ved jo ikke om det overhovedet er det samme, det er det nok ikke... Bare glem den her kommentar hvis du synes den er tarvelig eller at det overhovedet ikke er det samme som jeres situation -det var bare det første som kom i mine tanker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar

 

Tumlepigen det er nok hvad jeg håber på det ender med, men lige nu siger han at han vil kigge efter en bedre seng som skal være hans på kontoret. Eller at han vi købe to sengerammer og dele dobbeltsengen. Jeg kan slet ikke overskue en fremtid hvor det er vilkårene... 

 

NSellekille tak for din historie. Så langt er vi da ikke nået endnu heldigvis. Men jeg er bekymret for vores fremtid sammen.

 

Vi har virkelig svært ved at tale sammen om vigtige ting nogen gange. Nogen gange er det noget med timing, hvor det skal vente lidt, alt det jeg har at sige... fx her til aften hvor han kom ned og spurgte mig om noget, hvor jeg forsøgte at sige noget om hvor ked af det jeg er, og han blev stik rasende fordi jeg er så dum og uforstående overfor hans behov for at sove  :( så hører vi jo slet ikke hinanden. Og så går jeg lidt i baglås og ved ikke hvordan jeg skal få kommunikeret noget som helst. Men det er dog lykkes mig (lidt senere) at få sagt jeg har brug for han prøver at være lidt sødere og kramme mig lidt mere (og han lyttede og sagde ok)... 

 

Syns det her er så hårdt  :( jeg syns faktisk det er en big deal om man sover sammen eller ej... selv om mine argumenter måske ikke er fantastisk logiske og gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi sover sjældent sammen, af den gode grund at L arbejder om natten. Og i weekenderne tager han A = han sover tit på sofaen. Så længe vi husker at kysse og kramme i hverdagen, gør det mig intet at sove alene. Tværtimod :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår godt, at du er ked af det Saga, men jeg tror på nogen måder også, at jeg faktisk ville elske at sove selv. Min mand snorker. MEGET. Som i at jeg nogle nætter vågner 10-11 gange af det og ofte ender med at ligge vågen i flere timer.
Jeg larmer helt sikkert også, når jeg sover, men forskellen er bare, at min mand sover utroligt tungt, og jeg vågner ved det mindste. Nu har vi også en 3-årig, som ofte har brug for mor/far om natten, og det vågner jeg også af. Jeg er oprigtig bekymret for, hvordan jeg skal klare det, når der også kommer en baby, og den eneste løsning jeg kan se pt. er, at min mand simpelthen sover med vores store pige.

Jeg synes også i princippet, at det er smadder ærgerligt, at vi ikke kan sove sammen. Men når der er slemme snorkeperioder, får jeg bare ikke min søvn, og det gør mig til et lille, ærgerligt menneske, som slet ikke formår at være den kone/mor, jeg gerne vil være og ER, når jeg får sovet. Og som GND skriver, krammer og putter vi rigtig meget i vågen tilstand, så jeg tror faktisk kun, at det ville være en fordel, hvis vi havde plads nok til separate rum. For det er også mega træls for min mand altid at få smidt i hovedet, at han igen har "ødelagt" natten for mig, når han jo reelt intet gør andet end at sove.

Så rent sovemæssigt forstår jeg altså godt din kæreste.

Problemet lyder jo også til MEGET at bestå i jeres indbyrdes kommunikation. Vi kan nemlig sagtens tale om det her herhjemme, uden at den ene eller anden bliver såret, og det gør jo hele forskellen.
Det lyder rigtig hårdt, at det går i hårdknude hver gang I forsøger at tale om det. Jeg ved desværre ikke lige, hvad jeg skal råde dig til. Vil I på nogen måde have råd til at få nogen til at hjælpe jer med at finde en vej til bedre kommunikation? For det kan jo virkelig være hårdt og dræbende for et parforhold, og det er I jo slet ikke interesserede i.

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke huske hvornår N og jeg har haft sex.. Han viser ingen interesse i det og jeg trænger virkelig til nærheden :(

Jeg ved at han går helt i baglås hvis jeg nævner at det er længe siden, så vi kan jo ikke rigtig snakke om det.. Han reagerer ikke på alt det der plejer at virke, og jeg føler mig ikke lækker nok til at hoppe i et eller andet kostume som han nok ellers ville elske...

Brok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vi gav det virkelig et forsøg i nat. Et totalt mislykket forsøg. Kort fortalt var det hele overstået inden vi overhovedet begyndte..

Da han så skulle i bad spurgte jeg ham om jeg skulle gå med -med et blink i øjet. Og det måtte jeg da godt. Vi stod der ude længe hvor han bare vaskede sig. Ingen frække blikke eller forspil til sex i badet. Så jeg vaskede mit hår og begyndte at gøre mig færdig. Så begyndte han endelig at tage et skridt og inden jeg fik set mig om var han i gang og så var han færdig. Heldigvis stod jeg med hovedet under bruseren så han opdagede ikke at jeg græd... Jeg har sådan brug for fysisk intimitet og ikke bare et hurtigt knald :(

Generelt fungerer sex i badet ikke rigtig for mig for varmen fra vandet gør at jeg ikke mærker alt for meget.. jeg er træt af at jeg ikke kan sige noget uden at det bliver set som brok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår godt, at du er ked af det Saga, men jeg tror på nogen måder også, at jeg faktisk ville elske at sove selv. Min mand snorker. MEGET. Som i at jeg nogle nætter vågner 10-11 gange af det og ofte ender med at ligge vågen i flere timer.

Jeg larmer helt sikkert også, når jeg sover, men forskellen er bare, at min mand sover utroligt tungt, og jeg vågner ved det mindste. Nu har vi også en 3-årig, som ofte har brug for mor/far om natten, og det vågner jeg også af. Jeg er oprigtig bekymret for, hvordan jeg skal klare det, når der også kommer en baby, og den eneste løsning jeg kan se pt. er, at min mand simpelthen sover med vores store pige.

Jeg synes også i princippet, at det er smadder ærgerligt, at vi ikke kan sove sammen. Men når der er slemme snorkeperioder, får jeg bare ikke min søvn, og det gør mig til et lille, ærgerligt menneske, som slet ikke formår at være den kone/mor, jeg gerne vil være og ER, når jeg får sovet. Og som GND skriver, krammer og putter vi rigtig meget i vågen tilstand, så jeg tror faktisk kun, at det ville være en fordel, hvis vi havde plads nok til separate rum. For det er også mega træls for min mand altid at få smidt i hovedet, at han igen har "ødelagt" natten for mig, når han jo reelt intet gør andet end at sove.

Så rent sovemæssigt forstår jeg altså godt din kæreste.

Problemet lyder jo også til MEGET at bestå i jeres indbyrdes kommunikation. Vi kan nemlig sagtens tale om det her herhjemme, uden at den ene eller anden bliver såret, og det gør jo hele forskellen.

Det lyder rigtig hårdt, at det går i hårdknude hver gang I forsøger at tale om det. Jeg ved desværre ikke lige, hvad jeg skal råde dig til. Vil I på nogen måde have råd til at få nogen til at hjælpe jer med at finde en vej til bedre kommunikation? For det kan jo virkelig være hårdt og dræbende for et parforhold, og det er I jo slet ikke interesserede i. :kram2 :kiss

Jeg er med her :) I de her år, hvor vi er trætte og presset på søvn af små børn, så er det en hel lille treat at slippe for at have min mand i soveværelset ind imellem :rolleyes Men det er vigtigt for min mand, at vi som oftest sover sammen (det kan det jo også let være - det er ikke ham, der bliver holdt vågen af verdens måske mest irriterende lyd :rolleyes ).

Overordnet er jeg dog egentlig enig med ham i, at det må være udgangspunktet, at det er bedst, at vi sover sammen, så det skulle gerne blive normen igen, når vi ikke roder så meget med småbørn om natten længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram nus til dig Ellekilde - det er sq noget træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSEllekilde, jeg bliver simpelthen nødt til at skrive det her, og hvis jeg skal slette igen, skal du bare sige til.

Har du overvejet, at arbejde lidt med dine følelser omkring sex? Jeg har det helt anderledes end dig, så måske forstår jeg det slet ikke, men jeg bliver lidt bekymret over, at du tillægger sex SÅ meget værdi. At du græder, fordi din kæreste ikke kan holde særlig længe. Og at du så hurtigt bliver så "trængende".

Jeg tænker, at når I får en baby lige om lidt, så kommer jeres liv til at ændre sig, og for størstedelen indebærer det også en ændring i sexlivet. Måske du skulle arbejde lidt på dine følelser og behov for sex INDEN baby kommer, så du ikke skal bakse med følelsen af at blive afvist samtidig med, at du er fucked up af hormoner og manglende søvn.

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke, at det må handle om noget helt andet end reel penetration og orgasme. :unsure

Edit: hvis min mand brokker sig over manglende sex, er det helt sikkert, at min lyst ikke bliver større, så jeg kan faktisk gost forstå din kæreste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram nus til dig Ellekilde - det er sq noget træls <_<

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSEllekilde, jeg bliver simpelthen nødt til at skrive det her, og hvis jeg skal slette igen, skal du bare sige til.

Har du overvejet, at arbejde lidt med dine følelser omkring sex? Jeg har det helt anderledes end dig, så måske forstår jeg det slet ikke, men jeg bliver lidt bekymret over, at du tillægger sex SÅ meget værdi. At du græder, fordi din kæreste ikke kan holde særlig længe. Og at du så hurtigt bliver så "trængende".

Jeg tænker, at når I får en baby lige om lidt, så kommer jeres liv til at ændre sig, og for størstedelen indebærer det også en ændring i sexlivet. Måske du skulle arbejde lidt på dine følelser og behov for sex INDEN baby kommer, så du ikke skal bakse med følelsen af at blive afvist samtidig med, at du er fucked up af hormoner og manglende søvn.

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke, at det må handle om noget helt andet end reel penetration og orgasme. :unsure

Edit: hvis min mand brokker sig over manglende sex, er det helt sikkert, at min lyst ikke bliver større, så jeg kan faktisk gost forstå din kæreste.

Jamen jeg ved helt ærligt ikke hvordan /hvad jeg skal arbejde med.. Jeg ved ikke om jeg kan se hvad der er i vejen med at holde af den intimitet N giver mig via sex :unsure

N er faktisk den eneste kæreste jeg oprigtig har haft lyst til og at jeg forbandt det med så meget kærlighed har jeg aldrig tænkt var usundt eller lignende. Det er absolut ikke hverdagskost at jeg græder over sex -det er nok en blanding af hormoner og at det er så længe siden at vi har haft noget action i nogen som helst form så jeg blev overvældet af at det ikke var mere end det.

Jeg forstår udemærket min kæreste at det virker modsat at snakke om sex, det ville det også på mig -men jeg har bare ikke lige nogle idéer til hvordan jeg ellers skal håndtere det hvis jeg ikke nævner at jeg savner ham eller tydeligt viser at jeg har lyst til ham.

Men altså... Nu har vi jo prøvet, og det skal nok komme tilbage..

Jeg savner ham bare :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg ved helt ærligt ikke hvordan /hvad jeg skal arbejde med.. Jeg ved ikke om jeg kan se hvad der er i vejen med at holde af den intimitet N giver mig via sex :unsure

N er faktisk den eneste kæreste jeg oprigtig har haft lyst til og at jeg forbandt det med så meget kærlighed har jeg aldrig tænkt var usundt eller lignende. Det er absolut ikke hverdagskost at jeg græder over sex -det er nok en blanding af hormoner og at det er så længe siden at vi har haft noget action i nogen som helst form så jeg blev overvældet af at det ikke var mere end det.

Jeg forstår udemærket min kæreste at det virker modsat at snakke om sex, det ville det også på mig -men jeg har bare ikke lige nogle idéer til hvordan jeg ellers skal håndtere det hvis jeg ikke nævner at jeg savner ham eller tydeligt viser at jeg har lyst til ham.

Men altså... Nu har vi jo prøvet, og det skal nok komme tilbage..

Jeg savner ham bare :(

Jeg læser muligvis også bare mellem linjerne, men du har et par gange været ked af det/frustreret over det på det sidste, og med tanke på din tråd i fortroligt tænker jeg, at du måske ville have rigtig godt af at søge intimitet på en anden måde? Hvis du ikke får dit behov for intimitet opfyldt gennem sex med N, fordi han bare har mindre lyst til sex end dig, bliver det jo skævt. Enten vil du altid være i underskud på intimiteten, eller han vil "være tvunget til sex" for at opfylde dit behov. Det er jo ikke en rigtig holdbar løsning for nogen af jer uanset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER