Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Min læge vil først lægge hormonspiralen fire måneder efter fødslen. Men recepten ligger klar, og jeg skal lige have bestilt tid. Jeg et ret sikker på, at det er vejen frem for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke bekymret. Og skulle det ske, at amningen ikke kan tåle det, så vil det være vildt trist, men det vil nok heller ikke være skide godt for mit ægteskab, hvis vi ikke har sex, før jeg er færdig med at amme ;)

Og de anbefaler jo netop f.eks hormonspiral fordi de ikke indeholder østrogen :)

Ægteskab frem for amning, jeg er enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge vil først lægge hormonspiralen fire måneder efter fødslen. Men recepten ligger klar, og jeg skal lige have bestilt tid. Jeg et ret sikker på, at det er vejen frem for os :)

Min læge vil først ligge den op, når jeg har fået min første mens... Så jeg venter stadig... Dejligt at man ikke har mens, men pisse irriterende at skulle være afhængig af kondom, spontaniteten går altså fløjten for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik hormonspiral sidst og ammede til C var 10 måneder og havde altid nok mælk og en tyk lille baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik hormonspiral sidst og ammede til C var 10 måneder og havde altid nok mælk og en tyk lille baby :)

:kiss

Det var dejligt at høre - fik den lagt i forgårs ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tør I andre godt at have sex mens jeres børn er hjemme og vågne? :unsure Det tror jeg bare slet ikke, vi kunne få fred til... Synes i det hele taget det er svært at koordinere med to børn, hvoraf den ene sover let og helst limet op af mor, og den anden ikke sover lur :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør I andre godt at have sex mens jeres børn er hjemme og vågne? :unsure Det tror jeg bare slet ikke, vi kunne få fred til... Synes i det hele taget det er svært at koordinere med to børn, hvoraf den ene sover let og helst limet op af mor, og den anden ikke sover lur :unsure

Vågne? Niks :rolleyes

Sover de samtidig i løbet af dagen, eller sover de ved et mirakel begge tidligt om aftenen, så insisterer min mand på, at vi forsøger.. Jeg synes ærlig talt mest af alt, at det er lidt stressende, når der hvert et øjeblik kan være en, der vågner... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågne? Niks :rolleyes

Sover de samtidig i løbet af dagen, eller sover de ved et mirakel begge tidligt om aftenen, så insisterer min mand på, at vi forsøger.. Jeg synes ærlig talt mest af alt, at det er lidt stressende, når der hvert et øjeblik kan være en, der vågner... :unsure

True. Men forestil dig så, hvis den store aldrig sov om dagen og den lille først lagde sig til nat omkring midnat - lige klods op af dobbeltsengen. Det er sgu ikke nemt :unsure

Vi lider ikke under det, men jeg kan godt tænke nogle gange at vi ikke får et normalt sexliv før E kommer på eget værelse og det synes jeg er længe at vente :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør I andre godt at have sex mens jeres børn er hjemme og vågne? :unsure Det tror jeg bare slet ikke, vi kunne få fred til... Synes i det hele taget det er svært at koordinere med to børn, hvoraf den ene sover let og helst limet op af mor, og den anden ikke sover lur :unsure

Vi tør godt ;) Og har gjort det mange gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør I andre godt at have sex mens jeres børn er hjemme og vågne? :unsure Det tror jeg bare slet ikke, vi kunne få fred til... Synes i det hele taget det er svært at koordinere med to børn, hvoraf den ene sover let og helst limet op af mor, og den anden ikke sover lur :unsure

Hvad er sex :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har pt. Kun sex i stuen, om aftenen når begge piger mirakuløst sover tidligt. Dvs. Max 1 gang i ugen.. Ofte kun 1 gang hver 14. Dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tør godt ;) Og har gjort det mange gange.

:ditto

Ikke mange gange, men det er sket. Sofie sov i barnevognen og Anna sad i sofaen og så Netflix ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tør godt ;) Og har gjort det mange gange.

But how? Har I et stort hjem, er Theo god til at lege selv og fordybe sig, trækker I bare på skulderen over hvis I bliver opdaget (ikke negativt ment - jeg tænker bare at jeg ville føle mig stresset og presset over "truslen" om at blive taget med bukserne nede. Pun intended ;)), er I mega hurtige eller sådan nogle der kan gøre det hvor som helst?

Vælg selv hvor meget du gider svare på :lol Min pointe er bare: Jeg fatter ikke, hvordan det kan være muligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, når Anna ser Netflix, er hun helt væk! Og skulle det ske hun havde brug for os, så ville hun råbe efter os. Og skulle hun finde på at komme op, ville vi høre hende på trappen og have tid til at lade som om vi slapper af ved siden af hinanden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør I andre godt at have sex mens jeres børn er hjemme og vågne? :unsure Det tror jeg bare slet ikke, vi kunne få fred til... Synes i det hele taget det er svært at koordinere med to børn, hvoraf den ene sover let og helst limet op af mor, og den anden ikke sover lur :unsure

Fordelen ved Rasmus' arbejdestider ;) om formiddagen er det kun Eigil der er hjemme og lår han kommer hjem om aftenen sover begge unger ;)

Og så har han jo ofte fri i hverdagen - igen Ida er børnehave(de fleste gange)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, når Anna ser Netflix, er hun helt væk! Og skulle det ske hun havde brug for os, så ville hun råbe efter os. Og skulle hun finde på at komme op, ville vi høre hende på trappen og have tid til at lade som om vi slapper af ved siden af hinanden ;)

Valdemar er til gengæld mega god til pludselig at stå lige bag ved en med et "Moar, kom lige og se!" og vi har soveværelse lige ved siden af stuen. <_< (Det har vi dog ikke, der hvor vi flytter hen, så måske det kan hjælpe?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordelen ved Rasmus' arbejdestider ;) om formiddagen er det kun Eigil der er hjemme og lår han kommer hjem om aftenen sover begge unger ;)

Og så har han jo ofte fri i hverdagen - igen Ida er børnehave(de fleste gange)

Ja se SÅ ville jeg også tro mere på det! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja se SÅ ville jeg også tro mere på det! :D

Ja herhjemme er det ofte er spørgsmål om jeg er for træt grundet at have begge unger om aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja herhjemme er det ofte er spørgsmål om jeg er for træt grundet at have begge unger om aftenen.

Ja det kan jeg godt se...

Gad vide, hvordan det lykkes nogen at få 4 og 5 børn? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt se...

Gad vide, hvordan det lykkes nogen at få 4 og 5 børn? :D

Den ene har skæve arbejdestider :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja se SÅ ville jeg også tro mere på det! :D

Jeg tror faktisk, at muligheden for sex indgår i min mands planlægning, når han har hjemmearbejdsdage :rolleyes Så er det dag, så jeg ikke er alt for baldret, og der er kun én, der skal sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, når Anna ser Netflix, er hun helt væk! Og skulle det ske hun havde brug for os, så ville hun råbe efter os. Og skulle hun finde på at komme op, ville vi høre hende på trappen og have tid til at lade som om vi slapper af ved siden af hinanden ;)

Vi har også fordelen ved trapper - så kan man høre hun er på vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER