Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Så fandt jeg også dette forum!

Jeg er så frustreret for tiden over den syning efter fødslen, som jeg skal have opereret om.. Trænger bare sådan til intimitet med min mand og vi længes vidst begge - det er sgu også laaaaang tid siden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har virkelig lyst til at overfalde N, men jeg har også kvalme.. Hmm, er det mon safe at have sex med kvalme ift om man kaster op? Det må tiden vise :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig lyst til at overfalde N, men jeg har også kvalme.. Hmm, er det mon safe at have sex med kvalme ift om man kaster op? Det må tiden vise :D

Jeg havde en spand ved sengen i min første graviditet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en spand ved sengen i min første graviditet ;)

Haha vi klarede den uden spand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha vi klarede den uden spand :D

Haha :super Men ellers er det vel nok også noget med at holde sig fra blowjobs hvert fald ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :super Men ellers er det vel nok også noget med at holde sig fra blowjobs hvert fald ;)

Ja, det må han da ikke sætte næsen op efter :hahaha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :super Men ellers er det vel nok også noget med at holde sig fra blowjobs hvert fald ;)

Haha, jeg kunne først overveje blowjob omkring uge 23-24! Altså ikke fordi jeg ikke ville, men når man kaster op ved at børste tænder, såååå... Og som Stephi havde jeg også spand ved sengen :D mega sexet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i ikke have sex, før du er blevet opereret?

Nej har alt for ondt - så det er prævention nok i sig selv!

Suk hvor er det bare surt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. Idag er det 400 dage siden, at jeg sidst havde mens :D Så er der da lidt godt ved at være gravid :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. Idag er det 400 dage siden, at jeg sidst havde mens :D Så er der da lidt godt ved at være gravid :lolhit

Min hjerne ville læse at det var 400 dage siden at du havde haft sex :blink

Jaja, man læser vel det der er sjovest :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hjerne ville læse at det var 400 dage siden at du havde haft sex :blink

Jaja, man læser vel det der er sjovest :D

:D :D :D Så galt er det trods alt ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok træls :kram2

Jeg skal også have opereret min syning om på tidspunkt, men jeg døjer heldigvis ikke med at det gør ondt længere... Nu er det mest "kosmetisk" at det er generende.

Jeg har udskudt og udskudt og udskudt det, for jeg kan slet ikke overskue, at der skal "rodes" mere dernede og at det skal gøre ondt igen.

Men når det gør så ondt på dig, så er det bare om at få det overstået :kram har du fået en tid til operation?

Tak for kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. Idag er det 400 dage siden, at jeg sidst havde mens :D Så er der da lidt godt ved at være gravid :lolhit

Ja der er lidt fordel ved det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan finder I andre tid til tosomhed med jets mænd? Hvor er bebs i mens? Min datter er nu 8 uger og kan snart ikke vente med at have sex med min mand igen, men hun sover meget lidt for sig selv og meget kort.. Og om natten er det enten kort i vuggen eller ved siden af mig i sengen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan finder I andre tid til tosomhed med jets mænd? Hvor er bebs i mens? Min datter er nu 8 uger og kan snart ikke vente med at have sex med min mand igen, men hun sover meget lidt for sig selv og meget kort.. Og om natten er det enten kort i vuggen eller ved siden af mig i sengen...

Det korte svar er når baby sover :) Og ret sjældent om aftnen - for der er vi simpelthen for trætte (og i hverdagen arbejder min mand aften, så der er det simpelhen udelukket :p)

J havde også en periode hvor han sov meget lidt alene og ganske kort om dagen. Og der blev det sgu ikke til meget på det punkt. Men vi har tit taget chancen når han var faldet i søvn, med risiko for at blive afbrudt. Lidt ud fra tanken, at det er et forsøg værd :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan finder I andre tid til tosomhed med jets mænd? Hvor er bebs i mens? Min datter er nu 8 uger og kan snart ikke vente med at have sex med min mand igen, men hun sover meget lidt for sig selv og meget kort.. Og om natten er det enten kort i vuggen eller ved siden af mig i sengen...

Indtil der er nogenlunde rytme og lange søvnstræk er man nødt til at være så uromantisk og aftale, at så snart baby sover næste gang, så giver vi det et forsøg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil der er nogenlunde rytme og lange søvnstræk er man nødt til at være så uromantisk og aftale, at så snart baby sover næste gang, så giver vi det et forsøg..

Ooooog så vågner baby garanteret lige midt i det hele :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooog så vågner baby garanteret lige midt i det hele :D

Haha, J har altid med sikkerhed sovet minimum en søvncyklus på 40 min ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooog så vågner baby garanteret lige midt i det hele :D

Oh yes! Det virkede som om jeg havde en automatisk William opvækker monteret på ryggen i hvert fald :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, J har altid med sikkerhed sovet minimum en søvncyklus på 40 min ;)

Nå, så heldige har vi ikke været. Det er godt nok ikke blevet til mange uafbrudte omgange herhjemme :rolleyes Men nu har A jo også syg nærmest hele tiden vi har haft lyst/overskud til sex :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik jeg nåede at blive helt glad, da min mand kom og gav mig et kram og et ordentligt kys for første gang i uger - og så ærligt talt pisseskuffet, da han så straks skyndte sig at hale min hånd ned i skridtet på sig. Han kan rende og hoppe - baby er under tre uger gammel og mit underliv føles helt forkert :(

Sidst prioriterede jeg rigtig meget at komme i gang igen - og så viste det sig, at det eneste det medførte var surhed og skældud og trampen i gulvet over, at det så ikke var med en endnu højere frekvens (1-2 gange om ugen med en lille baby syntes jeg da selv var ret pænt). På ingen tid var jeg ved at kaste op ved tanken om sex - føj hvor er det ubehageligt at føle, at det er fuldstændig ligegyldigt, om man egentlig har lyst til det - man skal bare værsgo levere alligevel :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik jeg nåede at blive helt glad, da min mand kom og gav mig et kram og et ordentligt kys for første gang i uger - og så ærligt talt pisseskuffet, da han så straks skyndte sig at hale min hånd ned i skridtet på sig. Han kan rende og hoppe - baby er under tre uger gammel og mit underliv føles helt forkert :(

Sidst prioriterede jeg rigtig meget at komme i gang igen - og så viste det sig, at det eneste det medførte var surhed og skældud og trampen i gulvet over, at det så ikke var med en endnu højere frekvens (1-2 gange om ugen med en lille baby syntes jeg da selv var ret pænt). På ingen tid var jeg ved at kaste op ved tanken om sex - føj hvor er det ubehageligt at føle, at det er fuldstændig ligegyldigt, om man egentlig har lyst til det - man skal bare værsgo levere alligevel :klap

:( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik jeg nåede at blive helt glad, da min mand kom og gav mig et kram og et ordentligt kys for første gang i uger - og så ærligt talt pisseskuffet, da han så straks skyndte sig at hale min hånd ned i skridtet på sig. Han kan rende og hoppe - baby er under tre uger gammel og mit underliv føles helt forkert :(

Sidst prioriterede jeg rigtig meget at komme i gang igen - og så viste det sig, at det eneste det medførte var surhed og skældud og trampen i gulvet over, at det så ikke var med en endnu højere frekvens (1-2 gange om ugen med en lille baby syntes jeg da selv var ret pænt). På ingen tid var jeg ved at kaste op ved tanken om sex - føj hvor er det ubehageligt at føle, at det er fuldstændig ligegyldigt, om man egentlig har lyst til det - man skal bare værsgo levere alligevel :klap

Det er ikke i orden, altså. Jeg bliver så harm! :prik

Jeg forstår godt du nu bakker helt på tanken. Det eneste han har fået ud af dagens stunt er at du nu hverken er klar fysisk eller psykisk.

Kæmpe kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( :kram

Det er ikke i orden, altså. Jeg bliver så harm! :prik

Jeg forstår godt du nu bakker helt på tanken. Det eneste han har fået ud af dagens stunt er at du nu hverken er klar fysisk eller psykisk.

Kæmpe kram :kiss

Tak.

Jeg bliver så ked af det - og temmeligt overrasket - når jeg synes, at han opfører sig som sådan en stud, for jeg synes egentlig, at han normalt er ret betænksom med mange ting. Jeg har egentlig traditionelt været okay glad for sex, men om jeg fatter, at det kan være så vigtigt, at det er værd at opføre sig som en idiot over... :(

Edit: Helt hyggeligt at der er andre vågne end mig i øvrigt (selvom jeg godt kunne unde jer at sove istedet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER