Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Jeg ved intet om vandcyster, men ka du så se at komme afsted til læge!!! Så må du skifte læge efterfølgende, hvis han er et fjols. Men det dér skal tjekkes med det samme!

What she said!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved intet om vandcyster, men ka du så se at komme afsted til læge!!! Så må du skifte læge efterfølgende, hvis han er et fjols. Men det dér skal tjekkes med det samme!

Også enig. Ingen chancer skal tages ved knuder og det burde din læge også vide selvom hun ikke er helt medgørlig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved intet om vandcyster, men ka du så se at komme afsted til læge!!! Så må du skifte læge efterfølgende, hvis han er et fjols. Men det dér skal tjekkes med det samme!

Hun er simpelthen et fjols. Er også ved at prøve at skifte læge, der er bare ikke så mange at vælge imellem og det er 98% mænd. (Jeg har angst problemer med mænd...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også enig. Ingen chancer skal tages ved knuder og det burde din læge også vide selvom hun ikke er helt medgørlig :kram

Sidst jeg hørte til den (før den blev større) spurgte hun i tlf om jeg troede det var en cyste, og ville så ikke se på det. Jeg er så træt af telefon diagnosticering

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg hørte til den (før den blev større) spurgte hun i tlf om jeg troede det var en cyste, og ville så ikke se på det. Jeg er så træt af telefon diagnosticering

Kan du ikke bare bestille en tid enten over nettet eller gennem sekretæren. Vores sekretær afviser aldrig, vil blot gerne have noteret grunden, så lægen ved hvad det drejer sig om....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke bare bestille en tid enten over nettet eller gennem sekretæren. Vores sekretær afviser aldrig, vil blot gerne have noteret grunden, så lægen ved hvad det drejer sig om....

Hov så ikke dit svar.

Over nettet fungerer ikke pt. Sekretæren har jeg prøvet sidste gang. Må prøve det hvis knuden kommer igen.

Den har tømt sig selv, så er sluppet for smerter nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad bruger i til at holde øje med jeres cyklus?

Jeg holder pt pille pause pga for mange blødninger mellem menstruation, og jeg vil meget gerne kunne holde øje, så mens ikke bare dukker op uden jeg er forberedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger iPeriod

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte womanlog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var glad for clue - den er ligetil og simpelt stillet op :) havde også womanlog, men følte der var for meget tingel-tangel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har prøvet at have murren i underlivet sådan konstant? Det startede ca et par dage efter æl og har været der konstant siden. Er ved at blive tosset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har for første gang skulle prøve at give mig selv en stikpille (vivag) i skeden, det er fandme ikke nemt når man har en badebold på maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har prøvet at have murren i underlivet sådan konstant? Det startede ca et par dage efter æl og har været der konstant siden. Er ved at blive tosset

Jeg havde det efter ægløsningen hvor jeg blev gravid :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det efter ægløsningen hvor jeg blev gravid :)

Det havde jeg også med Pixie, så blev lige lidt nervøs.

Har så oveni haft den korteste mens nogensinde men tog en negativ test, hvilket er godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes vores forhold lider pt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:shooter min mand :shooter :klap :prik

Han går og er sur og irriteret over, at jeg har fået menstruation i nat, fordi nu har han ifølge eget udsagn ikke fået sex i 4 dage! :o (og ja det er rigtigt, at vi ikke har haft sex siden mandag aften) og han mener bestemt ikke at det kan være rigtigt, at jeg ikke kan mærke med flere dages varsel, at min menstruation er på vej - jeg må bestemt være den eneste kvinde der har det sådan :rolleyes :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:shooter min mand :shooter :klap :prik

Han går og er sur og irriteret over, at jeg har fået menstruation i nat, fordi nu har han ifølge eget udsagn ikke fået sex i 4 dage! :o (og ja det er rigtigt, at vi ikke har haft sex siden mandag aften) og han mener bestemt ikke at det kan være rigtigt, at jeg ikke kan mærke med flere dages varsel, at min menstruation er på vej - jeg må bestemt være den eneste kvinde der har det sådan :rolleyes :unsure

Bliver han, helt seriøst og i ramme alvor, sur og irriteret over ikke at have sex i en uges tid?! :blink

Kors bevares - det kunne jeg ikke leve i.

Har du også så meget lyst? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver han, helt seriøst og i ramme alvor, sur og irriteret over ikke at have sex i en uges tid?! :blink

Kors bevares - det kunne jeg ikke leve i.

Har du også så meget lyst? :unsure

 

Ja han bliver sur og irritabel. Nogle gange mere end andre. Nej det har jeg ikke. Vi har som regel 2-3 gange om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver han, helt seriøst og i ramme alvor, sur og irriteret over ikke at have sex i en uges tid?! :blink

Kors bevares - det kunne jeg ikke leve i.

Har du også så meget lyst? :unsure

:ditto Det lyder godt nok anstrengende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han bliver sur og irritabel. Nogle gange mere end andre. Nej det har jeg ikke. Vi har som regel 2-3 gange om ugen.

Pyh, jeg bliver helt træt ved tanken :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han bliver sur og irritabel. Nogle gange mere end andre. Nej det har jeg ikke. Vi har som regel 2-3 gange om ugen.

Ikke på vilkår, om jeg ville have sex 2-3 gange om ugen, hvis jeg ikke havde lyst! :o :unsure Og han kunne da lige vove på at blive sur og tøsefornærmet over det :prik

Min ex mente også vi skulle have sex hver dag - det var faktisk en af grundene til jeg gik fra ham, for det ville aldrig være holdbart for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Nitzen - du er godt nok en god kone! Vi skal godt nok langt tilbage i vores forhold, før jeg kan komme i tanke om, at vi har haft sex 3 gange på en uge. Og efter Inger går det altså rigtig godt for os, hvis vi har sex 1-2 gange om ugen i gennemsnit! :unsure 

Han har det ret godt ham din mand, og jeg synes godt nok også, at det er tarveligt at blive sur over det! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså uanset hvad, så er sex da bare ikke noget, man har krav på, eller kan tillade sig at blive sur over ikke at få. :prik Og mens, det har de fleste kvinder jo lissom engang imellem, det er ikke bare sådan lige at ændre :rolleyes

Jeg kom i øvrigt lige til at tænke på denne video, som jeg synes har nogle ret gode pointer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER