Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Er der nogen der tænker over dagen idag..??

Altså måske ikke som det amerikanske salgs stunt de har gjort det til men mere sådan en god "undskyldning" for at være lidt søde ved hinanden og hygge med kæresten..?

 

Nope ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg plejer at give min mand en gave - jeg fejre en del af de amerikanske ting (Halloween, thanksgiving, Valentins, Sankt patricks Day og 4th of july) fordi jeg tidligere har boet i USA. Enhver anledning til hygge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har fået et kys og et "glædelig valentinsdag" og ikke andet. Han har ryddet op udenfor og jeg er i gang med at male. I aften tror jeg at ham og N skal se MGP mens jeg har besøg af en veninde. Så ikke meget valentinsdag her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes lige at du skulle have et stort :kram

Tak.

Bliver helt flov - han er lige kommet med en kæmpe buket blomster og chokolade ❤️ Så tænker han lidt på mig alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.

Bliver helt flov - han er lige kommet med en kæmpe buket blomster og chokolade ❤️ Så tænker han lidt på mig alligevel.

Men betyder det ikke også bare lidt ekstra, når du ikke havde forventet det? :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der tænker over dagen idag..??

Altså måske ikke som det amerikanske salgs stunt de har gjort det til men mere sådan en god "undskyldning" for at være lidt søde ved hinanden og hygge med kæresten..?

Vi havde egentlig snakket om at spasse helt ud med hjertekonfetti, hjerteballoner, hjerteformet pizza og andre ting og gøre det lidt til en fest :balloon Jeg orker det bare ikke rigtig :( Brian har dog tilbudt stadig at lave hjerteformet pizza :D

Normalt er det ikke noget vi fejrer på nogen måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men betyder det ikke også bare lidt ekstra, når du ikke havde forventet det? :biglove

Jo for Søren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde egentlig snakket om at spasse helt ud med hjertekonfetti, hjerteballoner, hjerteformet pizza og andre ting og gøre det lidt til en fest :balloon Jeg orker det bare ikke rigtig :( Brian har dog tilbudt stadig at lave hjerteformet pizza :D

Normalt er det ikke noget vi fejrer på nogen måde :)

Ha ha det lyder ellers sødt :biglove

Vi skal have tærte i aften. Måske jeg skulle lave den i hjerteformen? :)

Ellers er det ikke noget vi fejrer. Jeg havde faktisk glemt, at det var i dag. Sidste år tror jeg vi var ude at spise, men det er sådan lidt tilfældigt, om vi lige har tænkt os at gøre noget ud af det eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der tænker over dagen idag..??

Altså måske ikke som det amerikanske salgs stunt de har gjort det til men mere sådan en god "undskyldning" for at være lidt søde ved hinanden og hygge med kæresten..?

Tim bliver forkælet groft, men det er fordi han har fødselsdag! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.

Bliver helt flov - han er lige kommet med en kæmpe buket blomster og chokolade ❤️ Så tænker han lidt på mig alligevel.

Ej, hvor sødt :biglove Især når du var helt trist over det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J gav mig disse:

 1374198_10153076875948905_81961980691399

936098_10153076876193905_800740229130536

 

Så kan jeg ligesom mærke at det er er Valentines dag :D  :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jammer... G og jeg ville forsøge os med sex i går, men måtte opgive da vi ikke engang kunne nå at kysse hinanden for min store mave... Sex må pt. betegnes mere som assisteret onani her i det lille hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jammer... G og jeg ville forsøge os med sex i går, men måtte opgive da vi ikke engang kunne nå at kysse hinanden for min store mave... Sex må pt. Betegnes mere som assisteret onani her i det lille hjem.

Haha, ååh hvor jeg husker det! :lol Vi gav helt op til sidst.. Dog truede jeg med, at hvis jeg gik over tid, aå måtte han tage en for holdet, for at sætte gang i det! ;) Det blev dog aldrig nødvendigt da jeg fødte 5 dage før termin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke komme hen til de nyeste indlæg...

Men jeg vil også lige tillade mig at komme ud med noget brok..

De få dage hvor N og jeg ikke har sex, der er det fordi at HAN siger nej. Jeg har i hele vores forhold kun sagt nej til ham 1 gang og det var fordi jeg skulle op kort tid efter.. Jeg VED godt at man ikke skal holde øje med det, men når man dresser op i alverdens kostumer, forslår BJ og alt hvad man nu ellers kan tænke på, og man så får et "jeg er bare ikke i humør til det " så kan man ikke undgå at føle sig som en idiot....

Ofte har jeg lagt mærke til at de dage hvor der overhovedet ikke er noget putning der er det fordi at han har overspist og så er det eneste han kan overskue det er at spille computerspil.. Er jeg et dårligt menneske hvis jeg bliver gal over at han overspiser så han bliver dårlig, fordi det føles bestemt som om at han gør det med vilje for at slippe for at skulle gå en tur, se en film ect, fordi han hellere vil spille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke komme hen til de nyeste indlæg...

Men jeg vil også lige tillade mig at komme ud med noget brok..

De få dage hvor N og jeg ikke har sex, der er det fordi at HAN siger nej. Jeg har i hele vores forhold kun sagt nej til ham 1 gang og det var fordi jeg skulle op kort tid efter.. Jeg VED godt at man ikke skal holde øje med det, men når man dresser op i alverdens kostumer, forslår BJ og alt hvad man nu ellers kan tænke på, og man så får et "jeg er bare ikke i humør til det " så kan man ikke undgå at føle sig som en idiot....

Ofte har jeg lagt mærke til at de dage hvor der overhovedet ikke er noget putning der er det fordi at han har overspist og så er det eneste han kan overskue det er at spille computerspil.. Er jeg et dårligt menneske hvis jeg bliver gal over at han overspiser så han bliver dårlig, fordi det føles bestemt som om at han gør det med vilje for at slippe for at skulle gå en tur, se en film ect, fordi han hellere vil spille?

Hej elle

 

Faldt lige over de dit inlæg og var ved og tabe underkæben!!

 

Jeg har selv bøvlet med præcis det du snakker om der igennem 3 forskellige forhold! Når jeg snakker med andre fyre forstår de det ikke men er som om at de alle sammen bare ender sådan med tiden.

Jeg dresser nemlig også selv op og tilbyder alt muligt og siger aldrig nej (meget nemt jeg overvejer det slet ikke for er for tørlagt til den tid)... Jeg syns bestemt ikke du er et dårligt menneske! Det er da helt fair at du er frustreret!

Selv har jeg prøvet og lægge mærke til og spørge ind til det og alt muligt for at finde grunden og well.. har stadig ikke fundet ud af det. Så prøver endnu en gang en ny metode og er kølighed og ligegyldighed overfor min forlovede når der er gået mere end 3 dage og jeg har dresset mig op og blevet afvist 2-3 gange. for så kan han rende mig... gider nemlig heller ikke som du siger og føle mig som mere idiot..

Syns næsten du måske skulle prøve og nævne det for ham... og hvis han bliver ved med at undvige så bare brug den klassiske " Jamen fedt, kan du så i det mindste ikke bare sige hvis du ikke gider mig!" Eller den jeg brugte for at hyle dem ud af den og gøre dem desperate :P spørge om der er noget galt med den eller om de er blevet impotente eller sådan noget :P

 

Håber du finder en løsning der er bedre end min ;) Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej folkens

Jeg har spekuleret meget over en ting mens min forlovede og jeg har prøvet og blive gravide (har prøvet siden maj sidste år/2014).

Hvis vi nu siger vi har haft sex og han er kommet oppe i mig og jeg er blevet liggende lidt som altid og så videre...

Senere på dagen er jeg så ja hvad skal man sige stadig "lysten" men ved han ikke gider og det...

Er det så farligt for sæden og selve prosessen med og blive gravid hvis man enten, samme dag, onanere med dildo bare mod klit eller fx bruge bruseren mens man er i bad?

(bruger strålen til og ramme klit med) men er bange for om det varme vand kan ødelægge noget eller sådan?

 

Håber nogen ved noget for har ledt overalt og kan intet finde om emnet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej folkens

Jeg har spekuleret meget over en ting mens min forlovede og jeg har prøvet og blive gravide (har prøvet siden maj sidste år/2014).

Hvis vi nu siger vi har haft sex og han er kommet oppe i mig og jeg er blevet liggende lidt som altid og så videre...

Senere på dagen er jeg så ja hvad skal man sige stadig "lysten" men ved han ikke gider og det...

Er det så farligt for sæden og selve prosessen med og blive gravid hvis man enten, samme dag, onanere med dildo bare mod klit eller fx bruge bruseren mens man er i bad?

(bruger strålen til og ramme klit med) men er bange for om det varme vand kan ødelægge noget eller sådan?

Håber nogen ved noget for har ledt overalt og kan intet finde om emnet..

Jeg kan ikke forestille mig, at det har nogen betydning, men vær opmærksom på at noget sexlegetøj indeholder hormonforstyrrende stoffer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke forestille mig, at det har nogen betydning, men vær opmærksom på at noget sexlegetøj indeholder hormonforstyrrende stoffer :balloons

okay, men hvad med det varme vand og det? kan det skylle sæden ud eller sådan noget eller være skadende for det? ved jo ikke hvor langt det er nået på en 5-6 timer hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke komme hen til de nyeste indlæg...

Men jeg vil også lige tillade mig at komme ud med noget brok..

De få dage hvor N og jeg ikke har sex, der er det fordi at HAN siger nej. Jeg har i hele vores forhold kun sagt nej til ham 1 gang og det var fordi jeg skulle op kort tid efter.. Jeg VED godt at man ikke skal holde øje med det, men når man dresser op i alverdens kostumer, forslår BJ og alt hvad man nu ellers kan tænke på, og man så får et "jeg er bare ikke i humør til det " så kan man ikke undgå at føle sig som en idiot....

Ofte har jeg lagt mærke til at de dage hvor der overhovedet ikke er noget putning der er det fordi at han har overspist og så er det eneste han kan overskue det er at spille computerspil.. Er jeg et dårligt menneske hvis jeg bliver gal over at han overspiser så han bliver dårlig, fordi det føles bestemt som om at han gør det med vilje for at slippe for at skulle gå en tur, se en film ect, fordi han hellere vil spille?

Jeg tænker ikke, at du er et dårligt menneske, men mht. sex kan du evt prøve at vende den om, og overveje, hvad du ville have brug for/lyst til, hvis det var din mand, der aldrig sagde nej, tilbød alt muligt, og blev ærgerlig, når du ikke orkede. ;)

Jeg forstår ikke helt, hvorfor han skulle overspise for at undgå at se film (det kan man da i min verden, uanset hvor forædt man er :huh), men jeg tænker, det er fint at tage en snak om, hvordan fordelingen af gåture og computerspil skal være, så I begge føler jer hørt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay, men hvad med det varme vand og det? kan det skylle sæden ud eller sådan noget eller være skadende for det? ved jo ikke hvor langt det er nået på en 5-6 timer hvis det er?

Jeg skyller mig ofte efter sex (fordi jeg ikke orker at det pibler ud natten over :rolleyes) og er ret sikker på, at jeg også gjorde det efter det sex, hvor vores datter blev undfanget :) Det er vist noget med, at sædcellerne svømmer helt op, hvor man ikke kan skylle dem ud, og så er det bare "hjælpe-væske", der er tilbage. Jeg kan ikke lige den præcise videnskabelige forklaring, men jeg er ret sikker på, at du kan skylle alt hvad du vil efter 5-6 timer (og også efter en halv time for den sags skyld).

Varme er ikke godt for sædceller, men medmindre du er til mega brandvarmt vand, så er jeg ret sikker på, at det ikke er er problem :) Og uanset hvad, er det jo ikke klitoris, der afgør om du bliver gravid, så den kan du roligt bruge bruseren på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skyller mig ofte efter sex (fordi jeg ikke orker at det pibler ud natten over :rolleyes) og er ret sikker på, at jeg også gjorde det efter det sex, hvor vores datter blev undfanget :) Det er vist noget med, at sædcellerne svømmer helt op, hvor man ikke kan skylle dem ud, og så er det bare "hjælpe-væske", der er tilbage. Jeg kan ikke lige den præcise videnskabelige forklaring, men jeg er ret sikker på, at du kan skylle alt hvad du vil efter 5-6 timer (og også efter en halv time for den sags skyld).

Varme er ikke godt for sædceller, men medmindre du er til mega brandvarmt vand, så er jeg ret sikker på, at det ikke er er problem :) Og uanset hvad, er det jo ikke klitoris, der afgør om du bliver gravid, så den kan du roligt bruge bruseren på :)

Tusind tak  :)  gjorde mig en hel del roligere  :P 

Og nej tværdigmod mener min kæreste at vandet er iskoldt når jeg har indstillet det eller vi har været i bad sammen og jeg klager over det er for varmt :D

Så mange tak, så behøver jeg ikke længere være bange for at tage varme bade ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke komme hen til de nyeste indlæg...

Men jeg vil også lige tillade mig at komme ud med noget brok..

De få dage hvor N og jeg ikke har sex, der er det fordi at HAN siger nej. Jeg har i hele vores forhold kun sagt nej til ham 1 gang og det var fordi jeg skulle op kort tid efter.. Jeg VED godt at man ikke skal holde øje med det, men når man dresser op i alverdens kostumer, forslår BJ og alt hvad man nu ellers kan tænke på, og man så får et "jeg er bare ikke i humør til det " så kan man ikke undgå at føle sig som en idiot....

Ofte har jeg lagt mærke til at de dage hvor der overhovedet ikke er noget putning der er det fordi at han har overspist og så er det eneste han kan overskue det er at spille computerspil.. Er jeg et dårligt menneske hvis jeg bliver gal over at han overspiser så han bliver dårlig, fordi det føles bestemt som om at han gør det med vilje for at slippe for at skulle gå en tur, se en film ect, fordi han hellere vil spille?

Jeg tænker at du måske skal lade ham tage teten, altså ikke på stolen-for-døren måden, men at han også får lov til at være den der forfører og gejler dig op, ellers bliver det for nemt hvis du forstår hvad jeg mener.... Lad ham kæmpe lidt for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved kan huske hvor længe man er øm i "understellet" efter at få lagt en hormonapiral op?

Syntes ikke at huske at det var så slemt sidste gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved kan huske hvor længe man er øm i "understellet" efter at få lagt en hormonapiral op?

Syntes ikke at huske at det var så slemt sidste gang :(

Jeg havde meget ondt efter en kobber spiral, men fik den skiftet en en hormon spiral, jeg mindes ikke at have ondt eller være øm i mere en max 1 dag, og det er nok højt sat. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde meget ondt efter en kobber spiral, men fik den skiftet en en hormon spiral, jeg mindes ikke at have ondt eller være øm i mere en max 1 dag, og det er nok højt sat. :)

Tak. Jeg håber det er bedre i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER