Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Tak. Jeg håber det er bedre i morgen.

Er den sat op i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er den sat op i dag?

Ja og havde ikke taget det roligt resten af dagen da jeg var alene med alle tre drenge. Men det er lidt bedre i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og havde ikke taget det roligt resten af dagen da jeg var alene med alle tre drenge. Men det er lidt bedre i dag.

Det kan være fordi du ikke har været i ro, men det er ikke det nemmeste med tre drenge :) dejligt det er bedre i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg føler mig lidt som en rigtig dårlig hustru i øjeblikket... Pga kvalme, opkast og nu også bækkenløsning er mit energiniveau minus og sexlyst endnu mindre, har prøvet for mandens skyld, men det gjorde så mega ondt bagefter og jeg begyndte at bløde (ved godt det er meget alm)...

Det er nu ikke fordi han klager eller noget så det mest min egen dårlige samvittighed der plager....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg føler mig lidt som en rigtig dårlig hustru i øjeblikket... Pga kvalme, opkast og nu også bækkenløsning er mit energiniveau minus og sexlyst endnu mindre, har prøvet for mandens skyld, men det gjorde så mega ondt bagefter og jeg begyndte at bløde (ved godt det er meget alm)...

Det er nu ikke fordi han klager eller noget så det mest min egen dårlige samvittighed der plager....

Det kender jeg godt! Den dårlige samvittighed altså. ;)

Hos os er sexlivet vist også lagt på hylden. Min mand synes, det er alt for mærkeligt, nu hvor min mave er blevet så stor, så det bliver vist først igen efter fødslen. Og jeg savner ham! Jeg håber virkelig, jeg hurtigt bliver klar igen efter fødslen, for jeg kan da ikke holde ud, hvis vi skal gå i et halvt år uden sex. :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg føler mig lidt som en rigtig dårlig hustru i øjeblikket... Pga kvalme, opkast og nu også bækkenløsning er mit energiniveau minus og sexlyst endnu mindre, har prøvet for mandens skyld, men det gjorde så mega ondt bagefter og jeg begyndte at bløde (ved godt det er meget alm)...

Det er nu ikke fordi han klager eller noget så det mest min egen dårlige samvittighed der plager....

Ikke for at blive alt for personlig men hvilke stillinger bruger I?

Især missionæren er ekstremt dårlig hvis man har bækkenløsning.

Prøv at Google lidt, så kan det være det hjælper.

Det gjorde de i hvert fald for os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg føler mig lidt som en rigtig dårlig hustru i øjeblikket... Pga kvalme, opkast og nu også bækkenløsning er mit energiniveau minus og sexlyst endnu mindre, har prøvet for mandens skyld, men det gjorde så mega ondt bagefter og jeg begyndte at bløde (ved godt det er meget alm)...

Det er nu ikke fordi han klager eller noget så det mest min egen dårlige samvittighed der plager....

:kram2 Vores sexliv halter også, og gjorde det også under 3. trimester, da jeg var gravid med vores dreng. Det skal nok blive godt igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved Mie tror jeg vi havde sex max 7 gange på et år - det klarede forholdet fint, vi var begge indforstået med at det var sådan, og så lavede jeg lidt "håndarbejde" og så klarede vi det. Efter fødslen skulle vi lige finde hinanden igen og igennem træthed og udmattethed så første gang var efter 3 mdr tror jeg og så fik vi langsomt gang i det. Og det er måske ikke så hyppigt som før Mie, men det er nok blevet ret meget bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved jo godt at det nok ville blive lidt lagt på hylden når maven bliver stor, men jeg havde ikke lige forudset at jeg ville have det så skidt helt fra start, pt er min mave jo ikke såååå stor igen, men min kvalme går bare amok hver gang jeg anstrenger mig bare lidt mere end som så om det så er med sex eller træning og det er sgu ikke så charmerende at holde pause midt i det hele fordi man skal ud og kaste op :-S det må bare være sådan lidt tamt og med lidt alternativer indtil jeg på et eller andet tidspunkt får det bedre... Så får han til gengæld bacon og æg på sengen som trøstepræmie her i weekenden ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved jo godt at det nok ville blive lidt lagt på hylden når maven bliver stor, men jeg havde ikke lige forudset at jeg ville have det så skidt helt fra start, pt er min mave jo ikke såååå stor igen, men min kvalme går bare amok hver gang jeg anstrenger mig bare lidt mere end som så om det så er med sex eller træning og det er sgu ikke så charmerende at holde pause midt i det hele fordi man skal ud og kaste op :-S det må bare være sådan lidt tamt og med lidt alternativer indtil jeg på et eller andet tidspunkt får det bedre... Så får han til gengæld bacon og æg på sengen som trøstepræmie her i weekenden ;-)

 

Haha, lige nu havde jeg taget bacon og æg på sengen over sex :blush Men det er vist også mest madlysten, der driver mig i dag :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, lige nu havde jeg taget bacon og æg på sengen over sex :blush Men det er vist også mest madlysten, der driver mig i dag :p

Haha... Bacon kan rede meget når man er gift med min mand.... Jeg spiser det ikke selv og skulle også lige tage nogen dybe vejrtrækninger da det skulle steges (der er intet som luft som kan starte et opkast-marathon) men det lykkes og han var glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, lige nu havde jeg taget bacon og æg på sengen over sex :blush Men det er vist også mest madlysten, der driver mig i dag :p

:D

Man skal ikke kimse af æg og bacon ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmh æg og bacon! Manden min er ved at lave det nu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Bacon kan rede meget når man er gift med min mand.... Jeg spiser det ikke selv og

skulle også lige tage nogen dybe vejrtrækninger da det skulle steges (der er intet som luft som kan starte et opkast-marathon) men det lykkes og han var glad

Så vil jeg lige give dig dit livs redningstips: steg det i ovnen! Læg det på bageåaåir og ind i ovnen ved 150-200 grader. Bare husk at hold øje med det, for der går ikke lang tid fra "perfekt" til "lidt for brændt". Men det bliver altså mindst dobbelt så godt som på panden, meget jævnt stegt. Tag det fra en baconelsker ;) Og så må det hjælpe lidt på det med lugten, tænker jeg, når man ikke skal stå med hovedet ind over det.

Og så kan man, hvis man som jeg godt kan lide at få brugt tingene ordentligt, nemt hælde baconfedtet fra bagepapiret og i en skål og stille det i køleskabet. Så kan det bruges til anden madlavning senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

Man skal ikke kimse af æg og bacon ;)

Det er nemlig det man ikke skal. Det kan outranke de fleste andre ting herhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmh æg og bacon! Manden min er ved at lave det nu :glad

Uha, husk at give ham et "attaboy" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, husk at give ham et "attaboy" :p

Ja han er dygtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmh æg og bacon! Manden min er ved at lave det nu :glad

Dygtige Rasmus! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved jo godt at det nok ville blive lidt lagt på hylden når maven bliver stor, men jeg havde ikke lige forudset at jeg ville have det så skidt helt fra start, pt er min mave jo ikke såååå stor igen, men min kvalme går bare amok hver gang jeg anstrenger mig bare lidt mere end som så om det så er med sex eller træning og det er sgu ikke så charmerende at holde pause midt i det hele fordi man skal ud og kaste op :-S det må bare være sådan lidt tamt og med lidt alternativer indtil jeg på et eller andet tidspunkt får det bedre... Så får han til gengæld bacon og æg på sengen som trøstepræmie her i weekenden ;-)

Øv :( håber virkelig din kvalme forsvinder snart!! Men stor mave/ graviditet ( dvs når man ikke kaster op etc.) behøver ikke være nogen hindring - her fungerede det super godt til sidste dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( håber virkelig din kvalme forsvinder snart!! Men stor mave/ graviditet ( dvs når man ikke kaster op etc.) behøver ikke være nogen hindring - her fungerede det super godt til sidste dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 9 1/2 år sammen med min skønne kæreste er jeg pludselig blevet som ny forelsket igen :blink

Hvad sker der lige for det. Det er dejligt og han er her bare for mig i alt det her depressions halløj, må indrømme at det har været meget uventet. For vores forhold har det sidste års tid bare været noget rigtig møg for at være helt ærlig.

Han er min klippe og jeg elsker ham virkelig højt.

Og jeg tror og håber at han føler det samme for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 9 1/2 år sammen med min skønne kæreste er jeg pludselig blevet som ny forelsket igen :blink

Hvad sker der lige for det. Det er dejligt og han er her bare for mig i alt det her depressions halløj, må indrømme at det har været meget uventet. For vores forhold har det sidste års tid bare været noget rigtig møg for at være helt ærlig.

Han er min klippe og jeg elsker ham virkelig højt.

Og jeg tror og håber at han føler det samme for mig.

Sikke en dejlig besked :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en en hård knude i mit højre bryst. Den gør herre nas.

Ud fra det jeg kan læse, så er det nok en vandcyste. Sådan en har jeg haft for nok 4 år siden, da jeg fik lavet en mammografi.

Kan læse at de er normale og ok uskadelige, men det er ikke godt, hvis de springer af sig selv, hvilket den første jo gjorde her.

Min læge har jeg ikke den store tiltro til. Derfor har jeg ikke været af sted med den nye knude endnu.

Er der andre der døjer med vandcyster?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en en hård knude i mit højre bryst. Den gør herre nas.

Ud fra det jeg kan læse, så er det nok en vandcyste. Sådan en har jeg haft for nok 4 år siden, da jeg fik lavet en mammografi.

Kan læse at de er normale og ok uskadelige, men det er ikke godt, hvis de springer af sig selv, hvilket den første jo gjorde her.

Min læge har jeg ikke den store tiltro til. Derfor har jeg ikke været af sted med den nye knude endnu.

Er der andre der døjer med vandcyster?

Jeg ved intet om vandcyster, men ka du så se at komme afsted til læge!!! Så må du skifte læge efterfølgende, hvis han er et fjols. Men det dér skal tjekkes med det samme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved intet om vandcyster, men ka du så se at komme afsted til læge!!! Så må du skifte læge efterfølgende, hvis han er et fjols. Men det dér skal tjekkes med det samme!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER