FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Kan godt huske hvor ondt det kan gøre, når bebse bliver større! Luna boede med sin mås under mit højre ribben... jeg var altid øm der!

Ja, det er også Storms yndlingssted.

Ved så ikke hvilken del af ham, det er for det kan jeg ikke mærke.

Men øv man bliver øm ret hurtigt.

Og området omkring min navle er også strukket til max så der kommer nogle jag når han rammer.

Jeg ringede til jm omkring de jag, og hun mente det er blå mærker, som han rammer igen og igen.

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er også Storms yndlingssted.

Ved så ikke hvilken del af ham, det er for det kan jeg ikke mærke.

Men øv man bliver øm ret hurtigt.

Og området omkring min navle er også strukket til max så der kommer nogle jag når han rammer.

Jeg ringede til jm omkring de jag, og hun mente det er blå mærker, som han rammer igen og igen.

Dejligt :)

Det er så skønt med invendige blå mærker! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt at jeg er lige ved at tude og så kan jeg slet ikke slukke tørsten i dag. Jeg drikker og drikker og lige meget hjælper det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skønt med invendige blå mærker! :lol

Inden man prøver det, lyder det fuldstændig vanvittigt.

Men avs :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt at jeg er lige ved at tude og så kan jeg slet ikke slukke tørsten i dag. Jeg drikker og drikker og lige meget hjælper det :(

:( Lyder ikke rart! nu er du ikke ved at udvikle graviditetsdiabetes, vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Lyder ikke rart! nu er du ikke ved at udvikle graviditetsdiabetes, vel?

Det er nævnt at jeg skal testes igen men hende der scannede mig har sendt mig videre til en overlæge. Jeg var til læge i går og han skrev minus hele vejen så ingen tegn på sukker i urinen.

Hendes der scannede sagde at stor baby og meget fostervand var et tegn så jeg må høre hvad de siger på.tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nævnt at jeg skal testes igen men hende der scannede mig har sendt mig videre til en overlæge. Jeg var til læge i går og han skrev minus hele vejen så ingen tegn på sukker i urinen.

Hendes der scannede sagde at stor baby og meget fostervand var et tegn så jeg må høre hvad de siger på.tirsdag.

Krydser for at alt er som det skal være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh trætheden har ramt mig!  :zzz  :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur mail fra lægen om at hun tvivlede at jeg var udvikle bækkenløsning, da jeg ikke var så langt henne - jeg skulle bare følge anbefalingerne fra sidste graviditet... Jeg kan bare nærmest intet huske derfra - altså Isaac bliver 6 år til oktober... Der er ikke andet at gøre end at booke tid og så få at vide hvad jeg så skal..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur mail fra lægen om at hun tvivlede at jeg var udvikle bækkenløsning, da jeg ikke var så langt henne - jeg skulle bare følge anbefalingerne fra sidste graviditet... Jeg kan bare nærmest intet huske derfra - altså Isaac bliver 6 år til oktober... Der er ikke andet at gøre end at booke tid og så få at vide hvad jeg så skal..

:O Ej.. Hvad er det for en sur dame.. :gal

Det er jo ikke ukendt, at nogle får bækkenløsning tidligt, hvis det har været i forrige graviditet (det sker da også for Førstegangs). Øv! Håber hun bliver mere lydhør ved en konsultation :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:O Ej.. Hvad er det for en sur dame.. :gal

Det er jo ikke ukendt, at nogle får bækkenløsning tidligt, hvis det har været i forrige graviditet (det sker da også for Førstegangs). Øv! Håber hun bliver mere lydhør ved en konsultation :kram2

Blev sygemeldt allerede i uge 13/14 sidst og nu er jeg er i uge 13, så tænker at det ikke er helt underligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:klap til den læge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:klap til den læge!

Meget, ringede klokken 12.01 - tidsbestilling er mellem 8.30 og 12, så jeg kan først komme til at bestille tid i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahr krise!!

Mine fødder er vokset :(

Kan ikke passe nogle af mine kondisko længere.

Har ikke haft andet end klip klappere på siden maj,så fik da noget af et chok, da jeg skulle have dem på imorges.

Ved godt fødderne kan vokse, men håber da godt nok ikke, det er permanent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahr krise!!

Mine fødder er vokset :(

Kan ikke passe nogle af mine kondisko længere.

Har ikke haft andet end klip klappere på siden maj,så fik da noget af et chok, da jeg skulle have dem på imorges.

Ved godt fødderne kan vokse, men håber da godt nok ikke, det er permanent.

Ikke for mit vedkommende. Ku fint passe mine sko igen efter første graviditet, når kroppen lige var kommet af med væsken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for mit vedkommende. Ku fint passe mine sko igen efter første graviditet, når kroppen lige var kommet af med væsken.

Håber også det er tilfældet her.

Synes dog ikke jeg har noget synligt væske i kroppen, men fingrene er da også lidt tykkere end normalt.

Så står den på klipklappere indtil oktober :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for mit vedkommende. Ku fint passe mine sko igen efter første graviditet, når kroppen lige var kommet af med væsken.

 

:ditto

 

Så håbet lever endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

 

Så håbet lever endnu ;)

Jeg klynger mig til håbet så :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også det er tilfældet her.

Synes dog ikke jeg har noget synligt væske i kroppen, men fingrene er da også lidt tykkere end normalt.

Så står den på klipklappere indtil oktober :D

Jeg kan heller ikke se noget synligt væske i kroppen, heller ikke på fingrene, men alligevel kan jeg nu ikke passe min ring, som jeg ellers altid går med <_< Så noget væske må der jo være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke se noget synligt væske i kroppen, heller ikke på fingrene, men alligevel kan jeg nu ikke passe min ring, som jeg ellers altid går med <_< Så noget væske må der jo være!

Det er også længe siden, jeg måtte smide mine ringe.

Da det var varmest kunne jeg mærke, fingrene hævede lidt men nu kan jeg være i tvivl.

Savner lidt min gamle krop nogle gange :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også længe siden, jeg måtte smide mine ringe.

Da det var varmest kunne jeg mærke, fingrene hævede lidt men nu kan jeg være i tvivl.

Savner lidt min gamle krop nogle gange :D

Nogen gange :) jeg glæder mig til at få min igen.

Jeg har heller ikke synlig vand men kan mærke det på fodtøj i løbet af dagen. Min ring tog jeg af inden det blev for varmt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange :) jeg glæder mig til at få min igen.

Jeg har heller ikke synlig vand men kan mærke det på fodtøj i løbet af dagen. Min ring tog jeg af inden det blev for varmt.

Hehe, ja savner også at være mere mobil og ikke pruste og stønne bare ved at rejse mig op.

Åh, det er kunne tage strømper på eller neglelak på tæerne, uden den lille banker løs og maven er øm bagefter :D

Savner at kunne løbe en tur eller bare gå uden at skulle tisse efter 200 m eller gå langsomt,fordi der er plukveer.

Men når det så er sagt, så nyder jeg nu stadig at have maven :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja savner også at være mere mobil og ikke pruste og stønne bare ved at rejse mig op.

Åh, det er kunne tage strømper på eller neglelak på tæerne, uden den lille banker løs og maven er øm bagefter :D

Savner at kunne løbe en tur eller bare gå uden at skulle tisse efter 200 m eller gå langsomt,fordi der er plukveer.

Men når det så er sagt, så nyder jeg nu stadig at have maven :haha

Ja det er fordele og ulemper ved det hele. Jeg hader at være gravid og sidste halvdel af 3. Trimester er absolut det værste sammen med hyperemisis. Men jeg kender jo resultatet og glæder mig til at få resultatet ud i mine arme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er fordele og ulemper ved det hele. Jeg hader at være gravid og sidste halvdel af 3. Trimester er absolut det værste sammen med hyperemisis. Men jeg kender jo resultatet og glæder mig til at få resultatet ud i mine arme :)

Det kan jeg så også godt forstå.

Du har dælme haft det hårdt hele vejen indtil videre :(

Men ja, resultat taler jo for sig selv.

Men øv, at nogle skal kæmpe sådan i ALLE 9 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg så også godt forstå.

Du har dælme haft det hårdt hele vejen indtil videre :(

Men ja, resultat taler jo for sig selv.

Men øv, at nogle skal kæmpe sådan i ALLE 9 mdr.

Ja håber han er lige så skøn som den store.

Overvejer om fødegangen skal have et kald. Er utryg ved de tegn jeg pt har :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.