FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har nu fået komplimenter for min mave for to forskellige fotografer i løbet af to dage :blush :) dejligt når nu manden mener, at jeg har en stor mave :gravid og andre ofte spørger hvornår jeg har termin og bliver overraskede når jeg siger, at der er to måneder til.

Vi ser jo alle forskellige ud, selvom vi er nogenlunde lige langt.

Det er da bare skønt med komplimenter.

Synes personligt selv, at en gravid mave er det smukkeste uanset hvem man er :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har nu fået komplimenter for min mave for to forskellige fotografer i løbet af to dage :blush :) dejligt når nu manden mener, at jeg har en stor mave :gravid og andre ofte spørger hvornår jeg har termin og bliver overraskede når jeg siger, at der er to måneder til.

Dejligt :yay

Jeg har lige mødt en her i aften, som har termin i starten af januar, hun venter 1, men hun er seriøst større end dig :blink Wow det så vildt ud! :O

Håber I fik tager nogle gode billeder :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja undskyld mit franske men; pisse lorte strækmærker jeg liger noget der er løgn og så er det kommet inden for 24 timer. Det er første og sidste barn! Aldrig mere.. Hvorfor er det at vi vil "ødelægge" vores kroppe ved det her?!? Og man kan ikke engang fjerne mærker E operativt. Lort med lort på!

Havde bare lige brug for at råbe røv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja undskyld mit franske men; pisse lorte strækmærker jeg liger noget der er løgn og så er det kommet inden for 24 timer. Det er første og sidste barn! Aldrig mere.. Hvorfor er det at vi vil "ødelægge" vores kroppe ved det her?!? Og man kan ikke engang fjerne mærker E operativt. Lort med lort på!

Havde bare lige brug for at råbe røv!

 

Ro på! ;) Jeg vil lige minde om, at strækmærker bliver MEGET pænere, når der er gået noget tid uden stræk, så når de har fået noget ro efter graviditeten, så bliver de MEGET mindre synlige. Prøv at tænke på dem som noget positivt og en del af pakken :) Jeg har selv mange, men de er fra tidligere, hvor jeg tog virkelig meget på i løbet af kort tid, og selvom der er mange, så er de ikke ret iøjenfaldende. Dog har de ødelagt hudens elasticitet, fordi jeg har så mange, og det er det, jeg synes er mest ærgerligt, og jeg har jo heller ikke fået mine af noget så sejt som at bære på et barn, så derfor er jeg ærgerlig over mine, men når/hvis jeg får nye i denne graviditet, så vil det ikke genere mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja undskyld mit franske men; pisse lorte strækmærker jeg liger noget der er løgn og så er det kommet inden for 24 timer. Det er første og sidste barn! Aldrig mere.. Hvorfor er det at vi vil "ødelægge" vores kroppe ved det her?!? Og man kan ikke engang fjerne mærker E operativt. Lort med lort på!

Havde bare lige brug for at råbe røv!

Nogen kalder det tigerstriber ;) Og som en der har født, tør jeg godt love dig, at barnet er strækmærkerne værd og meget mere til. Men jeg kan godt forstå, at du er træt af at have fået dem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg mærker små puf i nederste del af mavsen...og igår aftes synes jeg at ku mærke liv uden på maven....kortvarigt men alligevel et par gange...dog kunne manden ikke nå at fange det endnu....tålmodighed! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, så kan jeg endelig melde mig herinde igen - så håber jeg bare at jeg får lov at blive her i lang tid denne gang :)

 

Jeg har termin 17/4 indtil videre, 10 dage før min egen, og min mors, fødselsdag, hvor ville det være fantastisk sjovt at få lov at blive mor på den dato selv, det har jeg drømt om i mange år ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, så kan jeg endelig melde mig herinde igen - så håber jeg bare at jeg får lov at blive her i lang tid denne gang :)

Jeg har termin 17/4 indtil videre, 10 dage før min egen, og min mors, fødselsdag, hvor ville det være fantastisk sjovt at få lov at blive mor på den dato selv, det har jeg drømt om i mange år ;) :D

Tillykke :) håber du får lov at gå alle 9 mdr denne gang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, så kan jeg endelig melde mig herinde igen - så håber jeg bare at jeg får lov at blive her i lang tid denne gang :)

Jeg har termin 17/4 indtil videre, 10 dage før min egen, og min mors, fødselsdag, hvor ville det være fantastisk sjovt at få lov at blive mor på den dato selv, det har jeg drømt om i mange år ;) :D

Tillykke og velkommen til!

håber du bliver her denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer, som en Happy Lights lyskæde ?! ( de der med små bolde) Jeg har søgt og søgt på nettet for at finde ud af, om der sidder en kontakt/afbryder på selve ledningen, så man ikke skal hive stikket ud af stikkontakten hver gang man vil slukke eller tænde ....

Nogen der ved det ? :)

 

På vores (fra Danmark) er der afbryder, men det er der ikke på den, som vi købte (meget billiger) via etsy.com. Den med afbryder købte vi på lirumlarumleg, hvor vi fandt den billigst :) Evt kan du prøve at skrive til dem, inden du køber derfra? Den vi har med afbryder er en "copenhagen" med 35 bolde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imponerende så træt man kan blive af nærmest intet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt søvn på sofaen (i følge manden omkring kl 16 ) og er først lige vågnet. Sidder her i sofaen og tænker "jeg kan også bare gå i seng og sove til imorgen" zzz zzz zzz troede aldrig jeg har været så træt. Godt der kun er et par uger igen til lillemand kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt søvn på sofaen (i følge manden omkring kl 16 ) og er først lige vågnet. Sidder her i sofaen og tænker "jeg kan også bare gå i seng og sove til imorgen" zzz zzz zzz troede aldrig jeg har været så træt. Godt der kun er et par uger igen til lillemand kommer.

Ja for så får du helt sikkert sovet en masse. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg blive ved med at have hovedpine?

Håber virkelig at massøren kan gøre noget i morgen, for ingen tvivl om at det er spændinger fra nakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har spillet koncert, med en dansende baby i maven, med politiorkestret i aften :wub lidt distraherende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er baby værelset klar :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er baby værelset klar :yay

 

:super :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt smadret i kroppen i dag efter 1. dag på arbejde :( Er træt og har ondt i ryggen efter at have siddet dårligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vores (fra Danmark) er der afbryder, men det er der ikke på den, som vi købte (meget billiger) via etsy.com. Den med afbryder købte vi på lirumlarumleg, hvor vi fandt den billigst :) Evt kan du prøve at skrive til dem, inden du køber derfra? Den vi har med afbryder er en "copenhagen" med 35 bolde.

Super. :) Så fås de altså med afbryder, det vil jeg lige kigge nærmere på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for så får du helt sikkert sovet en masse. :lolhit

Regner da med at han sover igennem fra dag 1 hihi :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner da med at han sover igennem fra dag 1 hihi :-)

Dream on :kiss

Men nogle er jo heldige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er brokke-gravid i dag <_<

 

Jeg blev totalt Maude over halv-gnaven kommentar fra manden i morges, som har påvirket mit humør hele dagen - skide hormoner. Jeg har det vaaaaaaarmt på kontoret, jeg sidder dårligt, så jeg får ondt i ryggen, selv om jeg prøver at skifte mellem kontorstolen, stå (kan jeg kun i kort tid) og swopperen og så føler jeg, at alt mit tøj generer, strammer og er irriterende i dag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altså det er top-hygge at få små puf i ny og næ :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altså det er top-hygge at få små puf i ny og næ :wub

Det er fantastisk :wub

Også selvom det i mit tilfælde efterhånden er los i det i forvejen hårdt udstrammede maveskind :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fantastisk :wub

Også selvom det i mit tilfælde efterhånden er los i det i forvejen hårdt udstrammede maveskind :haha

Kan godt huske hvor ondt det kan gøre, når bebse bliver større! Luna boede med sin mås under mit højre ribben... jeg var altid øm der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.