FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ja håber han er lige så skøn som den store.

Overvejer om fødegangen skal have et kald. Er utryg ved de tegn jeg pt har :(

Når du er utryg, så ring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja håber han er lige så skøn som den store.

Overvejer om fødegangen skal have et kald. Er utryg ved de tegn jeg pt har :(

Hvad har du af tegn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja håber han er lige så skøn som den store.

Overvejer om fødegangen skal have et kald. Er utryg ved de tegn jeg pt har :(

Hellere ringe for meget end for lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har du af tegn?

Tørst, hovedpine, ørhed, ondt øverst i maven, kvalme, mange toiletbesøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tørst, hovedpine, ørhed, ondt øverst i maven, kvalme, mange toiletbesøg.

Ring - så ka de vurdere om de vil se dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tørst, hovedpine, ørhed, ondt øverst i maven, kvalme, mange toiletbesøg.

Hvis du er utryg ville jeg helt klart også ringe! De plejer at være rigtig søde og ikke bagatellisere ens bekymringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ville oss ringe, uanset hvad så kan det give ro i sindet.

Og de plejer at være super søde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahr krise!!

Mine fødder er vokset :(

Kan ikke passe nogle af mine kondisko længere.

Har ikke haft andet end klip klappere på siden maj,så fik da noget af et chok, da jeg skulle have dem på imorges.

Ved godt fødderne kan vokse, men håber da godt nok ikke, det er permanent.

Håber også mine bliver "normale" igen. Har været nødt til at tage mine indlæg/såle ud af stiletterne så jeg kan holde ud at gå i dem en hel dag.

Så er ca gået 1/2 str op

Tør slet ikke tænke på hvor dyrt det bliver hvis alle mine stiletter skal skiftes ud :-( lad os satse på vores fødder bliver normale igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også mine bliver "normale" igen. Har været nødt til at tage mine indlæg/såle ud af stiletterne så jeg kan holde ud at gå i dem en hel dag.

Så er ca gået 1/2 str op

Tør slet ikke tænke på hvor dyrt det bliver hvis alle mine stiletter skal skiftes ud :-( lad os satse på vores fødder bliver normale igen :-)

Ja, det krydser jeg også fingre for.

Men er glad for at høre,at jeg er langt fra den eneste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vores (fra Danmark) er der afbryder, men det er der ikke på den, som vi købte (meget billiger) via etsy.com. Den med afbryder købte vi på lirumlarumleg, hvor vi fandt den billigst :) Evt kan du prøve at skrive til dem, inden du køber derfra? Den vi har med afbryder er en "copenhagen" med 35 bolde.

Tak for tippet... Nu er den bestilt og de skrev tilbage , at der var afbryder på kæden.

Valgt denne :

post-8145-0-67554500-1407960365_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det heldigvis bedre i dag og der er masser af liv. Men kan bare ikke sove og hænger efterhånden i laser :(

I dag står den på fysioterapeut på sygehuset mod bækkenløsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det heldigvis bedre i dag og der er masser af liv. Men kan bare ikke sove og hænger efterhånden i laser :(

I dag står den på fysioterapeut på sygehuset mod bækkenløsning.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden i går omkring kl. 17 har jeg haft de vildeste mavesmerter :( Kan bare ikke finde ud af, hvad pokker det er.. Mon jeg skulle prøve at få tjekket en urinprøve for UVI :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det heldigvis bedre i dag og der er masser af liv. Men kan bare ikke sove og hænger efterhånden i laser :(

I dag står den på fysioterapeut på sygehuset mod bækkenløsning.

:kram2

Du skal godt nok meget igennem i din graviditet!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af kvalme og opkastninger. Gid der fandtes et vidundermiddel mod det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle dem der har det skidt og døjer i graviditeten!

Og Felixmor jeg krydser for at fysioterapien kan hjælpe lidt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af kvalme og opkastninger. Gid der fandtes et vidundermiddel mod det!

 

Øhm..... Hvordan har jeg lige misset at du er blevet gravid??? :O :blink

 

Nåmen.... Stort tillykke!!! :loveshower

 

Og åh gud hvor det sucks når man har det så skidt.... Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

  

:kram2

Du skal godt nok meget igennem i din graviditet!!

  

:kram til alle dem der har det skidt og døjer i graviditeten!

Og Felixmor jeg krydser for at fysioterapien kan hjælpe lidt :goodluck

Tak :)

Det var meget bækkenbundsmusklerne der var snak om så man hurtigere bliver sig selv igen, så venepumpeøvelser, knib men også hvordan man løfter, rejser sig, vender sig i sengen osv.

Ja graviditet er ikke noget glansbillede for mig men bare resultatet ligner ham jeg har er det hurtig glemt igen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden i går omkring kl. 17 har jeg haft de vildeste mavesmerter :( Kan bare ikke finde ud af, hvad pokker det er.. Mon jeg skulle prøve at få tjekket en urinprøve for UVI :unsure

Vi fik i dag at vide af fysioterapeuten at hvis der kom en ukendt smerte i maven skulle vi altid få tjekket urinen så dig afsted med en prøve :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik i dag at vide af fysioterapeuten at hvis der kom en ukendt smerte i maven skulle vi altid få tjekket urinen så dig afsted med en prøve :kram2

Har været afsted, den var helt fri for bakterier.. Men de dyrker den, for en sikkerheds skyld. De ville gerne have tjekket mig, for de synes det lød mærkeligt. Men vi ser lige an, også skal ringe hvis smerterne fortsætter eller tager til..

Kan det være plukveerne der føles anderledes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været afsted, den var helt fri for bakterier.. Men de dyrker den, for en sikkerheds skyld. De ville gerne have tjekket mig, for de synes det lød mærkeligt. Men vi ser lige an, også skal ringe hvis smerterne fortsætter eller tager til..

Kan det være plukveerne der føles anderledes?

Jeg spurgte til de her smerter jeg havde i underlivet sidst jeg var til jordemoder. Det føltes a lå mens smerter der kom og gik. Og hun sagde her anden gang var livmoderen lidt mere bestemt da den havde prøvet det før. Så hos mig var det plukveer jeg kan mærke og de har jo så gjort ondt i et stykke tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte til de her smerter jeg havde i underlivet sidst jeg var til jordemoder. Det føltes a lå mens smerter der kom og gik. Og hun sagde her anden gang var livmoderen lidt mere bestemt da den havde prøvet det før. Så hos mig var det plukveer jeg kan mærke og de har jo så gjort ondt i et stykke tid.

Måske er det plukveer så.. Da de startede i går måtte jeg læne mig over puslebordet for at kunne være oprejst :blink Det gjorde så ondt.. Havde mest lyst til at smide mig i fosterstilling i sengen, men manden var på vej ud af døren og var dermed alene med M.! Så det var ikke en mulighed. Men det gik, for vi skulle til og geare ned og hygge før puttetid. Har lige haft 10 min. Igen, hvor det var amok, kæft det gør da ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et styk perfekt NF - den var så fin og lækker og vi blev sat fem dage frem, 7 centimeters lækkerhed :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er det plukveer så.. Da de startede i går måtte jeg læne mig over puslebordet for at kunne være oprejst :blink Det gjorde så ondt.. Havde mest lyst til at smide mig i fosterstilling i sengen, men manden var på vej ud af døren og var dermed alene med M.! Så det var ikke en mulighed. Men det gik, for vi skulle til og geare ned og hygge før puttetid. Har lige haft 10 min. Igen, hvor det var amok, kæft det gør da ondt :(

Synes de lyder voldsomme. Er du god til at hvile i løbet af dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et styk perfekt NF - den var så fin og lækker og vi blev sat fem dage frem, 7 centimeters lækkerhed :loveshower

Skønt. Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.