FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Det var så meget mig i går og jeg er en hel uge efter dig <_<

Jeg var ellers så imponeret over din positive indstilling, så tæt på termin :D

Tak skal du have :kiss det har heller ikke været et problem de andre dage, men lige i dag er jeg bare træt og sur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, det frygter jeg virkelig. Jeg havde ingen af dem i første graviditet, men tror ikke jeg slipper denne gang sådan som det har været hidtil.

Spis lidt ekstra. Du har sgu fortjent det, basta!

Haha, tak hvor er du sød :kiss jeg skal lige tage mig sammen, til når mand og barn kommer hjem fra gymnastik om lidt ;)

Jeg havde kun en enkelt sidste gang, men der var det også 33 grader. Men sne har åbenbart også den effekt på mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skrev en mail til min chef i nat (da jeg havde nattevagt) at jeg gerne vil udnytte de ugers termin jeg har ret til og at jeg gerne vil ligge min ferie op til..

Hun har så svaret mig idag at det burde sagtens kunne lade sig gøre, men at hun nu har indkaldt mig til møde imorgen tidlig efter nattevagten..

Puha kender i det når man endelig slår ned i bordet og pludselig fortryder at man slog så hårdt? :unsure

Min mail var helt fair og efter lovgivningen osv men nu er jeg helt flov og er nervøs for at pga træthed og hormoner at mødet bliver noget værre lort og at jeg græder. Jeg er typen som er lidt af en tudemarie -tuder når noget er uretfærdigt, når jeg bliver vred, når jeg er nervøs, når jeg får skæld ud og ja.. af alt der er ubehageligt...

Jeg håber at det bliver et rart møde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, tak hvor er du sød :kiss jeg skal lige tage mig sammen, til når mand og barn kommer hjem fra gymnastik om lidt ;)

Jeg havde kun en enkelt sidste gang, men der var det også 33 grader. Men sne har åbenbart også den effekt på mig :lol

Ekstreme vejrforhold må være the ones to blame :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skrev en mail til min chef i nat (da jeg havde nattevagt) at jeg gerne vil udnytte de ugers termin jeg har ret til og at jeg gerne vil ligge min ferie op til..

Hun har så svaret mig idag at det burde sagtens kunne lade sig gøre, men at hun nu har indkaldt mig til møde imorgen tidlig efter nattevagten..

Puha kender i det når man endelig slår ned i bordet og pludselig fortryder at man slog så hårdt? :unsure

Min mail var helt fair og efter lovgivningen osv men nu er jeg helt flov og er nervøs for at pga træthed og hormoner at mødet bliver noget værre lort og at jeg græder. Jeg er typen som er lidt af en tudemarie -tuder når noget er uretfærdigt, når jeg bliver vred, når jeg er nervøs, når jeg får skæld ud og ja.. af alt der er ubehageligt...

Jeg håber at det bliver et rart møde :rolleyes

Jeg håber på et positivt møde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt snart have den baby ud, så jeg slipper for konstant kvalme!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor store er sådan nogle babyer???

Jeg vasker babytøj idag, og jeg nægter simpelthen at tro på de er så små!!!! Seriøst, det tøj er jo bitte lille altså.

Tror hellere jeg må pakke noget af Aksels tøj til sygehuset også. Det har lidt mere menneskestørrelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor store er sådan nogle babyer???

Jeg vasker babytøj idag, og jeg nægter simpelthen at tro på de er så små!!!! Seriøst, det tøj er jo bitte lille altså.

Tror hellere jeg må pakke noget af Aksels tøj til sygehuset også. Det har lidt mere menneskestørrelse :D

Astrid var 3905 gram ved fødslen og brugte 50/56, så de er små de babyer ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid var 3905 gram ved fødslen og brugte 50/56, så de er små de babyer ^_^

Aksel var 3980 og brugte 56, som var lidt stort i starten.

Men jeg tror altså stadig ikke på det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der jo også sådan nogle som Ester på 2480 og 45 cm - som stadig er for lille til 50 efter 5 uger

Det er virkelig surrealistisk - især når man nu er vant til større børn. 

 

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan det bliver at få lillebror i armene :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så noget i str 38 - hold op hvor var det småt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så noget i str 38 - hold op hvor var det småt!

Wow! 38! Det er godt nok vildt. Det tror jeg egentlig aldrig jeg har set. Gad vide hvor meget sådan en lille bebs mon vejer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! 38! Det er godt nok vildt. Det tror jeg egentlig aldrig jeg har set. Gad vide hvor meget sådan en lille bebs mon vejer?

Uh ja, det ved jeg ikke. Et par kg? Det var faktisk i babysam. De er vist begyndt at have mere til præmature.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0!! :loveshower

Et-cifret antal uger tilbage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29+0 :yay

Sidste uge i 30'erne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu gentagende gange gange siden kl 20 fået en længerevarende smerte siddende lige i området hvor min livmoder ligger!

Jeg har haft en forholdsvis aktiv dag og ikke spist noget, som jeg kunne blive dårlig af!

Det er ikke ligamentsmerter..

Kan det være plukveer? (havde aldrig nogen med Liam, så aner ikke hvordan det føles!!)

Når jeg trykker på maven er den øm, men synes ikke maven er hård, når det spænder op og gør ondt!

Det er altså ret ubehageligt og det gør så ondt, at jeg skal koncentrere mig om vejrtrækningen, når det er værst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes måske du skal ringe til lægen? Det kunne måske godt lyde som plukveer, men de skal ikke gøre ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mange (MANGE!!!) plukkeveer med Storm, og de gjorde aldrig ondt.. Til sidst kunne det godt høre ondt, fordi maven var så stor at den spændte imod noget andet (ribben, tarme, you name it!), men selve plukkeveen gjorde aldrig ondt! Så jeg synes og du skal ringe til lægen/lægevagten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det Betty87? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det Betty87? :unsure

Ditto! Håber alt er ok. Jeg har mange plukveer, og de gør altså lidt "ondt" indimellem. Men ikke veer-ondt, altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det Betty87? :unsure

Jeg endte med at gå i seng! Jeg har haft lidt ondt i nat også, men det er er gået over!

Maven er stadig lidt øm..

Ved ikke helt om jeg bør ringe til vagtlægen idag nu når det er ovre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto! Håber alt er ok. Jeg har mange plukveer, og de gør altså lidt "ondt" indimellem. Men ikke veer-ondt, altså.

Jeg synes heller ikke de gjorde veer-ondt, men jeg blev nødt til at ligge ned! Tror måske jeg har været for aktiv igår :( Vi gik ihvertfald en lang tur om formiddagen, jeg stod for et babyshower om eftermiddagen for min bedste veninde og endte med at tage en ordentlig omgang oprydning om aftenen efter jeg havde puttet Liam..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men åhh hvor er det dejligt st mærke et par små puf fra bettemusen her til morgen efter sådan en aften :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betty87 - måske du burde tjekkes for blærebetændelse sådan for en sikkerheds skyld?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+3 idag og alligevel tjekker jeg for blod på toiletpapiret hver eneste gang. Det er fandme åndssvagt :D

Nå, men i det mindste giver det så snart mening i forhold til tegnblødning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.