FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Tak for svar :kram2

Så er der en bekymring mindre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

28+0 og 3. Trimester :yay

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brystvorterne kan også blive større når mælken løber til og man ammer :) jeg havde også småbitte brystvorter før, og de er vokset efter jeg har fået børn - og det samme er området omring brystvorterne :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så måtte mine bryster også give efter med den fart de vokser -jeg har fået et strækmærke :( og det er selvfølgelig et sted man se det ved almindelige udskæringer ved kjoler :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg savner min nattesøvn! Har nu endelig sovet tre timer, og ligger så bare pling vågen med hovedpine og kvalme. Skide fedt, når man ikke rigtig har sovet de sidste tre døgn heller!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+0 kæmpe milepæl, gad vide hvornår jeg er heldig at gå i fødsel;) snart håber jeg:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+0 kæmpe milepæl, gad vide hvornår jeg er heldig at gå i fødsel;) snart håber jeg:)

Det er sådan en sær følelse at nå 40+0, synes jeg. For så er man jo ligesom helt done - og samtidig ved man godt, at der stadig kan gå lææænge! Men håber at lillebror snart vil ud til jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorges fik jeg en sms med at jeg havde en tid på hospitalet imorgen kl 0910 :blink

Jeg har hverken fået brev på e-boks, almindelig papir eller noget som helst -og udfra telefonnummeret kan jeg regne ud at det er fra jordemoderkonsultationen.

Så jeg skal åbenbart til jordemoder imorgen :S jeg synes det er virkelig mærkeligt...

Heldigvis har jeg fri i morgen (som jo er idag) ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej til scanning for at se om moderkagen har flyttet sig og samtidig få tjekket om mit bækken tillader vaginal fødsel. Spændende men også lidt nervepirrende. Jeg har overhovedet ikke bekymret mig om det, men nu bliver jeg alligevel lidt nervøs og får sommerfugle i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorges fik jeg en sms med at jeg havde en tid på hospitalet imorgen kl 0910 :blink

Jeg har hverken fået brev på e-boks, almindelig papir eller noget som helst -og udfra telefonnummeret kan jeg regne ud at det er fra jordemoderkonsultationen.

Så jeg skal åbenbart til jordemoder imorgen :S jeg synes det er virkelig mærkeligt...

Heldigvis har jeg fri i morgen (som jo er idag) ..

Ha, spændende. Og lidt underligt. Men god fornøjelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg savner min nattesøvn! Har nu endelig sovet tre timer, og ligger så bare pling vågen med hovedpine og kvalme. Skide fedt, når man ikke rigtig har sovet de sidste tre døgn heller!

Åh, hvor jeg kender det :( Det er så frustrerende.

Jeg har 7-9-13 haft to rimelig gode nætter, men kan godt mærke hvordan den manglende søvn begynder at tære. Giv mig en fødsel, tak (om et par uger ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for en god scanning til dig, lollerberg. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for en god scanning til dig, lollerberg. :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Håber din scanning gik godt søde :) knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser.

Jeg ved godt jeg skriver i en gruppe jeg ikke burde være i endnu. Men jeg er i min første iui behandling og skal teste om 12 dage. Jeg vil bare høre om i kan anbefale en god Graviditetsbog ? Altså a la politikkens ? Findes der andre end den ? Eller den den bedste at købe ? På forhånd tak :) knus Helbech

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorges fik jeg en sms med at jeg havde en tid på hospitalet imorgen kl 0910 :blink

Jeg har hverken fået brev på e-boks, almindelig papir eller noget som helst -og udfra telefonnummeret kan jeg regne ud at det er fra jordemoderkonsultationen.

Så jeg skal åbenbart til jordemoder imorgen :S jeg synes det er virkelig mærkeligt...

Heldigvis har jeg fri i morgen (som jo er idag) ..

Spændende og underligt. Og det er da heldigt du har fri, når det nu kommer sådan lidt ud af det blå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser.

Jeg ved godt jeg skriver i en gruppe jeg ikke burde være i endnu. Men jeg er i min første iui behandling og skal teste om 12 dage. Jeg vil bare høre om i kan anbefale en god Graviditetsbog ? Altså a la politikkens ? Findes der andre end den ? Eller den den bedste at købe ? På forhånd tak :) knus Helbech

Jeg har fået nogle gamle bøger fra 80'erne af min moster, og derudover må jeg faktisk indrømme at jeg har fået mest ud af BK, terminsgruppe på facebook og den bog jeg fik ved første lægebesøg. Den hedder "Gravid første gang" tror jeg nok, og den gennemgår rigtig fint graviditetens forskellige faser, fødslen og den første tid med et spædbarn :)

Håber du snart kommer ind i dette forum :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået nogle gamle bøger fra 80'erne af min moster, og derudover må jeg faktisk indrømme at jeg har fået mest ud af BK, terminsgruppe på facebook og den bog jeg fik ved første lægebesøg. Den hedder "Gravid første gang" tror jeg nok, og den gennemgår rigtig fint graviditetens forskellige faser, fødslen og den første tid med et spædbarn :)

Håber du snart kommer ind i dette forum :kram2

Tusinde tak for info og ja tak det håber jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser.

Jeg ved godt jeg skriver i en gruppe jeg ikke burde være i endnu. Men jeg er i min første iui behandling og skal teste om 12 dage. Jeg vil bare høre om i kan anbefale en god Graviditetsbog ? Altså a la politikkens ? Findes der andre end den ? Eller den den bedste at købe ? På forhånd tak :) knus Helbech

Jeg har haft god brug af "gravid - uge for uge" begge gange - og så synes jeg også at Politikens er en klassiker af en årsag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er ved at være hårdt, at være gravid...

Jeg cykler stadig på arbejde og afleverer stadig Erica hver morgen.

Jeg har heldigvis 8 feriedage, så kan gå fra 5,5 uge før og ikke først 4 uger før som normalt.

Så når i morgen er overstået har jeg 4 uger tilbage, og det synes jeg stadig er læææænge..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at trætheden kommer tilbage nu? :gal Jeg faldt i søvn på sofaen kl. 20.30 igår.. Og jeg er bange for at jeg gør det samme nu, hvis jeg lægger mig ned.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt perfekt scanning og undersøgelse idag :loveshower Lillebror er helt og aldeles perfekt og trives derinde, moderkagen er 5 fine cm fra udgangen og mit bækken burde have fint med plads. Ergo... Jeg må gerne føde vaginalt :loveshower Jeg er bare så glad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt perfekt scanning og undersøgelse idag :loveshower Lillebror er helt og aldeles perfekt og trives derinde, moderkagen er 5 fine cm fra udgangen og mit bækken burde have fint med plads. Ergo... Jeg må gerne føde vaginalt :loveshower Jeg er bare så glad :biglove

Skøn besked at få! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser.

Jeg ved godt jeg skriver i en gruppe jeg ikke burde være i endnu. Men jeg er i min første iui behandling og skal teste om 12 dage. Jeg vil bare høre om i kan anbefale en god Graviditetsbog ? Altså a la politikkens ? Findes der andre end den ? Eller den den bedste at købe ? På forhånd tak :) knus Helbech

Jeg har faktisk aldrig haft en bog. Jo, den fra jordemoderen - den er vist lavet af Libero. Jeg har fået viden fra babyforums, min søster og ved at Google specifikke ting. Det har fint dækket mit behov.

Krydser for at du kommer herind lige om lidt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn besked at få! :yay

Ja :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.