FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

35+3 idag og alligevel tjekker jeg for blod på toiletpapiret hver eneste gang. Det er fandme åndssvagt :D

Nå, men i det mindste giver det så snart mening i forhold til tegnblødning :)

Uhh det gør jeg også stadig ... Idag 33+2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh det gør jeg også stadig ... Idag 33+2.

Ha ha :D Jeg tror, vi er mange med den vane :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betty87 - måske du burde tjekkes for blærebetændelse sådan for en sikkerheds skyld?

Kan blærebetændelse gøre ondt i hele maven? Jeg blev jo tjekket ved jordemoder i onsdags - hvor hun er bekymret for begyndende svangerskabsforgiftning, så jeg er måske mere urolig ift. dette!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan blærebetændelse gøre ondt i hele maven? Jeg blev jo tjekket ved jordemoder i onsdags - hvor hun er bekymret for begyndende svangerskabsforgiftning, så jeg er måske mere urolig ift. dette!!

Hmmm, altså jeg havde ihvertfald ondt i maven og med smertefulde plukveer. Det er jo en forholdsvis nem ting at tjekke for, så måske det kunne være fint at få udelukket?

Svangerskabsforgiftning ved jeg intet om, men krydser for at det ikke er det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck en skod dag... Har fået tid til tjek 14.30 da baby er alt alt for stille :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck en skod dag... Har fået tid til tjek 14.30 da baby er alt alt for stille :(

Kram. Håber han har det godt og det bare er en stille dag med ikke så meget plads til ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Phy nu må den baby pige gerne snart komme ud så jeg bla slipper for en hvilepuls på 120-130 stykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tjekker også blod hver eneste gang, jeg er på toilettet. :blush

:kram2 til dig, lpd! Mon ikke han bare er stille i dag. Min lille bandit havde også en halv dag uden aktivitet forleden, men så fik jeg endelig puffet nok til ham ud på eftermiddagen, så han gav et par møf fra sig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Han har været stille et par dage, så nu må vi se. Min kæreste stod klar med autostol og pusletaske :D har dog overtalt ham til vi lader det blive hjemme, så må han hente det hvis det skulle nå dertil, men mon dog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Han har været stille et par dage, så nu må vi se. Min kæreste stod klar med autostol og pusletaske :D har dog overtalt ham til vi lader det blive hjemme, så må han hente det hvis det skulle nå dertil, men mon dog.

Held og lykke med det. Håber på positiv update

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt en Angelsound dobler til 100 kr :)

Jeg håber at jeg kan finde babys hjertelyd lidt senere :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøs mange plukveer i dag og voldsom tyngdefornemmelse :( over halvdelen af plukveerne gør ondt.

Godt at K har hjemme studiedag i morgen, så han kan aflevere børn, for det er ikke stilnet af endnu på trods af 3 timers hvilen på sofa med film sammen med de store piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det. Håber på positiv update

Vi er hjemme igen, baby var bare (endnu en gang!!!) en drillepind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er hjemme igen, baby var bare (endnu en gang!!!) en drillepind ;)

Dejligt :biglove

I får sgu nok jeres at se til, når han kommer ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :biglove

I får sgu nok jeres at se til, når han kommer ud :D

Jeg synes han starter tidligt :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøs mange plukveer i dag og voldsom tyngdefornemmelse :( over halvdelen af plukveerne gør ondt.

Godt at K har hjemme studiedag i morgen, så han kan aflevere børn, for det er ikke stilnet af endnu på trods af 3 timers hvilen på sofa med film sammen med de store piger.

Synes du skal overveje at ringe til fødegangen! Det er jo ikke meningen, at de skal gøre ondt og da slet ikke når du ligger ned?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du skal overveje at ringe til fødegangen! Det er jo ikke meningen, at de skal gøre ondt og da slet ikke når du ligger ned?!

Sidst jeg snakkede med dem (uge 22) var de meget sådan "se tiden an, vent et par dage" og den slags.

Jeg spekulerer på om det "bare" er en slags modningsveer.

Dog har lillemanden været ret så stille hele dagen. Det er meget få puf jeg har fået og slet ingen af de der voldsomme bevægelser som jeg plejer at få.

Håber at han snart får hikke, for selvom det gør så nas, så bliver jeg ret bekymret når han er stille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg snakkede med dem (uge 22) var de meget sådan "se tiden an, vent et par dage" og den slags.

Jeg spekulerer på om det "bare" er en slags modningsveer.

Dog har lillemanden været ret så stille hele dagen. Det er meget få puf jeg har fået og slet ingen af de der voldsomme bevægelser som jeg plejer at få.

Håber at han snart får hikke, for selvom det gør så nas, så bliver jeg ret bekymret når han er stille.

Hmm, synes nu stadig du skulle ringe :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, synes nu stadig du skulle ringe :kiss

Enig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, synes nu stadig du skulle ringe :kiss

Der har været en smule gang i ham, men det har været meget lidt i forhold til hvordan han normalt er om aftenen.

Plukveer gør stadig ondt, men kommer heldigvis ikke regelmæssigt mere.

Hvis der ikke er kommet mere gang i ham i morgen tidlig, så ringer jeg altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan tænkt på om i kunne finde på at tage et flag med til fødsel? Altså til at have stående på bordet eller lignende?

Det er jo fødselsdag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan tænkt på om i kunne finde på at tage et flag med til fødsel? Altså til at have stående på bordet eller lignende?

Det er jo fødselsdag :unsure

Alle gangene jeg har født har de sat et flag på bordet, når man fik lidt at spise bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan tænkt på om i kunne finde på at tage et flag med til fødsel? Altså til at have stående på bordet eller lignende?

Det er jo fødselsdag :unsure

Det får du på hospitalet.

Jeg skal jo føde hjemme, og vi har skam en cremant på køl haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan tænkt på om i kunne finde på at tage et flag med til fødsel? Altså til at have stående på bordet eller lignende?

Det er jo fødselsdag :unsure

 

 

Vi fik et fint bord ind med toast (den bedste toast jeg nogen sinde har fået!), flag og lyserøde servietter. (Flaget er lige croppet ud af billedet, men du kan se flagstangen mellem de 2 glas :) )

 

CDA_3427.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi fik også fint fødselsdagsflag og ristet brød. Som A måtte fodre mig med, da jeg var smurt ind i mekonium :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.