FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Øv hvor har jeg mange plukkeveer <_< Jeg synes de bider noget mere denne gang end sidste gang.

Det synes jeg også, altså bare her. Tror det er fordi vi er fleregangs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har godt nok haft mange af de trælse plukveer i dag og ondt forneden/tyngdefornemmelse. Har ellers ikke lavet det vilde de sidste par dage andet end en bustur og en kort indkøbstur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det syret... Har nu puttet børn for sidste gang som mor til 2... Imorgen kører vi dem i hhv skole og børnehave - og så ser vi dem først igen når vi er forældre til 3... :o

Det er så spændende :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme og opkast så vil jeg klart anbefale at få akupunktur...

Det kommer an på hvor langt man er, er man over uge 13-14 så kan det have modsat effekt. De ville ikke give mig akupunktur på svanger i uge 15, fordi de var bange for jeg ville få det endnu dårligere (jeg kastede i forvejen alt op). Jeg fik væskedrop og ellers måtte jeg bare vente til det stoppede. Efter uge 20 stilnede det lidt af heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ByStroom har 50% på vente- og ammetøj! Det er vist kun i dag :) Har lige købt tre ammebluser til kun 330 kr :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i øvrigt underligt meget sulten her om aftenen :blink I går var jeg stop mæt efter aftensmaden, men kun en halvanden times tid senere åd jeg en skål cornflakes, og senere fem æbleskiver :blush

I dag har jeg også spist jeg godt til aften, og nu sidder jeg alligevel her og tænker på hvornår jeg rejse mig og hente en skål havrefras :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det syret... Har nu puttet børn for sidste gang som mor til 2... Imorgen kører vi dem i hhv skole og børnehave - og så ser vi dem først igen når vi er forældre til 3... :o

 

Det er godt nok også vildt at vide. Jeg synes stadig de der "sidste" milepæle med Karla er lidt vilde, men det er jo ikke så tæt på endnu. 

Håber du får en rigtig god oplevelse i morgen. Glæder mig til at høre om jeres lille pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ellers et godt tilbud!!!!

På deres egen hjemmeside?

Jep!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber de der enkelte plukkeveer/ niv og jag for neden betyder noget...de niver men ganske kortvarigt...bar det er med til at kroppen forbereder sig til snart at føde...please !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber de der enkelte plukkeveer/ niv og jag for neden betyder noget...de niver men ganske kortvarigt...bar det er med til at kroppen forbereder sig til snart at føde...please !

Jeg krydser fingre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre :glad

Tak ellers må de godt forsvinde ihvertfald for det er sq ubehageligt lig når det står på selvom det er så kortvarigt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ByStroom har 50% på vente- og ammetøj! Det er vist kun i dag :) Har lige købt tre ammebluser til kun 330 kr :yay

Tak for tippet :super

Nu har jeg også lige bestilt 3 ammebluser til 330 kr. ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby der har besluttet sig for at tage en lur heeeelt ude i højre side af min nu meget deforme mave :D suuuuper behageligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tippet :super

Nu har jeg også lige bestilt 3 ammebluser til 330 kr. ^_^

Fedt! Jeg håber virkelig de er lækre. Med Theodor havde jeg et par stykker fra mamalicious, men jeg synes egentlig ikke de var pæne, og de var ret hurtigt bare en omgang forvasket og uformelig bomuld. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Jeg håber virkelig de er lækre. Med Theodor havde jeg et par stykker fra mamalicious, men jeg synes egentlig ikke de var pæne, og de var ret hurtigt bare en omgang forvasket og uformelig bomuld. <_<

Jeg havde nogle fra H&M som jeg ikke kan finde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nogle fra H&M som jeg ikke kan finde <_<

Det var da irriterende :o Jeg kan godt finde mine - de er stadig grimme :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en ammekjole fra ByStroom som dog er en kombineret vente- / ammekjole og derfor RET så uformelig som ammekjole, men er blevet brugt til ventekjole. Den er blevet noget slasket, synes jeg. Men det kan jo altså sagtens være modellen...

Alle deres bluser er også kombi'er, så det gør mig da ikke sådan vildt optimistisk :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det bare er den kjole jeg har :)

Det håber jeg også :p Eller andet bluserne bare er knap så slaskede :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle deres bluser er også kombi'er, så det gør mig da ikke sådan vildt optimistisk :unsure

Jeg var faktisk også lidt bekymret over, at det både er vente- og ammebluser :chin:

Min mave buler altså ikke ret meget mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da irriterende :o Jeg kan godt finde mine - de er stadig grimme :lol

Ha ha jeg havde bare en helt sort T-shirt og en helt hvid. De var rimelig standard ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var faktisk også lidt bekymret over, at det både er vente- og ammebluser :chin:

Min mave buler altså ikke ret meget mere.

Jeg havde nogle kombi bluser med W, og de var fine ammebluser - de af dem jeg ikke havde brugt i graviditeten altså! For de var blevet for strukkede i mave delen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle deres bluser er også kombi'er, så det gør mig da ikke sådan vildt optimistisk :unsure

Jeg har den lækreste buksedragt, som ikke er ødelagt af, at jeg brugte den under graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih de niv og jag i aftes gik helt i sig selv og har intet mærket siden jeg gik i seng...suk...gid der snart sker noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så hedder det sygemelding her mener lægen for at jeg kan få energi og samle kræfter igen. Og så prøver jeg med noget mod kvalme, hvis ikke det er blevet bedre inden næste uge så skal jeg henvises videre til sygehuset for yderligere behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet ud af at moderen til en af børnene på Karlas stue har termin samme dag som mig. De er en meget lille stue med vist nok 8 børn, så hvad er lige chancen for det? :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.