FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

På vej til jordemoder. Det ville ikke undre mig at få at vide at han vejer 4 kilo derinde :D Nøj, han er tung og fylder det hele

Nå, ikke helt 4 kilo :lol Hun gættede på 1400, så det er lige efter bogen, men der er godt med fostervand og plads derinde, så hun kunne godt forstå at jeg føler, han er overalt og fylder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, ikke helt 4 kilo :lol Hun gættede på 1400, så det er lige efter bogen, men der er godt med fostervand og plads derinde, så hun kunne godt forstå at jeg føler, han er overalt og fylder :)

Hvor langt er du ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du ?

Jeg er 29+6 idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, ikke helt 4 kilo :lol Hun gættede på 1400, så det er lige efter bogen, men der er godt med fostervand og plads derinde, så hun kunne godt forstå at jeg føler, han er overalt og fylder :)

De fylder godt efterhånden :) Det var en dejlig størrelse han har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fylder godt efterhånden :) Det var en dejlig størrelse han har :)

Aksel blev skønnet større kan jeg se på min tidligere vandrejournal, men jeg synes/føler at ham her fylder endnu mere. Glæder mig sådan til at møde ham :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg glæder mig så meget til at få min baby. Jeg kan slet ikke vente. Sidder bare her og aer maven med spark retur og længes helt vildt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aksel blev skønnet større kan jeg se på min tidligere vandrejournal, men jeg synes/føler at ham her fylder endnu mere. Glæder mig sådan til at møde ham :kuller

Jeg er også spændt på hvad de skønner min lillemand til, når jeg skal afsted den 21. For han føler ret stor ift dengang med Pixie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg glæder mig så meget til at få min baby. Jeg kan slet ikke vente. Sidder bare her og aer maven med spark retur og længes helt vildt :kuller

Også mig! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brug for at dele... Var til jordemoder i dag (er 38+1) og min baby er ikke rigtig vokset de sidste to uger siden sidste besøg. Så de synes hun var lidt lille (anslået 2500g). Jeg skal scannes i morgen, hvor der selvfølgelig bliver tjekket op på, om hun får den næring, hun skal have.

Altså aktiviteten i hulen er jo god som den plejer, så måske hun bare er en lille fis... Jeg kan bare ikke helt lide det alligevel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brug for at dele... Var til jordemoder i dag (er 38+1) og min baby er ikke rigtig vokset de sidste to uger siden sidste besøg. Så de synes hun var lidt lille (anslået 2500g). Jeg skal scannes i morgen, hvor der selvfølgelig bliver tjekket op på, om hun får den næring, hun skal have.

Altså aktiviteten i hulen er jo god som den plejer, så måske hun bare er en lille fis... Jeg kan bare ikke helt lide det alligevel :(

Håber alt er som det skal være :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt er som det skal være :kram

Tak - me too :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg magter virkelig ikke være gravid mere.. Alt gør jo ondt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, han går helt amok her til aften, min lille ninja. Der kommer alien agtige bevægelser og for lidt tid siden fik han min navle til at bule voldsomt op. Det føles helt tosset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg magter virkelig ikke være gravid mere.. Alt gør jo ondt..

Hørt...det er sq ikke såå fantastisk her til sidst !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørt...det er sq ikke såå fantastisk her til sidst !

Jeg gik grædende i seng i går. Jeg får simpelthen så ondt i min ryg. Så nu er vi vist blevet enige om, at jeg faktisk ikke skal lave noget herhjemme, men hvile mig alt det jeg kan. Jeg har bare haft svært ved det ind til nu, så jeg forventer ikke mirakler, men jeg får bare mere og mere ondt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik grædende i seng i går. Jeg får simpelthen så ondt i min ryg. Så nu er vi vist blevet enige om, at jeg faktisk ikke skal lave noget herhjemme, men hvile mig alt det jeg kan. Jeg har bare haft svært ved det ind til nu, så jeg forventer ikke mirakler, men jeg får bare mere og mere ondt. :(

Kender det godt. Jeg får os utrolig ondt så snart jeg ligger i en stilling noget tid. Og væsken driller i mine fødder nu så har hele tiden ondt især i min højre fod...meget træls når man skal have sko på som trykker...suk...

Kom nu ud babyer !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årgh jeg har de ledeste jag/stik helt nede foran... Ikke ligesom ligamentssmerter. Men mere som om at baby rammer noget virkelig ømt eller som om der er en kniv der stikker op i mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Årgh jeg har de ledeste jag/stik helt nede foran... Ikke ligesom ligamentssmerter. Men mere som om at baby rammer noget virkelig ømt eller som om der er en kniv der stikker op i mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at lillemanden har hikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årgh jeg har de ledeste jag/stik helt nede foran... Ikke ligesom ligamentssmerter. Men mere som om at baby rammer noget virkelig ømt eller som om der er en kniv der stikker op i mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at opleve et nyt og ret træls fænomen <_< Når jeg nyser (og det sker desværre periodisk ret ofte, da jeg har alverdens allergier), så er jeg begyndt at være ved at tisse lidt i bukserne. Faktisk er det sket to gange nu, at jeg er kommet til at tisse en lille bitte smule. Det har aldrig nogensinde været et problem for mig før og undrer mig over, om graviditeten bare gør at det hele fungerer lidt anderledes end normalt dernede? Skal vist i gang med de der knibeøvelser snart :rolleyes Er der andre der har oplevet noget lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0 :loveshower Hvor er det vildt

 

Fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at opleve et nyt og ret træls fænomen <_< Når jeg nyser (og det sker desværre periodisk ret ofte, da jeg har alverdens allergier), så er jeg begyndt at være ved at tisse lidt i bukserne. Faktisk er det sket to gange nu, at jeg er kommet til at tisse en lille bitte smule. Det har aldrig nogensinde været et problem for mig før og undrer mig over, om graviditeten bare gør at det hele fungerer lidt anderledes end normalt dernede? Skal vist i gang med de der knibeøvelser snart :rolleyes Er der andre der har oplevet noget lignende?

Det gør jeg også ind i mellem - jeg skal lige huske at knibe når jeg nyser.. Og vist også ellers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.