FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

På minus siden så er jeg mega svimmel i dag. Jubii eller noget <_<

Alt sejler bare rundt. Det bliver nogle hyggelige gåture

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Siv alt for sent igår, fordi jeg pludselig fandt ud af det slet ikke er så let med barsel, som jeg troede. Øv. Gider ikke en masse rod

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På minus siden så er jeg mega svimmel i dag. Jubii eller noget <_<

Alt sejler bare rundt. Det bliver nogle hyggelige gåture

Pas på dig selv, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dag helt uden planer :7himmel A fik bilen og har derfor også afleveret Theodor. Så jeg har sovet til 9.15 :loveshower Det var godt nok tiltrængt, da jeg også har fået hevet en øvre luftvejsinfektion til mig.

Tykke har det godt :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på dig selv, søde :kram2

Tak søde :kram2

Jeg prøver. Har smidt mig på sofaen for alt andet sejler bare for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dag helt uden planer :7himmel A fik bilen og har derfor også afleveret Theodor. Så jeg har sovet til 9.15 :loveshower Det var godt nok tiltrængt, da jeg også har fået hevet en øvre luftvejsinfektion til mig.

Tykke har det godt :d

Hvor er det godt at du fik sovet længe :yay en dag uden planer er guld værd af og til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at du fik sovet længe :yay en dag uden planer er guld værd af og til

Ja det er skønt! Har fået pakket lidt gaver ind - og må konstatere, at jeg mangler noget hvidt bånd :lol

Nu har jeg smidt mig på sofaen med benene oppe - jeg har fået vand i fødderne <_< Fuck jeg hader det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning idag veloverstået og lillebror er så klar til at komme ud til os. Så vi venter bare :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er skønt! Har fået pakket lidt gaver ind - og må konstatere, at jeg mangler noget hvidt bånd :lol

Nu har jeg smidt mig på sofaen med benene oppe - jeg har fået vand i fødderne <_< Fuck jeg hader det!

Det er også bare så røv med vand i fødderne <_< Det har jeg også nogle dage.

Håber at det ikke er for slemt ved dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også bare så røv med vand i fødderne <_< Det har jeg også nogle dage.

Håber at det ikke er for slemt ved dig

Altså jeg har set meget værre tilfælde. Mine tæer ser bare lidt buttede ud, og jeg tror kun man ville lægge mærke til det, hvis man er vant til at se på mine fødder :p Men hold nu op hvor er det alligevel ubehageligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har set meget værre tilfælde. Mine tæer ser bare lidt buttede ud, og jeg tror kun man ville lægge mærke til det, hvis man er vant til at se på mine fødder :p Men hold nu op hvor er det alligevel ubehageligt..

Det er nu også mere ubehaget jeg tænkte på. Jeg er ligeglad med om det ser ud som om min fod er pustet op, bryder mig bare ikke om ubehaget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm en lur og ellers hvil på sofaen hjalp ikke så meget på det svimmelhed.

Må lige se på det i eftermiddag når jeg er kommet hjem igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg da umiddelbart sorteret det sidste babytøj som lå i blandede poser... Håber da lidt jeg har en kasse mere med 74 et sted :LOL

Har den da gemt sig? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at jeg er gravid igen, men puha det bliver nogle lange måneder hvis jeg forsætter sådan her. har kvalme om morgenen inden jeg spiser, efter jeg har spist, ja hele dagen faktisk. bliver dårlig og kvalm hvis jeg ikke spiser rigtig, men også hvis jeg spiser, og kaster op nærmest efter hvert måltid.. bare tanken om mad gør jeg har det dårligt og bliver utilpas... har få øjeblikke hvor jeg lige kan nå at tænke, yes nu bliver det bedre, men næh nej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha tænk sig man kan få ondt i kroppen af at hvile på sin sofa...suk så må det da snart være tid til at få ham ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åbenbart :o jeg kunne kun finde 5 stykker tøj, det er nok sådan liiiige i underkanten :LOL

Ellers har jeg stadig lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget en pamol for første gang overhovedet i graviditeten fordi jeg nu de sidste mange nætter har lagt søvnløs om natten med ondt i ryggen - som så har sat sig til hovedpine. Og det eneste jeg tænker lige da jeg har slugt den er - hvad nu hvis det slår baby ihjel... :klap :klap

Jeg har taget 1 pille - altså halv dosis...

Godt det snart er overstået med dette pjat...

Du er sgu da skør :kram2 Hvis du bare vidste hvad jeg tog af medikamenter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er mega tørstig og vand er det eneste der slukker tørsten ordentlig. Desværre kaster jeg op, hvis jeg får mere end et halvt glas lige pt <_<

What a day

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh de hormoner.

Så "Børn på hospitalet" i går, og der er en kvinde der får kejsersnit. Man når lige at se barnet inden der kom reklamer, nøj hvor jeg tudede af ren lykke og forundring over at det snart er os der skal have sådan en! Efter reklamerne så man lidt mere, og der græd babyen en del. Vores ene hund gik hen og satte sig foran fjernsynet med hovedet på skrå og sad lige så stille og kiggede på babyen, mens hun lignede en der tænkte "wooow, er det sådan en min mor og far skal have?!", gæt hvem der hylede igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29+0! Wow, tiden går stærkt nu  :blink  :wub

 

Begynder altså også så småt at blive lidt nervøs over den fødsel. Håber virkelig at det bliver vaginalt denne gang, men samtidig er jeg også bare pisse bange for det. Jeg nåede næsten igennem sidst, inden det endte i AKS, men jeg har aldrig prøvet det sidste lille stykke - at presse barnet ud - og det skræmmer mig. Veer og presseveer kan jeg godt håndtere, hvis det altså ikke bliver sådan en maratonoplevelse som sidst, men jeg kan slet ikke forholde mig til at få barnet ud på den måde. Og så er jeg mega angst for at sprække - så alligevel hellere blive sprættet op i maven ;) Mega logisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29+0! Wow, tiden går stærkt nu :blink :wub

Begynder altså også så småt at blive lidt nervøs over den fødsel. Håber virkelig at det bliver vaginalt denne gang, men samtidig er jeg også bare pisse bange for det. Jeg nåede næsten igennem sidst, inden det endte i AKS, men jeg har aldrig prøvet det sidste lille stykke - at presse barnet ud - og det skræmmer mig. Veer og presseveer kan jeg godt håndtere, hvis det altså ikke bliver sådan en maratonoplevelse som sidst, men jeg kan slet ikke forholde mig til at få barnet ud på den måde. Og så er jeg mega angst for at sprække - så alligevel hellere blive sprættet op i maven ;) Mega logisk :D

Jeg synes personligt at veerne er langt værre end pressefasen :)

Håber du får en skøn fødsel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes personligt at veerne er langt værre end pressefasen :)

Håber du får en skøn fødsel :7himmel

Enig synes næsten ikke jeg opdagede presse fasen som varede under et kvarter...i forhold til de flere timers veer inden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes personligt at veerne er langt værre end pressefasen :)

Håber du får en skøn fødsel :7himmel

Enig. Udvidelsesveerne var stride, det var en kæmpe lettelse, da presseveerne kom. Dem kunne man lige som gøre noget med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.