FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

og 27+0 her :yay

Det er altså vildt så hurtigt tiden efterhånden går. Snart har vi vores små bebser i armene :kuller

Ja det er lige om lidt! Jeg bliver jævnligt grebet af panik, for jeg aner da ikke hvad og hvordan man gør med en lille bitte baby! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er lige om lidt! Jeg bliver jævnligt grebet af panik, for jeg aner da ikke hvad og hvordan man gør med en lille bitte baby! :D

Ha ha, jeg har samme panik :D Kan da overhovedet ikke huske hvordan man gør med sådan en lille en.

Satser på det kommer til mig, når først jeg står med ham :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Tro mig... det finder du ud af!!! Når du først HAR stået og gloet desperat på den der skrigende skabning og du bare ikke kan finde mute-knappen - eller selve fjernbetjeningen, men at du opdager at der er en sensor neden UNDER ungen som fungerer som en mute-knap når du løfter barnet - så bliver det til ren betinget indlæring :lol :lol

Well put :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå, jeg hører anne linnet.. er lige kommet nummeret "Du har sat dig på tværs".. af én eller anden årsag er den sang uhyggelig aktuel for tiden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, tak for opmuntring piger. Jeg tænker man når langt med udelukkelsesmetoden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå, jeg hører anne linnet.. er lige kommet nummeret "Du har sat dig på tværs".. af én eller anden årsag er den sang uhyggelig aktuel for tiden :rolleyes

:LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den der røde knap som i bussen med "stop" på? Jeg vil SÅ meget gerne af den her gravidbus ved næste stop!

Jeg har det håbløst elendigt! Jeg når (orker) ikke en skid! De sidste dage med W som skulle være så hyggelige er blevet en sand plage! J er skide stresset og kommer kodylt sent hjem hele tiden!

Jeg gider IKKE mere !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vågnede på sofaen, drak en halv liter vand gik i seng og er stadig tørstig. Giiiider ikke rejse mig igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøses knægt, hvad er det lige du har gang i? Klokken er over midnat, og du er all over the place.

Det er helt vildt, som han bare tonser rundt der inde og sparker i alle kroge og kanter. Jeg tror virkelig han bruger min livmoder som en trampolin til at hoppe fra et sted til et andet. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøses knægt, hvad er det lige du har gang i? Klokken er over midnat, og du er all over the place.

Det er helt vildt, som han bare tonser rundt der inde og sparker i alle kroge og kanter. Jeg tror virkelig han bruger min livmoder som en trampolin til at hoppe fra et sted til et andet. :rolleyes

Åh ja, the bouncing twenties (altså ugerne)! Det var også for alvor dér, at der kom gang i lilletutten! You gotta love it :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, the bouncing twenties (altså ugerne)! Det var også for alvor dér, at der kom gang i lilletutten! You gotta love it :biglove

Jeg elsker det og synes det er skide irriterende på samme tid. Men prøver at nyde det, for kommer helt sikkert til at savne det bagefter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg har drømt de sidste to nætter, at jeg kunne mærke den lille spire med små bobler :wub Nøj hvor jeg glæder mig til det :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24+0 :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

20+0! Halvvejs! Juhuu:)

:yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter slet ikke at du og millivanilli er så langt :o :o :o jeg synes lige i er blevet gravide :o

Sådan har jeg det også. Og specielt med dig. Synes det er vildt at du er så tæt på termin :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den der røde knap som i bussen med "stop" på? Jeg vil SÅ meget gerne af den her gravidbus ved næste stop!

Jeg har det håbløst elendigt! Jeg når (orker) ikke en skid! De sidste dage med W som skulle være så hyggelige er blevet en sand plage! J er skide stresset og kommer kodylt sent hjem hele tiden!

Jeg gider IKKE mere !!!

:kram

post-5094-0-48828000-1448016466_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak søde :kiss

De er lange de dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm altså ikke det vilde drama, men alligevel ikke en lige så perfekt scanning som vi 'plejer'....

Vil du dele? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'Bare' en værdi som ikke var helt som den skulle... Så nu hedder det scanning hver uge.

Laver lige en opdatering når jeg kommer hjem

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'Bare' en værdi som ikke var helt som den skulle... Så nu hedder det scanning hver uge.

Laver lige en opdatering når jeg kommer hjem

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der opdateret - overskriften må lige Vente til jeg er ved en computer.

Kram!!!! (Er på fra mobil)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dem jeg tidligere har nævnt som fik et barn med Edwards Syndrom har i dag mistet deres lille dreng :boo :boo

Så han blev hvad... 10 dage? :boo

Åh nej altså :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem jeg tidligere har nævnt som fik et barn med Edwards Syndrom har i dag mistet deres lille dreng :boo :boo

Så han blev hvad... 10 dage? :boo

Åh nej... Min dybeste medfølelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.