FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Glæder mig og er spændt på at få besøg af min hjemmefødselsjordemoder :-)

 

Det kan jeg godt forstå - det er SÅ skønt med hjemmebesøg! Men er det ikke tidligt, eller foregår alle besøg i hjemmet? Hvor hører du til. I Skejby får man et hjemmebesøg sidst i graviditeten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil os gerne snart mærke Bette fisen idag....kom så fistergøj;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov så følges vi da ret godt! Jeg er 29+0 i dag :p

Og velkommen til 3 trimester :yay

Ja det gør vi da... :) mange tak.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå - det er SÅ skønt med hjemmebesøg! Men er det ikke tidligt, eller foregår alle besøg i hjemmet? Hvor hører du til. I Skejby får man et hjemmebesøg sidst i graviditeten...

Alle besøg hos jordemoderen foregår i hjemmet hos hjemmefødselsordningen sjælland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er bare helt ødelagt i dag.... Har kæmpet med projekt gulv hele dagen, og vi kunne ikke følge med og få tørret fugemassen af i tide, så den er tørret ind nu og helt umulig at få af :( det ligner flere steder at den mørke farve er trukket ind i selve flisen (som er lys!!!!) og ja... Halvdelen af vores gulv er så dækket af fugemasse. Nå ja, så kommer min kæreste så først hjem igen om fucking to uger, så min far må køre ud til os på lørdag og bruge skrappe kemikalier som jeg ikke må pille ved. Aaarhhhhhh hader hader hader at vores splinternye dyre, flotte gulv måske er fuldstændigt ødelagt, og jeg kan ikke gøre en skid ved det fordi jeg er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet moster til en sund og rask, stor dreng. :)
Så er det min tur næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg blevet moster til en sund og rask, stor dreng. :)

Så er det min tur næste gang :)

Stort tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vielsesringen er røget af. Dumme varme der pludselig mener at jeg skal have tykkere fingre. Jeg har ALDRIG haft vand i kroppen, men det kommer vist snigende her hen mod 3. Trimester <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :glad

Taaaak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh hvor skønt altså :loveshower stort tillykke..!

 

 

Tilykke, Mammie

 

Tak begge to :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige læst en artikel på VoresBørn om et søskendepar der hedder Anna og Sophie :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at vågne ved 03-04 tiden og ikke kunne sove længere.

Håber ikke at det blir hverdag resten af graviditeten :-/

I det mindste kunne jeg bruge tiden på at læse fødsels beretninger ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf idag.

Jeg har det dårligt. Hele tiden på nippet til at græde. Det skal nok blive et par spændende timer i skolen.

Please, hav det godt, lille baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf idag.

Jeg har det dårligt. Hele tiden på nippet til at græde. Det skal nok blive et par spændende timer i skolen.

Please, hav det godt, lille baby

Pøj pøj i dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj i dag :kram

Tusind tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kom kvalmen og opkast tilbage.... Magter ikke mere nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf idag.

Jeg har det dårligt. Hele tiden på nippet til at græde. Det skal nok blive et par spændende timer i skolen.

Please, hav det godt, lille baby

Det skal nok gå - held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf idag.

Jeg har det dårligt. Hele tiden på nippet til at græde. Det skal nok blive et par spændende timer i skolen.

Please, hav det godt, lille baby

Jeg krydser fingre for dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf idag.

Jeg har det dårligt. Hele tiden på nippet til at græde. Det skal nok blive et par spændende timer i skolen.

Please, hav det godt, lille baby

Det er bare nogen svære timer!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til trods for faktisk at havde sovet godt og kun været oppe at tisse en gang, var min første tanke da jeg vågnede i morges: "åh, hvor jeg glæder mig. I morgen kan jeg sove længe!"

Jeg har nu altid haft et godt sovehjerte, men synes nu graviditeten har forstørret det. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24+0 det er jo vildt altså. Er det ikke fra i dag, at han teknisk set kunne overleve uden for maven? Altså jeg napper selvfølgelig helst 16 uger endnu, men det er da en rar tanke :)

Og han var forresten mega aktiv da jeg lå vågen i flere timer i nat - så jeg er ikke bekymret for ham mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til trods for faktisk at havde sovet godt og kun været oppe at tisse en gang, var min første tanke da jeg vågnede i morges: "åh, hvor jeg glæder mig. I morgen kan jeg sove længe!"

Jeg har nu altid haft et godt sovehjerte, men synes nu graviditeten har forstørret det. ;)

Åh jeg trænger også til meget mere søvn nu! På vores weekend planer er der indskrevet middagslur :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24+0 det er jo vildt altså. Er det ikke fra i dag, at han teknisk set kunne overleve uden for maven? Altså jeg napper selvfølgelig helst 16 uger endnu, men det er da en rar tanke :)

Og han var forresten mega aktiv da jeg lå vågen i flere timer i nat - så jeg er ikke bekymret for ham mere!

Det er fra 24. uge, så teknisk set fra 23+0. Men ja - lad nu helst de små blive i hulen tiden ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke multiquote på mobilen, men tusind tusind tak, ipd, stephi og Susanne.

Kl 10.10 har vi tid. Det føles som lang tid. Glæder mig sådan til det er overstået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kom kvalmen og opkast tilbage.... Magter ikke mere nu.

Aj :( Nu gik det ellers lige så godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.