FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Mælder mig ind i klubben for "har ikke sovet i nat" er ved at blive sindsyg af træthed.

Delte stue med en kvinde med veer på sygehuset. Hende med veer, kæresten der flyttede ind, og ud igen (begge midt om natten) at jeg skulle tisse, og derefter brugte op mod en time på at falde i søvn igen, så jeg max fik sovet 30 min af gangen, gennem hele natten har bare ikke været godt for min søvn. Øv jeg er smadret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kram til alle jer der ikke har sovet godt..

håber det gode vejr kan give jer lidt energi til en dejlig dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle jer der ikke Har fået sovet ordentligt. Håber I får taget revanche i løbet af dagen.

Tør jo næsten ikke komme med min egen lille opdatering, but here goes:

Jeg har simpelthen fået den bedste nats søvn længe :yay

Udover at jeg faktisk kun har været oppe og tisse en enkelt gang, ja så valgte Freja lige at snuppe TO ekstra timer, så vi stod først op kl 8 ifht normalt kl 6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke Være i mine bh'er mere.

De klemmer livet af mig :-(

Desværre bruger jeg en str der i forvejen ikke er billig og er næsten for nærig til at købe en bh som jeg kun skal bruge nogle mdr.

Men Nøj det er ikke behageligt :-(

Dårlig søvn, dårlig bh, dårlig ryg...

Skøn dag :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke Være i mine bh'er mere.

De klemmer livet af mig :-(

Desværre bruger jeg en str der i forvejen ikke er billig og er næsten for nærig til at købe en bh som jeg kun skal bruge nogle mdr.

Men Nøj det er ikke behageligt :-(

Dårlig søvn, dårlig bh, dårlig ryg...

Skøn dag :-D

Jeg har købt to cariwell amme-bh'er - de kan give sig op mod to størrelser - så der er en god chance for at de kan bruges efter fødslen også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyværelset malet og det sidste møbel derindtil, samlet. I morgen kan vi sgu begynde og indrette :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke Være i mine bh'er mere.

De klemmer livet af mig :-(

Desværre bruger jeg en str der i forvejen ikke er billig og er næsten for nærig til at købe en bh som jeg kun skal bruge nogle mdr.

Men Nøj det er ikke behageligt :-(

Dårlig søvn, dårlig bh, dårlig ryg...

Skøn dag :-D

Er det i skålen eller omkreds? For sådan en bh forlænger kan måske redde dig? De koster ikke meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må godt låne mit! Du siger bare til hvis du finder ud af hvordan vi bytter :lol

Ja det er lidt et problem :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gerne, men så tager du min løbetur på 6 kilometer idag..

NO Way!!!

Var det ikke også meningen at du skulle få dit blodtryk ned?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom hjem fra ferie i nat og jeg har ikke haft så meget kvalme og dårlig som jeg har haft på turen... I søndags var den værst at jeg måtte blive hjemme så familie og svigerfamilien tog selv i poolen... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det i skålen eller omkreds? For sådan en bh forlænger kan måske redde dig? De koster ikke meget!

Omkreds. Den strammer Sindsygt.

Selv min sports bh strammer for meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyværelset malet og det sidste møbel derindtil, samlet. I morgen kan vi sgu begynde og indrette :yay

Hvor dejligt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkreds. Den strammer Sindsygt.

Selv min sports bh strammer for meget

Så kan du nemt købe sådan en lille dims til at forlænge BHen med. Det er sådan et stykke med bh hægter i som man så kan forlænge omkredsen nogle centimeter. Det koster ikke alverden prøv at gå i en lingeri butik og spørg dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor fik jeg ondt i maven, da Marius lige var oppe og hoppe på maven af mig. Ulempen ved at ligge mig på en madras på gulvet. Jeg er nem at overfalde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der mange af jer der har det træls. Kram til jer :kram

Jeg har det fantastisk! Selvom halvdelen af min mave stadig er bland selv slik, strutter jeg gladeligt med den, og selvom kroppen er træt efter en uges studietur i Berlin med gåture på 10-16 km hver dag, nyder jeg bare tilværelsen. Graviditeten er ved at snige sig ind på mig, og jeg er begyndt at forstå jeg faktisk er gravid. Og jeg nyder det. Alle fra min klasse har været søde og pylret på mine vegne. "skal jeg bære din taske?", "kan du godt det med din mave?", "pas på bilerne" osv ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mindre krise efter en ellers fantastisk dag i Legoland. Det gør ondt i lænd og hofter, hvis jeg sidder ned. Samme + ondt i nakke og halsbrand, hvis jeg ligger ned. Og ondt i ben og lyske, hvis jeg står op, hvilket jeg også er for træt til.

Og så er der ingen aircondition på hotelværelset. Vaaaaaaaaaaaarmt!!!!

Derudover meget hyper og overtræt tumling. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der mange af jer der har det træls. Kram til jer :kram

Jeg har det fantastisk! Selvom halvdelen af min mave stadig er bland selv slik, strutter jeg gladeligt med den, og selvom kroppen er træt efter en uges studietur i Berlin med gåture på 10-16 km hver dag, nyder jeg bare tilværelsen. Graviditeten er ved at snige sig ind på mig, og jeg er begyndt at forstå jeg faktisk er gravid. Og jeg nyder det. Alle fra min klasse har været søde og pylret på mine vegne. "skal jeg bære din taske?", "kan du godt det med din mave?", "pas på bilerne" osv ^_^

Ej hvor er de søde, dem fra din klasse. :biglove Dejligt at du kan nyde graviditeten! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius hamrede hovedet i sengegavlen her til aften da han lagde sagde lidt for voldsom op i sengen. Der går godt nok længe imellem han græder så voldsom at man beder ham om at huske at trække vejret :boo Men vi fik ham overbevist om, at hvis far puttede han stille og roligt, så slog han ikke hovedet igen. Og vi har da ikke hørt ham siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de søde, dem fra din klasse. :biglove Dejligt at du kan nyde graviditeten! :loveshower

De har været overraskende positive og skønne at være på tur med :)

Jeg er også glad for at jeg har en dejlig graviditet. Har virkelig ikke nogen gener. Love it!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor fik jeg ondt i maven, da Marius lige var oppe og hoppe på maven af mig. Ulempen ved at ligge mig på en madras på gulvet. Jeg er nem at overfalde...

Av det lyder uheldigt og ubehageligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på den sidste getaway (spaophold) inden baby med manden fra i går til i dag. Så lækkert og meget surrealistisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr nej altså.

De har lige ringet fra sygehuset, da de har fundet b streptokokker i min urinprøve. Pis altså.

Så er der endnu en ting at forholde sig til...

Kan godt tage når komplikationer til graviditet går ud over mig selv, men når der bliver risici for bebs, så er det ikke sjovt mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr nej altså.

De har lige ringet fra sygehuset, da de har fundet b streptokokker i min urinprøve. Pis altså.

Så er der endnu en ting at forholde sig til...

Kan godt tage når komplikationer til graviditet går ud over mig selv, men når der bliver risici for bebs, så er det ikke sjovt mere

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte drøm!!! :(

Jeg drømte at det var blevet i dag og jeg skulle til den scanning, jeg skal til senere!

Klinikken så meget prof ud og jeg blev rigtig glad. Vi blev så vist ind i et rum med nogle sofaer og damen scannede mig der. Der var ikke den der skærm så jeg kunne se scanningen, for det blev optaget og så skulle damen gå ind i et tilstødende lokale og se scanningen igennem og vurdere hvad hun så!

Hun var væk længe og jeg spurgte flere gange om hun ikke ville sige om min baby havde det godt. Men det ville hun ikke før hun var færdig!

Hun mistænkte pludseligt at jeg fejlede et eller andet (jeg aldrig fandt ud af hvad var), så jeg skulle lave urinprøve og smage nogle kedelige kiks og beskrive deres smag (Øhm what?).

Alt i mens jeg mere og mere desperat prøvede at lokke hende til at fortælle om babyen havde det godt. Det var virkelig virkelig ubehageligt og meget livagtigt!

Der er vidst ingen tvivl om at den scanning i går var rigtig skidt for mig. Og at jeg virkelig trænger til den i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte drøm!!! :(

Jeg drømte at det var blevet i dag og jeg skulle til den scanning, jeg skal til senere!

Klinikken så meget prof ud og jeg blev rigtig glad. Vi blev så vist ind i et rum med nogle sofaer og damen scannede mig der. Der var ikke den der skærm så jeg kunne se scanningen, for det blev optaget og så skulle damen gå ind i et tilstødende lokale og se scanningen igennem og vurdere hvad hun så!

Hun var væk længe og jeg spurgte flere gange om hun ikke ville sige om min baby havde det godt. Men det ville hun ikke før hun var færdig!

Hun mistænkte pludseligt at jeg fejlede et eller andet (jeg aldrig fandt ud af hvad var), så jeg skulle lave urinprøve og smage nogle kedelige kiks og beskrive deres smag (Øhm what?).

Alt i mens jeg mere og mere desperat prøvede at lokke hende til at fortælle om babyen havde det godt. Det var virkelig virkelig ubehageligt og meget livagtigt!

Der er vidst ingen tvivl om at den scanning i går var rigtig skidt for mig. Og at jeg virkelig trænger til den i dag!!

:kram :kram :kram Drømme er bare noget lort nogle gange! Godt at du skal til ny scanning igen idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.