FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Hvor usundt spiser i egentlig? Hvis jeg skal se på min egen uge indtil videre, så har jeg spist:

1 is

3 french toast

10 pizzasnegle + drukket æblejuice fra koncentrat

......som ligger i den syndige afdeling :D

Synes det lyder af meget, når jeg sådan tænker over at det er på kun to dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt du kom til læge og blev tjekket

Håber ikk det bliver nødvendigt med opkald til vagtlæge eller fg..

Håber du kan være lidt mere tryg ved det hele nu

Tak søde du :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh netop hjemvendt efter 3. Begravelse i denne graviditet :( og jeg er altså kun 15+1 :/

Først min farmor, så min mormor og nu min onkel. Så nu vil jeg altså gerne have lov at fokusere på det lille liv i maven og ikk alt den død omkring mig !

Puha, det var da også en del du har mistet på ret kort tid!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor usundt spiser i egentlig? Hvis jeg skal se på min egen uge indtil videre, så har jeg spist:

1 is

3 french toast

10 pizzasnegle + drukket æblejuice fra koncentrat

......som ligger i den syndige afdeling :D

Synes det lyder af meget, når jeg sådan tænker over at det er på kun to dage!

Det tør jeg ikke svare på  :whistling  :whistling  :whistling  :lolhit  :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg melder mig snart ud af Bk :Lolhit al den snak om mad, jeg får jo de skøreste lyster når jeg kigger i denne tråd! Jeg måtte købe flæskesvær i dag, fordi en herinde havde spist flæskesvær i går.

Kan vi det mindste ikke lige skrive om lækre madvarer inden jeg køber ind? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg melder mig snart ud af Bk :Lolhit al den snak om mad, jeg får jo de skøreste lyster når jeg kigger i denne tråd! Jeg måtte købe flæskesvær i dag, fordi en herinde havde spist flæskesvær i går.

Kan vi det mindste ikke lige skrive om lækre madvarer inden jeg køber ind? :lol

ha ha ha! Ja det er skrækkeligt! Jeg tænkte det samme i går da hun skrev om de der poppede flæskesvær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt for usundt.

Jeg har spist 1 is

Flutes/boller

Smarties

sodavand

Juice

Og sikkert en masse andet

Stort set ingen frugt og grøntsager :badgirl

ha ha, godt man ikke er den eneste. Jeg har dog også en craving for frugt og grønt. Midnatssnacken stod derfor i går på tre æbler, en banan, en håndfuld blåbær og syv pizzasnegle!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg melder mig snart ud af Bk :Lolhit al den snak om mad, jeg får jo de skøreste lyster når jeg kigger i denne tråd! Jeg måtte købe flæskesvær i dag, fordi en herinde havde spist flæskesvær i går.

Kan vi det mindste ikke lige skrive om lækre madvarer inden jeg køber ind? :lol

Guilty :)

Sorry :p

Men nyd dine flæskesvær

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha! Ja det er skrækkeligt! Jeg tænkte det samme i går da hun skrev om de der poppede flæskesvær :)

Igen sorry :p

Men det havde hun altså lyst igår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men idag har hun lyst til VANDMELON!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rimelig sikker på isbåde ikke er en del af kostrådene, men jeg har omsat 5 på 2 dage! :) for at kompensere har jeg gået salat til frokost, men tror ikke det går lige op... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg melder mig snart ud af Bk :lolhit al den snak om mad, jeg får jo de skøreste lyster når jeg kigger i denne tråd! Jeg måtte købe flæskesvær i dag, fordi en herinde havde spist flæskesvær i går.

Kan vi det mindste ikke lige skrive om lækre madvarer inden jeg køber ind? :lol

Haha - jeg husker da jeg var gravid med Charlie forbød Jakob mig at være på FB om aftenen.. Når folk lagde et billede ud af en is f.eks jamen så skulle vi ud og have is. Den ene aften var der en der lagde et billede ud af jordbær med fløde, så kan jeg da love dig for at jeg skulle have jordbær med fløde, kl.21.30 om aftenen.. Så vi drønede Amager rundt for at finde Jordbær og fandt til sidst nogle relativ sølle nogen hos en grønthandler der var ved at lukke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god idé til noget sødt, er frugt i tern med vanilje creme fraiche ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige fejret vores bryllups dag idag ved at købe en ny bil :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg regner med at lave mig et lækkert "fad" i aften til eurovision bestående af cherrytomater, asparges, vandmelon, appelsin og måske agurk :)

Men idag har ellers været helt latterlig, jeg har nærmest levet af hvidt brød :wacko To franskbrødsmadder til formiddag (+ et glas kakao), en bolle til eftermiddag og Pølsebrød til aftensmad :blush Men det er nu slet ikke normen. Normalt er jeg faktisk ok god til at spise rugbrød og/eller omelet til frokost og også grøntsager i løbet af dagen. Og min morgenmad er også rimelig ordentlig i form af enten æg og grønt, græsk yoghurt med bær eller havregrød (uden anden sødning end evt lidt æble, mandler og kanel)

Min hukommelse over, hvad jeg præcist spiser, er ikke så god (og det er helt seriøst - ikke bare fordi det er pinligt :lolhit), men jeg spiste en is fredag og en lille håndfuld vingummier lørdag aften. Igår var jeg på café, hvor jeg fik en iste og en panini (lyst brød igen).

Så det hober sig hurtigt op, hvis jeg ikke passer på :unsure Men på normale dage har jeg sådan ret fast rytme i forhold til både morgenmad og frokost, så der er ikke så mange "smuttere", jeg har sjældent lyst til chips og chokolade, kan generelt fint lade slikskabet være, og selvom jeg tit snakker om kage, så er det relativt sjældent at jeg rent faktisk får noget :D

Mine største syndere er nok det lyse brød, frugten, is og så juice/kakao (som jeg dog er blevet meget obs på, nu hvor lægen har bedt mig tænke mig om :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh min bebs vil have tyrkisk casserole .

sørme heldigt at jeg har lavet det på jobbet idag ;-)

Men det smager nu ikke så godt som det jeg fik i tyrkiet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha, godt man ikke er den eneste. Jeg har dog også en craving for frugt og grønt. Midnatssnacken stod derfor i går på tre æbler, en banan, en håndfuld blåbær og syv pizzasnegle!!!

Hold da op :D Så meget kan jeg slet ikke have i maven på en gang. Det er der slet ikke plads til :d gad godt jeg kunne tage mig sammen og få købt noget frugt, men der har det med at stå at blive dårligt. Måske jeg skulle købe nogle røde vindruer. Det kunne jeg faktisk godt dyrke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige fejret vores bryllups dag idag ved at købe en ny bil :-D

Hvilken har I købt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på den usunde vogn pt...

Er endelig begyndt at kunne spise lidt igen og pt er det youghurt til morgenmad...rugbrøds madder med honning om dagen plus chips kiks bolsjer eller andet lækkert...og så er vi begyndt med aftensmad igen som varierer meget...men eneste sunde pt er når jeg spiser banan ind imellem...drikker både kakao,vand saft og mælk såå...men håber snart at ku spise lidt bedre igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha, godt man ikke er den eneste. Jeg har dog også en craving for frugt og grønt. Midnatssnacken stod derfor i går på tre æbler, en banan, en håndfuld blåbær og syv pizzasnegle!!!

Æbler er også et hit her, men derimod banan kan jeg bare ikke få mig selv til at spise lige for tiden, føj for den da :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken har I købt? :)

Ford fokus :-)

Vores første Ford

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sgu da focus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - jeg husker da jeg var gravid med Charlie forbød Jakob mig at være på FB om aftenen.. Når folk lagde et billede ud af en is f.eks jamen så skulle vi ud og have is. Den ene aften var der en der lagde et billede ud af jordbær med fløde, så kan jeg da love dig for at jeg skulle have jordbær med fløde, kl.21.30 om aftenen.. Så vi drønede Amager rundt for at finde Jordbær og fandt til sidst nogle relativ sølle nogen hos en grønthandler der var ved at lukke ;)

Min mand har også forbudt mig at gå på sociale medier efter Kl 20.00 af præcis samme årsag!

Åh de cravings opstår så hurtigt!

I forgårs Kl ca 23.00 så jeg et billede af trøffelkugler og begyndte at snakke om dem.. I dag havde min mand så købt 6 med hjem fra bageren som en overraskelse.. Tror ik han gider at høre mere om trøffelkugler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en trip trap stol, men mangler bøjlen til den.

Er der tilfældigvis én der ligger inde med sådan én?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har smovset vandmelon til aften. Muuums!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.