FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ej altså...

Havde lige fået tastet mig igennem en opdatering i min graviditetstråd og så forsvandt det bare :sm

Nå, men nu er der 50 min tilbage. Det går ok, men glæder mig godt nok til at få noget at spise og drikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej altså...

Havde lige fået tastet mig igennem en opdatering i min graviditetstråd og så forsvandt det bare :sm

Nå, men nu er der 50 min tilbage. Det går ok, men glæder mig godt nok til at få noget at spise og drikke

Er du først kommet til 8.30? Dejligt det går ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du først kommet til 8.30? Dejligt det går ok :)

Ja, havde sagt da jeg bestilte tiden at jeg først ville være der 8.10 da jeg kom med toget og det var helt ok. Da jeg så kom herind, var der mega meget kø, så den nåede at blive 8.30 inden jeg fik drukket det der stads

30 minutes and counting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, havde sagt da jeg bestilte tiden at jeg først ville være der 8.10 da jeg kom med toget og det var helt ok. Da jeg så kom herind, var der mega meget kø, så den nåede at blive 8.30 inden jeg fik drukket det der stads

30 minutes and counting...

Kan godt forstå du tæller... Heldigvis kommer man bare først i køen når uret ringer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutter.

Jeg er SULTEN!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutter.

Jeg er SULTEN!!!

Håber de 7 minutter kommer til at gå stærkt.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freedom :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freedom :glad

God appetit eller hvad man nu siger :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freedom :glad

:Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freedom :glad

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen har bemærket en kvinde, der umiddelbart kunne synes "lettere overvægtig" primært omkring maven, danse lidt rundt i Aalborgs gader... Så er det bare mig, der er frikendt for både diabetes og bækkenløsning og i øvrigt ramt af barselsglæde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en masse små røde knopper på maven. De klør ikke, og ud over at de er øv at kigge på, så mærker jeg intet til dem. Men hvad kommer de af? Jeg så dem fredag aften, og vi sad ude det meste af fredagen og nød solen. Vi sad lige i et smørhul, og til tider var det lidt varmt.. Kan det være varmeknopper? Jeg overvejede om det var en reaktion på en ny creme (A-Derma Exomega), men jeg har også brugt den på arme og i ansigtet, og her er der ingen små røde knopper, så tror alligevel ikke det er cremen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen har bemærket en kvinde, der umiddelbart kunne synes "lettere overvægtig" primært omkring maven, danse lidt rundt i Aalborgs gader... Så er det bare mig, der er frikendt for både diabetes og bækkenløsning og i øvrigt ramt af barselsglæde :loveshower

:yay hvor fantastisk at du er frikendt og så tilmed ramt at barselsglæde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen har bemærket en kvinde, der umiddelbart kunne synes "lettere overvægtig" primært omkring maven, danse lidt rundt i Aalborgs gader... Så er det bare mig, der er frikendt for både diabetes og bækkenløsning og i øvrigt ramt af barselsglæde :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en masse små røde knopper på maven. De klør ikke, og ud over at de er øv at kigge på, så mærker jeg intet til dem. Men hvad kommer de af? Jeg så dem fredag aften, og vi sad ude det meste af fredagen og nød solen. Vi sad lige i et smørhul, og til tider var det lidt varmt.. Kan det være varmeknopper? Jeg overvejede om det var en reaktion på en ny creme (A-Derma Exomega), men jeg har også brugt den på arme og i ansigtet, og her er der ingen små røde knopper, så tror alligevel ikke det er cremen..

Pas - varmeknupper lyder som et godt bud, især Når de ikke klør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen har bemærket en kvinde, der umiddelbart kunne synes "lettere overvægtig" primært omkring maven, danse lidt rundt i Aalborgs gader... Så er det bare mig, der er frikendt for både diabetes og bækkenløsning og i øvrigt ramt af barselsglæde :loveshower

:Yay :glad :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas - varmeknupper lyder som et godt bud, især Når de ikke klør.

Jeg får sygeplejersken til at kigge på dem på onsdag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får sygeplejersken til at kigge på dem på onsdag..

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen har bemærket en kvinde, der umiddelbart kunne synes "lettere overvægtig" primært omkring maven, danse lidt rundt i Aalborgs gader... Så er det bare mig, der er frikendt for både diabetes og bækkenløsning og i øvrigt ramt af barselsglæde :loveshower

Fantastisk :loveshower

Jeg har faktisk aldrig været i Aalborg :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uretfærdigt. Nu overlevede jeg uden alt for meget kvalme og så så kommer den alligevel snigende, nu hvor jeg har fået noget at spise...

Æv altså, men er da heldigvis nået hjem, så nu vil jeg tage mig en time på øjet og se om det ikke hjælper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er træt og kvalm i dag! Jeg ser ikke frem til, ikke at få aflastning fra J i aften. Suk!

6,5 måned mere :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt BBM! :glad

 

 

 

 

Fantastisk :loveshower

Jeg har faktisk aldrig været i Aalborg :chin:

Jamen du skal være så velkommen heroppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du skal være så velkommen heroppe ;)

Tak ^_^

Har altid gerne villet se dobbelt A ;) Og Jomfru Anegade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt BBM! :glad

Jamen du skal være så velkommen heroppe ;)

Yay! :)

Og enig - du skal være velkommen, LilleMi :)

(jeg er dog ikke lige gearet til jomfru ane gade :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! :)

Og enig - du skal være velkommen, LilleMi :)

(jeg er dog ikke lige gearet til jomfru ane gade :P)

Ej det er jeg så heller ikke i disse dage :D

Men tak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.