FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Føler mig palle alene i verden lige nu og er så ked af det.. Har spændtes helt vildt med farmand i dag. Han er pisse sur over Rejen og kører de ledeste kneb... Alt fra det er for dumt at skulle have barsel (er under udd.) nu til at han så ikke vil se vores store dreng mere fordi det kan han ikke overskue...

 

Glæder mig til at kunne kramme bedste veninden i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føler mig palle alene i verden lige nu og er så ked af det.. Har spændtes helt vildt med farmand i dag. Han er pisse sur over Rejen og kører de ledeste kneb... Alt fra det er for dumt at skulle have barsel (er under udd.) nu til at han så ikke vil se vores store dreng mere fordi det kan han ikke overskue...

Glæder mig til at kunne kramme bedste veninden i morgen

Hvad?! :blink

Kæmpe kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille luksusproblem - kan simpelthen ikke falde i søvn for den lille bokser inde i min mave :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad?! :blink

Kæmpe kram :kram

Tænker jeg også :huh

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste 2. gangs gravide der om aftenen, i al min oppustethed og iforvejenblødmave, ser VIRKELIG MEGET gravid ud?

No.... Det har jeg gjort siden 4+ :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No.... Det har jeg gjort siden 4+ :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad?! :blink

Kæmpe kram :kram

 

 

Tænker jeg også :huh

:kram :kram

 

Ja det kræver vist lidt mere forklaring... Er ikke sammen med Sebastians far. Vi havde så en fuld aften for noget tid siden hvor kondomet så har svigtet og nu er han mildest talt rasende på mig... Det var jo heller ikke lige drømme situationen for mig men det stikker helt af for ham  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak :)

ONSDAG den 6. Maj. :)

Hvad sker på onsdag for dig??

Jeg skal have kejsersnit på onsdag fordi min moderkage ligger for lavt, så de vil ikke have at jeg føder selv grundet risiko for at den løsner sig så barnet mister blod :/

Det har været mærkeligt at kende datoen denne gang, men nu GLÆDER jeg mig bare helt vildt til at se min lille datter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom nu lille læge. Vil gerne sove.

Venter på at en læge kommer forbi og siger ok tag hjem eller indlægges.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig fik jeg lov at komme hjem. Kl 2!!!

Men med sygemelding på arbejde i morgen og skal kontakte lægen ang vidre sygemælding i resten af graviditeten. Og jeg skal der ind igen på svanger på onsdag...

Syntes godt nok det hele ser lidt sort id her kl 2 om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig fik jeg lov at komme hjem. Kl 2!!!

Men med sygemelding på arbejde i morgen og skal kontakte lægen ang vidre sygemælding i resten af graviditeten. Og jeg skal der ind igen på svanger på onsdag...

Syntes godt nok det hele ser lidt sort id her kl 2 om natten

Kæmpe kram til dig :kram

Men dejligt du i det mindste har fået lov at komme hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs, og kan sige ja ;)

Jeg er også førstegangs og morer mig over at jeg om morgenen har fin flad mave, for så at se gravid ud om aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig fik jeg lov at komme hjem. Kl 2!!!

Men med sygemelding på arbejde i morgen og skal kontakte lægen ang vidre sygemælding i resten af graviditeten. Og jeg skal der ind igen på svanger på onsdag...

Syntes godt nok det hele ser lidt sort id her kl 2 om natten

Dejligt du fik lov at komme hjem :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig fik jeg lov at komme hjem. Kl 2!!!

Men med sygemelding på arbejde i morgen og skal kontakte lægen ang vidre sygemælding i resten af graviditeten. Og jeg skal der ind igen på svanger på onsdag...

Syntes godt nok det hele ser lidt sort id her kl 2 om natten

Det var sørme sent de slap dig. Godt du tog afsted og bliver fulgt. Selv om sygemelding måske ikke er så spændende, så håber jeg du kan få det bedste ud af det, heldigvis er du ret langt nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var sørme sent de slap dig. Godt du tog afsted og bliver fulgt. Selv om sygemelding måske ikke er så spændende, så håber jeg du kan få det bedste ud af det, heldigvis er du ret langt nu.

Ja. Sidst indlagde de mig uge 28.+0 (var igår 27.+4) så store frygt var en gentagelse af sidst.

Har det lidt ambivalent med sygemælding. Sidste uge håbede jeg næsten på en, fordi det var blevet så hårdt/ubehageligt at arbejde. Men ønskede aligevel at forsætte den sidste mdr. Nu skal jeg sygemældes og har dårlig samvittighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Be careful what you wish for... :rolleyes

Kastede op 2 gange lørdag, og nu har jeg kvalme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have kejsersnit på onsdag fordi min moderkage ligger for lavt, så de vil ikke have at jeg føder selv grundet risiko for at den løsner sig så barnet mister blod :/

Det har været mærkeligt at kende datoen denne gang, men nu GLÆDER jeg mig bare helt vildt til at se min lille datter :)

Det kan jeg godt forstå :)

Jeg får at vide om det er en lille pige eller en lille dreng, der ligger og venter i næste uge. :)

Begynder at syntes at der er lang tid til..

Men skal til min føste glukose test i morgen.

Jeg har en storebror med sukkersyge, så jeg skal afsted to gange.

Jeg er åbenbart i større risiko, fordi han har sukkersyge, og fordi jeg ikke er det de kalder for normal vægtig..

Jeg tabte mig så 5. Kilo efter mit første læge besøg, og har nu taget 1,5 på igen. Pga bebs :) jeg spiser det samme som jeg har gjort under graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der ikke kan få taget mig sammen til at dyrke noget motion??

Altså en tur i fitness centreret?

He trænede meget inden min graviditet, og åbenbart også under :)

( fandt først ud af at jeg var gravid i uge 8.)

Men nu synes jeg ar gåturene op i byen er hårfe og lige nok..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der ikke kan få taget mig sammen til at dyrke noget motion??

Altså en tur i fitness centreret?

He trænede meget inden min graviditet, og åbenbart også under :)

( fandt først ud af at jeg var gravid i uge 8.)

Men nu synes jeg ar gåturene op i byen er hårfe og lige nok..?

Nej :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Sidst indlagde de mig uge 28.+0 (var igår 27.+4) så store frygt var en gentagelse af sidst.

Har det lidt ambivalent med sygemælding. Sidste uge håbede jeg næsten på en, fordi det var blevet så hårdt/ubehageligt at arbejde. Men ønskede aligevel at forsætte den sidste mdr. Nu skal jeg sygemældes og har dårlig samvittighed.

Kan godt forstå du frygter en gentagelse af sidst.. Men flot du er kommet så langt uden det forhåbentlig bliver en gentagelse af sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Sidst indlagde de mig uge 28.+0 (var igår 27.+4) så store frygt var en gentagelse af sidst.

Har det lidt ambivalent med sygemælding. Sidste uge håbede jeg næsten på en, fordi det var blevet så hårdt/ubehageligt at arbejde. Men ønskede aligevel at forsætte den sidste mdr. Nu skal jeg sygemældes og har dårlig samvittighed.

:kram

Den dårlige samvittighed er der ikke nogen grund til, men det ændrer jo nok ikke så meget på at den er der :kiss

Men dig og baby skal have det godt og det er det ALLER vigtigste. Hellere sygemelding end indlæggelse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en svigermor, der forkæler min lille dreng til op over begge ører allerede inden han er født :loveshower Da vi kom ud til dem i går, hentede hun en kasse med Bodil Elefant i og sagde, at den var til baby. Selvom han nok først for alvor kan bruge den om nogle år, er tanken så fin, synes jeg. Hans lille kusine Leah på en måned fik også en. Svigermor kan simpelthen være så sød :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Sidst indlagde de mig uge 28.+0 (var igår 27.+4) så store frygt var en gentagelse af sidst.

Har det lidt ambivalent med sygemælding. Sidste uge håbede jeg næsten på en, fordi det var blevet så hårdt/ubehageligt at arbejde. Men ønskede aligevel at forsætte den sidste mdr. Nu skal jeg sygemældes og har dårlig samvittighed.

 

Godt at du fik ringet!

 

Jeg kan godt forstå din ambivalens med sygemeldingen. Men jeg synes ikke, du skal have dårlig samvittighed. En sygemelding vil være det bedste for både dig og baby :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0 i dag.. Vildt at være halvvejs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Sidst indlagde de mig uge 28.+0 (var igår 27.+4) så store frygt var en gentagelse af sidst.

Har det lidt ambivalent med sygemælding. Sidste uge håbede jeg næsten på en, fordi det var blevet så hårdt/ubehageligt at arbejde. Men ønskede aligevel at forsætte den sidste mdr. Nu skal jeg sygemældes og har dårlig samvittighed.

Godt du ikke blev indlagt. Du skal ikke have dårlig samvittighed over arbejdet. Det er kun en mdr og det vigtigste er dig, baby og storebror som har brug for en rask mor. Men kender det godt. Jeg har været hjemme længe efterhånden. Men på den anden side er det så forsvindende lidt i et helt arbejdsliv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.