FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ja. Sidst indlagde de mig uge 28.+0 (var igår 27.+4) så store frygt var en gentagelse af sidst.

Har det lidt ambivalent med sygemælding. Sidste uge håbede jeg næsten på en, fordi det var blevet så hårdt/ubehageligt at arbejde. Men ønskede aligevel at forsætte den sidste mdr. Nu skal jeg sygemældes og har dårlig samvittighed.

Glem den dårlige samvittighed og pas nu godt på dig selv og på baby i maven :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

20+0 i dag.. Vildt at være halvvejs!

:yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha uge 6 nu...og begynder at være lidt skidt tilpas om morgenen...håber ikke det bliver værre med kvalme og opkast...indtil nu kan jeg holde det i skak ved at spise nogenlunde....og min lugtesans er blevet følsom puha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde min første baby drøm i nat :7himmel baby (som vidst var en pige) var vildt kær. Men det var lidt en skidt drøm, for jeg lå og puttede med baby der var 2 døgn gammel (præcis 48 timer) og kom i tanke om at jeg ikke havde ammet babyen endnu. Og så prøvede jeg og baby kunne slet ikke finde ud af det. Så gav vi baby noget agurk men da jeg kiggede på agurken var plastikket stadigvæk på :(

Vi kom heldigvis til at huske at baby kun var 1døgn + 6 timer, så den havde kun sultet i 6 timer, for det første døgn var ligemeget.

Og så vågnede jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig fik jeg lov at komme hjem. Kl 2!!!

Men med sygemelding på arbejde i morgen og skal kontakte lægen ang vidre sygemælding i resten af graviditeten. Og jeg skal der ind igen på svanger på onsdag...

Syntes godt nok det hele ser lidt sort id her kl 2 om natten

Øv Haarup

Men nu må du passe på dig selv og og bebs

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0 i dag.. Vildt at være halvvejs!

:yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 timer og 20 minutter til NF. Føj jeg har nerver på! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 timer og 20 minutter til NF. Føj jeg har nerver på! 

Jeg håber i får en fantastisk oplevelse til NF, og jeg glæder mig til at høre om det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 timer og 20 minutter til NF. Føj jeg har nerver på! 

Kender godt følelsen! Var næsten ved at kaste op, da jeg skulle til NF.. Håber det kommer til at gå rigtig godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber i får en fantastisk oplevelse til NF, og jeg glæder mig til at høre om det :kram2

 

 

Kender godt følelsen! Var næsten ved at kaste op, da jeg skulle til NF.. Håber det kommer til at gå rigtig godt!

Tak piger!

Jeg sidder bare og tænker at hvorfor skulle det gå godt? Vi kan ikke være så heldige at det lykkes. Jeg er så nervøs og bange for at det hele bare ender i dag :( Total irrationelle følelser, i know! Men puha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 timer og 20 minutter til NF. Føj jeg har nerver på!

Det skal nok gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde min første baby drøm i nat :7himmel baby (som vidst var en pige) var vildt kær. Men det var lidt en skidt drøm, for jeg lå og puttede med baby der var 2 døgn gammel (præcis 48 timer) og kom i tanke om at jeg ikke havde ammet babyen endnu. Og så prøvede jeg og baby kunne slet ikke finde ud af det. Så gav vi baby noget agurk men da jeg kiggede på agurken var plastikket stadigvæk på :(

Vi kom heldigvis til at huske at baby kun var 1døgn + 6 timer, så den havde kun sultet i 6 timer, for det første døgn var ligemeget.

Og så vågnede jeg.

ha ha ha ha ha!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke irrationelle følelser men forhåbentlig ubegrundede følelser. Du har smagt på morskab og det er en helt forfærdelig tanke ikke at få lov at følge den helt til dørs

Meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke irrationelle følelser men forhåbentlig ubegrundede følelser. Du har smagt på morskab og det er en helt forfærdelig tanke ikke at få lov at følge den helt til dørs

Helt enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser (kan ik lige multi quote fra mobilen)

Tror den trælse dårlige samvittighed bunder i en frygt om jeg kan få et job tilbage efter barsel. Er kun vikar nu, og selvom jeg ved de er glade for mig, er det bare en :numse måde at stoppe på.

Og samtidig føler jeg mig ikke sådan syg syg.

Det mest gernerende er ømme hænder (og de har været virkelig slemme på arbejde men aligevel) det er jo ingen ting. Det er jo pga symtomer jeg ikke mærker jeg er blevet sygemældt, og lægernes frygt for at de vil blive være.

Og det er svært ikke at nyde at der er godt vejer, og at mærke baby spark 40 gange på 10 min :loveshower (og have tid til at mærke det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt! Lige 5cm under navlen!! Fuuuuuuck..... Hvad kan det være?? Det er en stikkende smerte, og det trykker.

Edit: har fået en akut tid til scanning 15.30, men det bliver uden min mand :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt! Lige 5cm under navlen!! Fuuuuuuck..... Hvad kan det være?? Det er en stikkende smerte, og det trykker.

Edit: har fået en akut tid til scanning 15.30, men det bliver uden min mand :boo

Åh nej, det er aldrig rart at have ondt :kiss

Håber det ikke betyder noget - held og lykke til scanning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser (kan ik lige multi quote fra mobilen)

Tror den trælse dårlige samvittighed bunder i en frygt om jeg kan få et job tilbage efter barsel. Er kun vikar nu, og selvom jeg ved de er glade for mig, er det bare en :numse måde at stoppe på.

Og samtidig føler jeg mig ikke sådan syg syg.

Det mest gernerende er ømme hænder (og de har været virkelig slemme på arbejde men aligevel) det er jo ingen ting. Det er jo pga symtomer jeg ikke mærker jeg er blevet sygemældt, og lægernes frygt for at de vil blive være.

Og det er svært ikke at nyde at der er godt vejer, og at mærke baby spark 40 gange på 10 min :loveshower (og have tid til at mærke det)

Det der svangerskabsforgiftning skal man virkelig have respekt for. Det kan virkelig ende galt. Kan huske min mor har fortalt at for 32 år siden, da hun ventede mig og min søster sad der en og gloede på hende døgnet rundt. Det tror jeg så heldigvis ikke man gør idag... Men det er :numse og jeg kan godt forstå, at når du sidder som vikar, gerne vil gøre det aller bedste indtryk, som overhovedet muligt :kram

 

Sikke en masse dejlig spark. :yay for tid til at mærke efter og tælle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt! Lige 5cm under navlen!! Fuuuuuuck..... Hvad kan det være?? Det er en stikkende smerte, og det trykker.

Edit: har fået en akut tid til scanning 15.30, men det bliver uden min mand :boo

:kram

 

Håber det ikke betyder noget for baby :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det er aldrig rart at have ondt :kiss

Håber det ikke betyder noget - held og lykke til scanning :kram2

Håber virkelig heller ikke det er alvorligt!!! Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er godt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået tid til første JM-konsultation :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der svangerskabsforgiftning skal man virkelig have respekt for. Det kan virkelig ende galt. Kan huske min mor har fortalt at for 32 år siden, da hun ventede mig og min søster sad der en og gloede på hende døgnet rundt. Det tror jeg så heldigvis ikke man gør idag... Men det er :numse og jeg kan godt forstå, at når du sidder som vikar, gerne vil gøre det aller bedste indtryk, som overhovedet muligt :kram

Sikke en masse dejlig spark. :yay for tid til at mærke efter og tælle :D

Ved man skal have respekt for det. Min søn er født i uge 31+6 pga det.

Og nej, de sider ikke døgnet rundt og glor på en nu. Heldigvis. Nej man skal bare have målt blodtryk og taget blodtryk hver 2. Time døgnet rundt... (4 år siden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tid til TS er nu bestilt  :kuller nu må dagene gerne gå hurtigt  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For he.... Hvor har jeg ondt...

Det gør ondt i mit bækken for hver eneste lille bevægelse jeg laver og jeg har ikke kunnet finde en aflastende stilling hele dagen. Alt gør ondt :boo

Havde Freja alene i ca en time inden N kom hjem og det var nærmest tortur.

Lige da N kommer hjem for hun så knaldet mig en ordentlig en over næsen med en plastikguitar og så tudede jeg ellers.

Og nu hvor jeg er kommet i gang kan jeg slet ikke stoppe igen..

Gider ikke mere nu ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.