FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Opkast i sig selv er slemt nok, men at kaste op i fuld offentlighed er bare ydmygende :prik :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Opkast i sig selv er slemt nok, men at kaste op i fuld offentlighed er bare ydmygende :prik :puke

Oh yes.... Især når alle kommer hen og spørger om man er okay og om der skal ringes til nogen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes.... Især når alle kommer hen og spørger om man er okay og om der skal ringes til nogen....

Det er bare ikke fedt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :kram2

:loveshower

Hvornår har du termin? :)

4. december :yay Det er ret perfekt synes jeg :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast i sig selv er slemt nok, men at kaste op i fuld offentlighed er bare ydmygende :prik :puke

Ha haaaa, ja det er det. Hvis det kan trøste dig har jeg snart gjort det alle steder. Der går snart sport i den.

By bussen, så lææækert, folk troede jeg vare køresyg.

Metroen, mandag morgen - folk tror der man er bagstiv.

Skraldespanden i S toget, alle flyttede sig - men ingen tilbød hjælp. Godt jeg var næsten alene i den senere da jeg ikke nåede skraldespanden.

I skraldespanden foran hele bussen fyldt med kollegaer, jeg nåede ikke bussen.

Skraldespanden på kontoret.

Fortovet gentagne gange. Den sjoveste var en teenager som kommenterede; "Håhååå, klamt nok mand"

Folks forhaver.

På skolen og i børnehaven foran børnene.

På Ikeas P plads, en meget travlt lørdag  - ud kom et måltid med kødboller og mos.

 

Den bedste var nok i regional toget da jeg var gravid med nr. 1. Køber en stor bakke jordbær inden jeg stiger ind og æder det hele. Mens jeg veltilfreds siger til manden, at det er mega fedt jeg endelig har fundet noget jeg kan spise.

Der går ca. 5 min. og så kan jeg mærke det er på vej retur. WC'et er self. i stykker, så jeg griber en lille dsb pose. Den bliver fyldt med noget der minder om Daquiry, i tynd stil. Heeeeeeeelt til randen. Samtidig med at den får alt hvad den kan trække på lyd effekterne og mave kramper. Folk flygter fra mig og ned i den anden ende mens de GLOR uhæmmet. Puha der var meget langt til næste station balancerende med den pose der.

 

Jeg føler virkelig med dig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :kram2

4. december :yay Det er ret perfekt synes jeg :glad

Stort tillykke!!! Min store unge er født der, god dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med herinde? :yay :glad :kuller

:wee velkommen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha haaaa, ja det er det. Hvis det kan trøste dig har jeg snart gjort det alle steder. Der går snart sport i den.

By bussen, så lææækert, folk troede jeg vare køresyg.

Metroen, mandag morgen - folk tror der man er bagstiv.

Skraldespanden i S toget, alle flyttede sig - men ingen tilbød hjælp. Godt jeg var næsten alene i den senere da jeg ikke nåede skraldespanden.

I skraldespanden foran hele bussen fyldt med kollegaer, jeg nåede ikke bussen.

Skraldespanden på kontoret.

Fortovet gentagne gange. Den sjoveste var en teenager som kommenterede; "Håhååå, klamt nok mand"

Folks forhaver.

På skolen og i børnehaven foran børnene.

På Ikeas P plads, en meget travlt lørdag - ud kom et måltid med kødboller og mos.

Den bedste var nok i regional toget da jeg var gravid med nr. 1. Køber en stor bakke jordbær inden jeg stiger ind og æder det hele. Mens jeg veltilfreds siger til manden, at det er mega fedt jeg endelig har fundet noget jeg kan spise.

Der går ca. 5 min. og så kan jeg mærke det er på vej retur. WC'et er self. i stykker, så jeg griber en lille dsb pose. Den bliver fyldt med noget der minder om Daquiry, i tynd stil. Heeeeeeeelt til randen. Samtidig med at den får alt hvad den kan trække på lyd effekterne og mave kramper. Folk flygter fra mig og ned i den anden ende mens de GLOR uhæmmet. Puha der var meget langt til næste station balancerende med den pose der.

Jeg føler virkelig med dig :lol

Ihh, blev lige lidt irriteret over din haha, men må indrømme at du har helt ret :blush det er lidt morsomt, selvom det er pisse irriterende ;)

Indtil videre så har jeg "kun" kastet op i bussen, dog i poser egnet til formålet, på div fortove, over et hegn og i en park. Jeg har heldigvis nået toilettet alle de gange jeg har kastet op på arbejde.

Jeg har fået kommentarer som "Smitter det?", "Skal jeg ringe til en læge?", af en bagstiv teenager "Du burde ikke drikke så meget ;) ", og ellers er "Ad!" og "Føj hvor klamt/ulækkert" hørt en del gange.

Det er virkelig heller ikke alt der kommer ind, som er helt rart at få op igen. Hindbær youghurtdrik minder nok meget om din jordbær daquiry i farven, men føj hvor er det surt når det skal op! Måske derfor jeg er vild med søde sager..? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter på at skulle have jerndrop..

Hvorfor filan skal der være så pisse varmt?!?? Er ved at gå til, og sidder endda med bare tæer og t-shirt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, blev lige lidt irriteret over din haha, men må indrømme at du har helt ret :blush det er lidt morsomt, selvom det er pisse irriterende ;)

Indtil videre så har jeg "kun" kastet op i bussen, dog i poser egnet til formålet, på div fortove, over et hegn og i en park. Jeg har heldigvis nået toilettet alle de gange jeg har kastet op på arbejde.

Jeg har fået kommentarer som "Smitter det?", "Skal jeg ringe til en læge?", af en bagstiv teenager "Du burde ikke drikke så meget ;) ", og ellers er "Ad!" og "Føj hvor klamt/ulækkert" hørt en del gange.

Det er virkelig heller ikke alt der kommer ind, som er helt rart at få op igen. Hindbær youghurtdrik minder nok meget om din jordbær daquiry i farven, men føj hvor er det surt når det skal op! Måske derfor jeg er vild med søde sager..? :chin:

Jeg har altid brækposer i lommen, kan ikke overskue at kaste op ud over det hele når man er sammen med fremmede mennesker.... Det er stadig ulækkert og jeg står altid af på næste station, men så er der dog "lidt samling" på det.... Og så altid mints og papirlommetørklæder i lommen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid brækposer i lommen, kan ikke overskue at kaste op ud over det hele når man er sammen med fremmede mennesker.... Det er stadig ulækkert og jeg står altid af på næste station, men så er der dog "lidt samling" på det.... Og så altid mints og papirlommetørklæder i lommen....

Min taske indeholder pt 7 poser, som jeg fik af en venlig og medfølende buschauffør. Papir er også blevet fast inventar i min jakkelomme, men mintpastiller slår min kvalme ud på, så det er desværre et no-go .. Det er ikke nemt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min taske indeholder pt 7 poser, som jeg fik af en venlig og medfølende buschauffør. Papir er også blevet fast inventar i min jakkelomme, men mintpastiller slår min kvalme ud på, så det er desværre et no-go .. Det er ikke nemt ;)

Alle i familien har hamstret brækposer fra færgen til mig efter jeg i starten brugte fryseposer og min søster var ved at kaste op over synet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, blev lige lidt irriteret over din haha, men må indrømme at du har helt ret :blush det er lidt morsomt, selvom det er pisse irriterende ;)

Indtil videre så har jeg "kun" kastet op i bussen, dog i poser egnet til formålet, på div fortove, over et hegn og i en park. Jeg har heldigvis nået toilettet alle de gange jeg har kastet op på arbejde.

Jeg har fået kommentarer som "Smitter det?", "Skal jeg ringe til en læge?", af en bagstiv teenager "Du burde ikke drikke så meget ;) ", og ellers er "Ad!" og "Føj hvor klamt/ulækkert" hørt en del gange.

Det er virkelig heller ikke alt der kommer ind, som er helt rart at få op igen. Hindbær youghurtdrik minder nok meget om din jordbær daquiry i farven, men føj hvor er det surt når det skal op! Måske derfor jeg er vild med søde sager..? :chin:

Undskyld, det var ikke meningen at være træls omkring det. Jeg prøver at se så humoristisk på det som muligt, eller bliver jeg vanvittig af det opkasteri selv.

Det er ikke alle folk på gaden der er så forstående, men hjælper trods alt lidt når man får en mega mave - så er det lidt mere, åh stakkels ven.

 

Jeg må have flere poser i lommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så hormonella i dag! Har lyst til at tude, og jeg synes, alt er synd for mig! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg hader graviditetens indvirkning på fordøjelses systemet :prik opkast, kvalme, forstoppelse og tynd mave!!! Alt andet kan jeg klare men de 4 er bare AAAARRRRGGH :gal :sm :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :kram2

4. december :yay Det er ret perfekt synes jeg :glad

 

Skøøøønt :loveshower

Der er faktisk kun små 2 uger mellem os så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg hader graviditetens indvirkning på fordøjelses systemet :prik opkast, kvalme, forstoppelse og tynd mave!!! Alt andet kan jeg klare men de 4 er bare AAAARRRRGGH :gal :sm :prik

 

Im with you on tha one.. De to første ser jeg ikke så tit mere, men det er sjovt som de to sidste de ikke rigtig kan blive enige om, hvordan det hele skal fungere :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im with you on tha one.. De to første ser jeg ikke så tit mere, men det er sjovt som de to sidste de ikke rigtig kan blive enige om, hvordan det hele skal fungere :prik

Præcis - så beslut jer da i det mindste :sm så man kan spise svesker eller bananer eller tage noget for det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt af at være så røv-træt hele tiden!!! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, det var ikke meningen at være træls omkring det. Jeg prøver at se så humoristisk på det som muligt, eller bliver jeg vanvittig af det opkasteri selv.

Det er ikke alle folk på gaden der er så forstående, men hjælper trods alt lidt når man får en mega mave - så er det lidt mere, åh stakkels ven.

Jeg må have flere poser i lommen :)

Du skal overhovedet ikke undskylde! Jeg havde bare lige været på toilettet for at kaste op, og præcis lige bagefter bliver jeg sådan lidt øv over alt det opkast. Tror det er noget fra barndommen, men jeg bliver bare ked af at kaste op. Koldsveden, den umiddelbare træthed og den smule lettelse der er i kvalmen er til at forstå og jeg kan fint håndtere det, men jeg bliver bare også ked af det. Og det er bare ikke det sjoveste at sidde og have små-ondt af sig selv, når jeg mest af alt bare gerne vil kunne være en velfungerende medarbejder. Så det er faktisk rigtig fedt at få et mindre spark bagi, og så se det lidt fra en anden vinkel :) der er i det mindste et formål med det, hvorimod alm sygdom bare er møg træls ;)

Jeg glæder mig til det for alvor kan ses, men jeg håber virkelig ikke at opkast fortsætter så lang tid :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 dages påskeferie til mig nu ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele formiddagen brugt på at få jerndrop..

Hunden kom til dyrlæge.. Og desværre viser testene der intet er at gøre.. Han skal aflives senere.. Er helt smadret i min krop...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans blodprøver sendes til yderligere undersøgelser.. Da han muligvis har en sygdom som er farlig for gravide..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans blodprøver sendes til yderligere undersøgelser.. Da han muligvis har en sygdom som er farlig for gravide..

Stort :kram, det er aldrig sjovt at sige farvel til sine dyr.

Men det lyder da ikke rart med smittefare, ved du hvilken sygdom de mistænker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, blev lige lidt irriteret over din haha, men må indrømme at du har helt ret :blush det er lidt morsomt, selvom det er pisse irriterende ;)

Indtil videre så har jeg "kun" kastet op i bussen, dog i poser egnet til formålet, på div fortove, over et hegn og i en park. Jeg har heldigvis nået toilettet alle de gange jeg har kastet op på arbejde.

Jeg har fået kommentarer som "Smitter det?", "Skal jeg ringe til en læge?", af en bagstiv teenager "Du burde ikke drikke så meget ;) ", og ellers er "Ad!" og "Føj hvor klamt/ulækkert" hørt en del gange.

Det er virkelig heller ikke alt der kommer ind, som er helt rart at få op igen. Hindbær youghurtdrik minder nok meget om din jordbær daquiry i farven, men føj hvor er det surt når det skal op! Måske derfor jeg er vild med søde sager..? :chin:

 

ja det er de sjoveste kommentare man kan få. Den der topper her, er en lille dreng der kom hen og spurte mig, hvorfor jeg gylpede? Han havde lige fået en lillebror...  :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.