FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Røv dag! Den kan da næsten ikke blive være. (Pleacs lad være...)

Dagen startede med at en simpel opgave der bare skulle køre, eller max tage 5 min. Endte med at tage 45 min. Så var ligepluselig vildt sendt på den. Og stressede for at nå så meget som muligt. Blev alt alt for stresset.

Og en dum bevægelse, på arbejde, som jeg kom til at lave alt for meget, fordi jeg stressede og ikke tænkte mig om, har gjordt at jeg nu har de vildeste bækkensmerter.

Så er helt ødelagt i hovedet og i kroppen. Og dette er bare før kl 12.

Slukker min tlf efter sønnen er hentet i BH. Da jeg tændte den igen havde min mor prøvet at ringe mange gange.

Min mormor er blevet indlagt efter at have fået flere blodpropper i hjernen.

Den sidste har de ikke kunnet fjerne, og nu er hun lam i den ene side og kan ikke tale.

Og baby vil ikke sparke.

(Kan nok endelig godt forstå det, så stresset jeg stadig er i hovedet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers køb begge størrelser og returner den, der ikke passer. Der gjorde jeg :)

Det har jeg også overvejet. Det er bare så stort et udlæg, når jeg nu gerne vil købe det halve af butikken :P

 

Ej, måske jeg skulle starte med at købe een kjole i både S og M og se hvad der passer bedst og så kan jeg shoppe stort, når jeg ved hvilken størrelse der er bedst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også overvejet. Det er bare så stort et udlæg, når jeg nu gerne vil købe det halve af butikken :P

Ej, måske jeg skulle starte med at købe een kjole i både S og M og se hvad der passer bedst og så kan jeg shoppe stort, når jeg ved hvilken størrelse der er bedst.

Haha :D Præcis dette har også været min strategi :) Der er ret hurtig levering, dog venter jeg stadig på penge tilbage for min seneste returnering.... Så nok smart ikke at købe hele butikken i to str :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den læge der har ordineret den udvidede undersøgelse af min urin der gør at jeg skal have en stakkels sygeplejerske til at komme og skift bækken hver gang jeg har tisset, samtidig med at han har ordineret extra drop til den gravide med blærebetændelse, han må helt sikkert være kommet på sygeplejerskernes hadeliste.

Har helt ondt af dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde jeg har fulgtes med gennem hele graviditeten, er indlagt og sat i gang.. Hun er kun et par dage længere henne end jeg er.. Pludselig bliver det hele meget virkeligt, og kommer meget tæt på!

 

3½ uge til termin.. Jeg kan ikke lade være at håbe hun kommer liiiidt før tid.. Gerne om en uges tid, max to ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man mærker hikke helt i bunden af maven, kan man så være sikker på, bebs har hovedet nedad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man mærker hikke helt i bunden af maven, kan man så være sikker på, bebs har hovedet nedad?

 

Hmm.. Jeg mærke hikke helt nede, men ved faktisk ikke om det så er derfor.. Skal scannes i morgen, så der kan jeg da fortælle om hun har hovedet ned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er netop kravlet under dynen... Og konstaterer, at jeg er sulten <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Jeg mærke hikke helt nede, men ved faktisk ikke om det så er derfor.. Skal scannes i morgen, så der kan jeg da fortælle om hun har hovedet ned :D

Fedt, det glæder jeg mig til at høre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er netop kravlet under dynen... Og konstaterer, at jeg er sulten <_<

Jeg sidder netop og spiser lidt, inden jeg kravler i seng. Har flere gange stået op for at spise - så nu forebygger vi :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Røv dag! Den kan da næsten ikke blive være. (Pleacs lad være...)

Dagen startede med at en simpel opgave der bare skulle køre, eller max tage 5 min. Endte med at tage 45 min. Så var ligepluselig vildt sendt på den. Og stressede for at nå så meget som muligt. Blev alt alt for stresset.

Og en dum bevægelse, på arbejde, som jeg kom til at lave alt for meget, fordi jeg stressede og ikke tænkte mig om, har gjordt at jeg nu har de vildeste bækkensmerter.

Så er helt ødelagt i hovedet og i kroppen. Og dette er bare før kl 12.

Slukker min tlf efter sønnen er hentet i BH. Da jeg tændte den igen havde min mor prøvet at ringe mange gange.

Min mormor er blevet indlagt efter at have fået flere blodpropper i hjernen.

Den sidste har de ikke kunnet fjerne, og nu er hun lam i den ene side og kan ikke tale.

Og baby vil ikke sparke.

(Kan nok endelig godt forstå det, så stresset jeg stadig er i hovedet)

Jeg har slet ikke nogle ord.. Er du okay? Sikke en forfærdelig oplevelse..

Kæmpe kram til dig :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke nogle ord.. Er du okay? Sikke en forfærdelig oplevelse..

Kæmpe kram til dig :( :kram2

Det ved jeg ikke. Kan mærke der ikke skal så meget til at få mig til at knække. Så skal passe godt på mig selv. Er ikke sikker på at det fulde omfang er gået op for mig endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke. Kan mærke der ikke skal så meget til at få mig til at knække. Så skal passe godt på mig selv. Er ikke sikker på at det fulde omfang er gået op for mig endnu.

Åh, det lyder voldsomt med så mange ting på en gang :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+2 og scanning i morgen :yay

Åh jeg er begyndt at blive rigtig nervøs. Tænk hvis der ikke er noget derinde :unsure Eller tænk hvis der ikke er liv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+2 og scanning i morgen :yay

Åh jeg er begyndt at blive rigtig nervøs. Tænk hvis der ikke er noget derinde :unsure Eller tænk hvis der ikke er liv :(

Det er jeg sikker på der er! Men du må nok ikke blive bange, hvis der ikke er noget hjerteblink at se - det er jo meget tidligt.

Jeg kan godt forstå du er nervøs, men jeg er sikker på det er fint :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+2 og scanning i morgen :yay

Åh jeg er begyndt at blive rigtig nervøs. Tænk hvis der ikke er noget derinde :unsure Eller tænk hvis der ikke er liv :(

Herhjemme har vi en regel så jeg jeg ikke driver Sune og ikke mindst mig selv til vanvid.... Så længe andet ikke er bevist så har baby det godt derinde.....

Jeg håber I kan se hjerteblink, men det er jo på grænsen så fortvivl ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg sikker på der er! Men du må nok ikke blive bange, hvis der ikke er noget hjerteblink at se - det er jo meget tidligt.

Jeg kan godt forstå du er nervøs, men jeg er sikker på det er fint :kiss

Tak :kram2

Nej jeg er helt forberedt på ikke at se hjerteblink. Alt efter hvad gynækologen siger, så vil vi selv bestille en scanning i uge 8 til forhåbentlig at se hjerteblink :kuller

Jeg får bare så mange dumme tanker. Hvad hvis jeg selv har fastholdt ægget med Fructus Femina, men at det egentlig ikke er levedygtigt? Så har jeg måske selv fremtvunget en MA :unsure Eller hvis jeg har fastholdt et æg med genfejl, som egentlig selv ville have været ude?

Ej, jeg tænker alt for meget denne gang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi en regel så jeg jeg ikke driver Sune og ikke mindst mig selv til vanvid.... Så længe andet ikke er bevist så har baby det godt derinde.....

Jeg håber I kan se hjerteblink, men det er jo på grænsen så fortvivl ikke...

Det er også en fin måde at tænke på. Problemet er bare, at sådan tænkte jeg i sidste cyklus, og der blev jeg simpelthen så ulykkelig, da det alligevel gik tabt. Derfor prøver jeg at beskytte mig selv lidt.

Men nu er jeg efterhånden gået så meget over tid, at jeg nok bliver ret ked af det uanset hvad :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Nej jeg er helt forberedt på ikke at se hjerteblink. Alt efter hvad gynækologen siger, så vil vi selv bestille en scanning i uge 8 til forhåbentlig at se hjerteblink :kuller

Jeg får bare så mange dumme tanker. Hvad hvis jeg selv har fastholdt ægget med Fructus Femina, men at det egentlig ikke er levedygtigt? Så har jeg måske selv fremtvunget en MA :unsure Eller hvis jeg har fastholdt et æg med genfejl, som egentlig selv ville have været ude?

Ej, jeg tænker alt for meget denne gang <_<

Jeg havde mistet flere gange, inden jeg blev gravid med Camille.. Da jeg blev gravid med hende, brugte jeg også fructus og alt var jo helt perfekt - er sikker på din spire også er okay!!

Min læge sagde i øvrigt at ens krop kan være "overbelastet", og derfor ville den se en graviditet som en slags angreb/belastning på kroppen og derved forsøge at frastøde den, selvom den var sund og rask - så mon ikke din krop efter de sidste par måneder også har det sådan, og derfor bare har haft godt af at få hjælp til at holde på baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om lidt over 2 timer står den på scanning og derefter lægebesøg...

Jeg glæder mig til at se om hun vender rigtigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mistet flere gange, inden jeg blev gravid med Camille.. Da jeg blev gravid med hende, brugte jeg også fructus og alt var jo helt perfekt - er sikker på din spire også er okay!!

Min læge sagde i øvrigt at ens krop kan være "overbelastet", og derfor ville den se en graviditet som en slags angreb/belastning på kroppen og derved forsøge at frastøde den, selvom den var sund og rask - så mon ikke din krop efter de sidste par måneder også har det sådan, og derfor bare har haft godt af at få hjælp til at holde på baby :)

Årh tusind tak for dit indlæg! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der lysebrunt igen :(

Havde ellers ikke set noget i 4 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der lysebrunt igen :(

Havde ellers ikke set noget i 4 dage.

Scanning imorgen!!! Så får du nok lidt vished! :kram (og hellere brunt end rødt :kiss )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning imorgen!!! Så får du nok lidt vished! :kram (og hellere brunt end rødt :kiss )

Ja men gid det var i dag :( Øv altså. Nu tror jeg det ender som sidst :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der lysebrunt igen :(

Havde ellers ikke set noget i 4 dage.

Åh øv altså :kram Der er lige pludselig lang tid til imorgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.