FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Tak :kram2

Nej jeg er helt forberedt på ikke at se hjerteblink. Alt efter hvad gynækologen siger, så vil vi selv bestille en scanning i uge 8 til forhåbentlig at se hjerteblink :kuller

Jeg får bare så mange dumme tanker. Hvad hvis jeg selv har fastholdt ægget med Fructus Femina, men at det egentlig ikke er levedygtigt? Så har jeg måske selv fremtvunget en MA :unsure Eller hvis jeg har fastholdt et æg med genfejl, som egentlig selv ville have været ude?

Ej, jeg tænker alt for meget denne gang <_<

 

Jeg tror ikke fructus femina holder en abort væk hvis det er det som sker, det går jo ind og hjælper slimhinden til at blive tykkere så vidt jeg ved. Jeg brugte det også da jeg blødte i starten af denne graviditet, og jeg har ikke fået nogen MA :) men tænkte faktisk nogenlunde de samme tanker som dig omkring det dengang. Om det var dumt at forsøge at holde på graviditeten, men tror ikke det virker på den måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er taget på arbejde idag men er total flad. Og jeg har mega hovedpine og rundt på gulvet... Så nu må vi hvordan dagen går...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby har vendt sig rigtigt!! Yay!!

Nu venter jeg på lægesamtale.. Min lille baby er vokset 1 kg på 3 uger, og er gået fra at være under gennemsnittet til at være 8% over.. Hun vejer næsten 3200gram :)

Så om en uges tid begynder jeg altså at hoppe i håb om hun kommer ud ;)

Og ellers krydser jeg lige fingre for hun ikke vokser 1 kg mere på de næste 3 uger!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nærmest fået et afhængighedsforhold til kanelsnegle :huh :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der lysebrunt igen :(

Havde ellers ikke set noget i 4 dage.

:kram

Godt du skal til scanning i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nærmest fået et afhængighedsforhold til kanelsnegle :huh :blush

Kender det lidt - bare mit afhængighedsforhold er til foccasiaboller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det lidt - bare mit afhængighedsforhold er til foccasiaboller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Alt med ost og kanelsnegle ;)

Lyder ikk helt tosset.. Min første craving var mozzarella ost - og det skulle på alt mad nærmest.. Min mand kiggede bare ånssvagt på mig, da det slet ikke gav mening..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der lysebrunt igen :(

Havde ellers ikke set noget i 4 dage.

Synes det er lidt skræmmende så meget vores blødninger følges :( Jeg ved lige præcis hvordan du har det, og synes scanningen er alt for langt væk. Og alligevel frygter jeg den scanning mere end noget andet i verden :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder ikk helt tosset.. Min første craving var mozzarella ost - og det skulle på alt mad nærmest.. Min mand kiggede bare ånssvagt på mig, da det slet ikke gav mening..

Jeg har egentligt ikke cravet noget før nu, men der kan da godt nå at komme et par kg ekstra på, hvis jeg skal spise ost og kanelsnegle hver dag frem til termin om 5 uger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv altså :kram Der er lige pludselig lang tid til imorgen :(

Ja :(

Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Godt du skal til scanning i morgen.

Ja :unsure

Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes det er lidt skræmmende så meget vores blødninger følges :( Jeg ved lige præcis hvordan du har det, og synes scanningen er alt for langt væk. Og alligevel frygter jeg den scanning mere end noget andet i verden :( :kram2

Det er rigtig skræmmende og rigtig skod <_<

Det kan fandme ikke være rigtigt det her :gal

Kram lige tilbage :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig skræmmende og rigtig skod <_<

Det kan fandme ikke være rigtigt det her :gal

Kram lige tilbage :kram

Jeg er helt enig! <_< selvom blod KAN være harmløst, så er det bare forkert at se synes jeg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand, den søde mand, synes jeg skulle tage en test. Hans måde at holde roen og kontrollen tror jeg. Den er stadig smuk, så mon ikke det kan give mig lidt ro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentligt ikke cravet noget før nu, men der kan da godt nå at komme et par kg ekstra på, hvis jeg skal spise ost og kanelsnegle hver dag frem til termin om 5 uger..

Ja det kan du da ha helt ret i, så kan kg hurtigt komme snigende.. Det håber jeg ikke for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig! <_< selvom blod KAN være harmløst, så er det bare forkert at se synes jeg :(

Ja man vil slet ikke se blod i sin graviditet. Da jeg snakkede med min jm om det, sagde hun at ca 50 % af alle gravide bløder i første trimester..

Det var beroligende for mig at høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer der ser rødt og brunt! Det er bare noget lort :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand, den søde mand, synes jeg skulle tage en test. Hans måde at holde roen og kontrollen tror jeg. Den er stadig smuk, så mon ikke det kan give mig lidt ro?

Dejligt med en smuk streg :kuller

Du inspirerede mig lige til også at tage en ;)

Var faktisk ret nervøs for, hvad den ville vise :unsure

Men det er den flotteste test, jeg nogensinde har lavet. Teststregen kom før kontrolstregen og er endda tydeligere end kontrolstregen :) Ved godt at det ikke er en garanti for noget som helst, men det giver da lidt ro inden scanning i morgen.

post-570-0-79874000-1427279771_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer der ser rødt og brunt! Det er bare noget lort :(

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man vil slet ikke se blod i sin graviditet. Da jeg snakkede med min jm om det, sagde hun at ca 50 % af alle gravide bløder i første trimester..

Det var beroligende for mig at høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en smuk streg :kuller

Du inspirerede mig lige til også at tage en ;)

Var faktisk ret nervøs for, hvad den ville vise :unsure

Men det er den flotteste test, jeg nogensinde har lavet. Teststregen kom før kontrolstregen og er endda tydeligere end kontrolstregen :) Ved godt at det ikke er en garanti for noget som helst, men det giver da lidt ro inden scanning i morgen.

image.jpg

Smuk steg :glad

Min ser sådan her ud:

dLealsE.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og helt enig i at det giver ro. Jeg ved godt den ikke kan vise om baby er død, men aå længe der er farve i testen, er der hcg, og det kan jeg altså godt li ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk steg :glad

Min ser sådan her ud:

dLealsE.jpg

Sådan :super

Tror jeg lader min ligge lidt fremme i dag. Så kan jeg kigge lidt på den, når jeg bliver bekymret ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.