FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Lille spørgsmål: imorges da jeg blev vågen, var det ligesom om der var noget størknet "et-eller-andet" ved min ene brystvorte. Min mand kom med det samme i tanke om han har læst omkring råmælk allerede nu i sin bog (Du skal være far og du har 40 uger). Kan det virkelig allerede være det? :chin: Jeg er 22+0 imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lille spørgsmål: imorges da jeg blev vågen, var det ligesom om der var noget størknet "et-eller-andet" ved min ene brystvorte. Min mand kom med det samme i tanke om han har læst omkring råmælk allerede nu i sin bog (Du skal være far og du har 40 uger). Kan det virkelig allerede være det? :chin: Jeg er 22+0 imorgen.

Det kan det sagtens være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille spørgsmål: imorges da jeg blev vågen, var det ligesom om der var noget størknet "et-eller-andet" ved min ene brystvorte. Min mand kom med det samme i tanke om han har læst omkring råmælk allerede nu i sin bog (Du skal være far og du har 40 uger). Kan det virkelig allerede være det? :chin: Jeg er 22+0 imorgen.

Sagtens jeg startede i uge 20-21 da jeg var gravid med Mie <_< kan anbefale de der engangs ammeindlæg - at "lække" gennem tøjet er :numse og det skjolder :prik og man ved jo aldrig hvornår det sker!

Jeg købte bare de billige fra levevis eller anglamarkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille spørgsmål: imorges da jeg blev vågen, var det ligesom om der var noget størknet "et-eller-andet" ved min ene brystvorte. Min mand kom med det samme i tanke om han har læst omkring råmælk allerede nu i sin bog (Du skal være far og du har 40 uger). Kan det virkelig allerede være det? :chin: Jeg er 22+0 imorgen.

I følge min graviditetsapp kan det ske allerede fra uge 16 så det lyder ikke helt ved siden af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har prøvet at få så voldsomme jag i skambenet/symfysen at I næsten ikke kan gå? Har fået sat mig på min plads igen og tør næsten ikke rejse. Har bare lyst til at :boo men er jo på arbejde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en løve bamse til lillebror. Marius går rundt og siger, at den er til lillebror og at han gerne vil give den til ham :wub Det er bare svært at forklare ham at mor stadig er tyk og der går lige lidt tid, før han kan få lov, men at han selvfølgelig gerne må :)

Edith har også valgt en bamse til lillebror fra hende (og en til hende selv) og glæder sig også til han kommer ud. Hun spørger ca hver dag nu, hvornår han kommer ud af mors mave :kuller

(Og går rundt og synger at hun skal være storesøster :biglove)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har prøvet at få så voldsomme jag i skambenet/symfysen at I næsten ikke kan gå? Har fået sat mig på min plads igen og tør næsten ikke rejse. Har bare lyst til at :boo men er jo på arbejde...

Nej, men det lyder godt nok ikke rart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men det lyder godt nok ikke rart :kram2

Det er heller ikke rart :( Men nu er der ro på igen, så tror jeg vil hente det jeg har liggende i printeren og se hvad der sker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith har også valgt en bamse til lillebror fra hende (og en til hende selv) og glæder sig også til han kommer ud. Hun spørger ca hver dag nu, hvornår han kommer ud af mors mave :kuller

(Og går rundt og synger at hun skal være storesøster :biglove)

Har en ide om, at Marius skal med ud at vælge en sutteklud til lillebror, som han også må give...

 

Men det er nu så hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke rart :( Men nu er der ro på igen, så tror jeg vil hente det jeg har liggende i printeren og se hvad der sker...

Puha, det var godt.. Håber det var et engangstilfælde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det var godt.. Håber det var et engangstilfælde :kram2

Det ligger lige på grænsen til at gøre ondt. Jeg trådte lige skæv på et dørtrin. Det skal jeg ikke gøre... Går meget forsigtig. Det ser sikkert sjovt ud, men er bange for det skal komme de voldsomme jag igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en forskel der er, for det har jeg ikke fået noget at vide om. Jeg går endda til kontrolscanninger for at se om lillebror vokser nok.

Tobias vejede over 4 kg da han blev født og de sagde intet om min fedmeoperation.

Jeg går også til scanning hver 3-4 uge.. Hvor jeg får taget blodprøver og viser mine blodsukker..

Jeg bliver fulgt på OUH..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også til scanning hver 3-4 uge.. Hvor jeg får taget blodprøver og viser mine blodsukker..

Jeg bliver fulgt på OUH..

Jeg får ekstra scanning i uge 30 og 35, samt får taget blodprøver en gang om måneden. Det er det.

Jeg bliver fulgt i Hjørring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det sagtens være...

Sagtens jeg startede i uge 20-21 da jeg var gravid med Mie <_< kan anbefale de der engangs ammeindlæg - at "lække" gennem tøjet er :numse og det skjolder :prik og man ved jo aldrig hvornår det sker!

Jeg købte bare de billige fra levevis eller anglamarkt.

I følge min graviditetsapp kan det ske allerede fra uge 16 så det lyder ikke helt ved siden af...

Okay - tak piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får ekstra scanning i uge 30 og 35, samt får taget blodprøver en gang om måneden. Det er det.

Jeg bliver fulgt i Hjørring.

Det er godt nok en stor forskel! Men vidste godt ouh var lidt grundigere eller hvad man skal sige, men det er også noget med de har et slags team, som "forsker" i det.. Så mon ikke det er derfor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hader støvsugeren.

Har pisse ondt i bæknet igen.

Godt jeg kan "glemme" at bruge den på arbejde, indtil jeg skal på barsel. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vejledningstime med vejlederen--der-hader-gravide kl 9 her til morgen, min motivation styrtdykker lige en gang.... Jeg er ellers ret godt med og har fået skrevet halvdelen af rapporten her de sidste 2 dage.... I nat har jeg så haft mega ligamentsmerter så jeg har kun sovet i under 3 timer = det bliver en lidt øv dag fra start som bare skal overståes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med herinde? :yay :glad :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med herinde? :yay :glad :kuller

JA DU MÅ!!!! :yay :yay :yay :kiss :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med herinde? :yay :glad :kuller

Jaaaa! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med herinde? :yay :glad :kuller

:loveshower

Hvornår har du termin? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad godt snart mærke liv med spark og hele baduljen :) Tror jeg fornemmer hende som noget der "flyder" rundt derinde nogen gange, men ved ikke om det kan passe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står den snart på jerndrop.. Ikke fordi jeg orker det :(

Håber det hjælper.. Men må indrømme jeg efterhånden ingen forhåbning har..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad godt snart mærke liv med spark og hele baduljen :) Tror jeg fornemmer hende som noget der "flyder" rundt derinde nogen gange, men ved ikke om det kan passe..

Åh ja hvor jeg vil mærke det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med herinde? :yay :glad :kuller

Heller end gerne :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.