FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

:ditto jeg trøster mig med at vi topper nu! Herefter bliver det bedre vi skal "bare" igennem de næste 14 dage :rolleyes ved Mie stoppede det næsten i uge 11 så jeg HÅBER!!!!

Jeg havde intet af den slags med Anna og jeg er aldeles ikke fan! <_< :rolleyes

Jeg håber godt nok også det ikke skal være sådan her i 7 mdr endnu og at det snart er slut!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde intet af den slags med Anna og jeg er aldeles ikke fan! <_< :rolleyes

Jeg håber godt nok også det ikke skal være sådan her i 7 mdr endnu og at det snart er slut!

Jeg har det værre end med Mie :prik og jeg var ikke fan dengang og er det endnu mindre nu :prik

Nej det stopper lige om lidt (basta)!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tuder jeg til boligprogram på TV3 puls :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er allerede total hormonbombe, jeg er selv lidt overrasket over at det er startet nu.

I går mega tudet jeg, jeg ligner en teenager og småkvalmen er startet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv haft diarré i dag med meget opkast og hyppige toiletbesøg.

Men så længe jeg har mærket liv, så er jeg slet ikke nervøs.

Tark for dit svar  :kram2 

Jeg har det også meget bedre idag, og var nu heller ikke nervøs som sådan, mere min mand der var det, pga. min feber. 

Men ingen feber idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores tv har sagt op. Det vil ikke modtage kanaler. Suk..

Det er virkelig ikke vores måned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske, bassen har vendt sig den rigtige vej nu. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske, bassen har vendt sig den rigtige vej nu. :yay

Yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg døjer med sure opstød her til aften :( så godt smagte aftensmaden altså heller ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg døjer med sure opstød her til aften :( så godt smagte aftensmaden altså heller ikke

Den tilslutter jeg mig. Og efter opkast af aftensmad har jeg nu den onde halsbrand. Argh lige i dag er det ikke så fedt at være gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :yay

Og nu er jeg i tvivl igen. :blush :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag sad jeg i en tre kvarters tid med den sødeste lille pige på to dage - min og mandens nye niece. Iiiih, hvor er jeg da glad for at jeg er gravid, ellers havde det trukket gevaldigt i æggestokkene :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op jeg har mange plukkeveer her til aften...

Orker det ikke, når jeg skal tidligt op og på sygehuset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+0 :loveshower

Sikke det rykker :yay

Jeg glæder mig så meget til at komme ud af 4+x ugen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+0 :loveshower

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 uger til termin og 5 uger tilbage på job. Men hold op hvor trænger jeg til barsel. Hvor ville jeg meget hellere få slappet af i løbet af dagen end at skulle drøne hjem for at lave mad og ordne vasketøj og intet være for Marius. Kan godt mærke han efterhånden vælger far til og mor fra :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+0 :loveshower

:yay Det går lige så stille den rigtige vej hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 uger til termin og 5 uger tilbage på job. Men hold op hvor trænger jeg til barsel. Hvor ville jeg meget hellere få slappet af i løbet af dagen end at skulle drøne hjem for at lave mad og ordne vasketøj og intet være for Marius. Kan godt mærke han efterhånden vælger far til og mor fra :(

Jeg kender det! MEN som Anders pointerer så er HAN glad for at det er sådan efter en lang periode hvor det var omvendt. Så når mor er lidt ude af spillet så er det godt for forholdet til far! Sådan tror jeg det er vigtigt vi tænker :kiss Marius "mister" ikke noget, han FÅR noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 uger til termin og 5 uger tilbage på job. Men hold op hvor trænger jeg til barsel. Hvor ville jeg meget hellere få slappet af i løbet af dagen end at skulle drøne hjem for at lave mad og ordne vasketøj og intet være for Marius. Kan godt mærke han efterhånden vælger far til og mor fra :(

Kæmpe :ditto til det hele bare med lidt flere uger :( :kram Jeg føler virkelig, at jeg svigter Valdemar (og Brian). Men det ER en periode, og som Majs siger, får de jo virkelig tanket op på far-kontoen. Og så giver du jo også Marius en lillebror og det er en KÆMPE gave! Og vi bliver friskere, når vi har født. Det skal nok gå :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det! MEN som Anders pointerer så er HAN glad for at det er sådan efter en lang periode hvor det var omvendt. Så når mor er lidt ude af spillet så er det godt for forholdet til far! Sådan tror jeg det er vigtigt vi tænker :kiss Marius "mister" ikke noget, han FÅR noget!

 

 

Kæmpe :ditto til det hele bare med lidt flere uger :( :kram Jeg føler virkelig, at jeg svigter Valdemar (og Brian). Men det ER en periode, og som Majs siger, får de jo virkelig tanket op på far-kontoen. Og så giver du jo også Marius en lillebror og det er en KÆMPE gave! Og vi bliver friskere, når vi har født. Det skal nok gå :kram2

 

Tak for kram og forståelse :kram2 Jeg synes det er hårdt, men jeg ved jo godt at det giver godt i denne anden ende og jeg glæder mig til at Marius får sin lillebror og han snakker rigtig meget om ham :wub Men hvor er det svært at blive afvist i vandrutsjebanen når jeg normalt kører med ham og så vil han køre med sin far. Men det er jo super godt for Marius og hans far.

 

Noget helt andet er jo så min indsats på job. Jeg gider ikke rigtig mere... Og efter påske skal jeg til at give min arbejdsopgaver ud, så de andre kan få "trænet". Jeg gider ikke bare og sidde og trille tommelfingre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og forståelse :kram2 Jeg synes det er hårdt, men jeg ved jo godt at det giver godt i denne anden ende og jeg glæder mig til at Marius får sin lillebror og han snakker rigtig meget om ham :wub Men hvor er det svært at blive afvist i vandrutsjebanen når jeg normalt kører med ham og så vil han køre med sin far. Men det er jo super godt for Marius og hans far.

Noget helt andet er jo så min indsats på job. Jeg gider ikke rigtig mere... Og efter påske skal jeg til at give min arbejdsopgaver ud, så de andre kan få "trænet". Jeg gider ikke bare og sidde og trille tommelfingre...

Det kan jeg godt forstå!!! Men 5 uger! 5 sølle 4 dages uger!!! Det klarer du!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke det rykker :yay

Jeg glæder mig så meget til at komme ud af 4+x ugen!!

Ja det gør nemlig :yay

Jeg var også SÅ glad for at komme ud af uge 4. Det føles som sådan en "testuge".

Nu burde babys hjerte slå :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Det går lige så stille den rigtige vej hele tiden :)

Ja det gør nemlig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå!!! Men 5 uger! 5 sølle 4 dages uger!!! Det klarer du!!!!

Ja denne uge er jo kun på 3 dage :glad og næste uge er på 2 dage, fordi jeg skal bruge en hel formiddag på sygehuset onsdag (så tror jeg nu alligevel hellere jeg vil på job end at skulle drikke sukkervand og stikkes :D ) Og så er der kun 3 4 dages uger tilbage :yay Ej hvor jeg altså glæder mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.