FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Pis <_< Skal den tages inden et eller andet, inden NF? Eller kan den blive taget til NF?

Jeg fik den taget til NF. Jeg blev nemlig stukket for tidligt 7+noget fordi jeg blev rykket tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm crap. Hvis jeg får det job, som jeg skal til samtale på onsdag, så er jeg 8+0 til 9+0 i den første uge på job. Og min læge har ingen konsultation efter 16. Det synes jeg er bøvlet, for føler altså ikke for at skulle have tidligt fri i den første uge <_<

Nå, har fået tid ved sygeplejersken på fredag, så håber jeg, at vi kan lave et eller andet smart :unsure

Men ellers må det gerne være senere end der jo. Jeg fik som sagt først taget blodprøven (som de brugte) på NF dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har taget b6 vitamin. Hvor længe har i taget det, før det har haft en effekt?

Jeg nåede aldrig at mærke nogen virkning af dem, muligvis fordi jeg kastede dem op igen :(

Øv at du skal døje sådan med kvalme, det er bare det værste, og vildt invaliderende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også taget min til nf - det er nemlig ikke alle læger der ved den er rykket til tidligt 9+0! Så fik min taget to dage for tidligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også taget min til nf - det er nemlig ikke alle læger der ved den er rykket til tidligt 9+0! Så fik min taget to dage for tidligt!!

Jeg fik taget min 8+2 og det var intet problem..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også taget min til nf - det er nemlig ikke alle læger der ved den er rykket til tidligt 9+0! Så fik min taget to dage for tidligt!!

Det er 8+2 mener jeg man siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er 8+2 mener jeg man siger :)

Og 8+2 er lige præcis den mandag, hvor jeg starter job, hvis det er :D

Nå, jeg må se, hvad sygeplejersken siger. Umiddelbart kan jeg godt leve med først at få risikotallet for NF senere, hvis det er konsekvensen af at få taget blodprøve til NF. Man kan selvfølgelig blive ubehageligt overrasket, men tallet var virkelig virkelig højt med Valdemar, og selv hvis der skulle være høj risiko, så har vi vist mere eller mindre besluttet at vi skal have barnet uanset om det har downs eller ej. Ikke, at jeg ikke alligevel ville være ked af høj risiko og bange for, at baby var syg, men jeg tror egentlig at det vigtigste for mig ved NF er at se, at der ER en baby og at den lever :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og 8+2 er lige præcis den mandag, hvor jeg starter job, hvis det er :D

Nå, jeg må se, hvad sygeplejersken siger. Umiddelbart kan jeg godt leve med først at få risikotallet for NF senere, hvis det er konsekvensen af at få taget blodprøve til NF. Man kan selvfølgelig blive ubehageligt overrasket, men tallet var virkelig virkelig højt med Valdemar, og selv hvis der skulle være høj risiko, så har vi vist mere eller mindre besluttet at vi skal have barnet uanset om det har downs eller ej. Ikke, at jeg ikke alligevel ville være ked af høj risiko og bange for, at baby var syg, men jeg tror egentlig at det vigtigste for mig ved NF er at se, at der ER en baby og at den lever :)

Prøv at tjekke med ambulatorierne på Aalborg sygehus hvad deres åbningstider er, det kan være de har længere åbent end lægen har. Så er det bare at få lægen tilat ligge rekvisationen ud på nettet, så kan den hentes af ambulatoriet. Hvis du har fået arbejde tættere på Hjørring eller Frederikshavn så kan du os få taget blodprøven der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at tjekke med ambulatorierne på Aalborg sygehus hvad deres åbningstider er, det kan være de har længere åbent end lægen har. Så er det bare at få lægen tilat ligge rekvisationen ud på nettet, så kan den hentes af ambulatoriet. Hvis du har fået arbejde tættere på Hjørring eller Frederikshavn så kan du os få taget blodprøven der.

De åbner kl. 7/7.10/7.15 og lukker kl. 14/15 i Aalborg de 2 ambulatorier :) Men der kan bestilles tid, Eks. Kl. 7.10 så man undgår alt for meget ventetid, så det var måske en mulighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det lyder godt piger, det snakker jeg lige med sygeplejersken om :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror altså jeg mærker puf :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror altså jeg mærker puf :biglove

:Kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Kuller

Præcis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror altså jeg mærker puf :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror altså jeg mærker puf :biglove

Det er så hyggeligt! Min møver og vender sig "bare".. ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Ja!

Det er så hyggeligt! Min møver og vender sig "bare".. ❤

Er jo ikke ret langt, men synes altså det virker bekendt fra sidste gang og ikke bare luft i maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min drømme barnevogn. Den vogn jeg har drømt om i flere år, er ikke på markedet mere :boo lorte special edition :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min drømme barnevogn. Den vogn jeg har drømt om i flere år, er ikke på markedet mere :boo lorte special edition :(

Øv! Hvad var det for en vogn, da? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Hvad var det for en vogn, da? :kram

Det var en lyserød kombivogn fra silver cross. Den skulle jeg jo have når jeg fik en pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en lyserød kombivogn fra silver cross. Den skulle jeg jo have når jeg fik en pige ;)

 

Er det den her? Eller måske denne her?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en lyserød kombivogn fra silver cross. Den skulle jeg jo have når jeg fik en pige ;)

Hmm jeg googler, men kan ikke lige gennemskue hvilken det er. :chin: Har du et billede? :)

Og du har simpelthen besluttet, at det er en pige? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min drømme barnevogn. Den vogn jeg har drømt om i flere år, er ikke på markedet mere :boo lorte special edition :(

:kram2

I må kigge efter en ny drømmevogn, det er da fordi prinsessen hellere vil have et andet køretøj :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det den her? Eller måske denne her?

Nummer 2 ;) Og tjekkede bare silver cross's egen hjemmeside ;) Vi ved tidligst midio januar hvad vi venter så hvem ved om de stadig findes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg googler, men kan ikke lige gennemskue hvilken det er. :chin: Har du et billede? :)

Og du har simpelthen besluttet, at det er en pige? :D

Snubles andet link ;)

Jeg er helt pjattet med lyserød og for at jeg kan få den vogn bliver jeg nødt til at have en pige for L vil ikke gå med til at jeg får den hvis vi får en dreng :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

I må kigge efter en ny drømmevogn, det er da fordi prinsessen hellere vil have et andet køretøj :kiss

H*n skal da ikke allerede bestemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.