FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

ork jeg sidder bare her og venter på svar på de 2 jobsamtaler jeg har været til i denne uge (den ene i tirsdags og den anden i går). Jeg har bare siddet på nåle hele dagen... Det er med start fra på mandag begge steder, så de skal nærmest ringe i dag.. Ikk?

Jeg ved godt at sandsyndligheden for at få et af jobbene så ikke er ret stor når man er i 19+0 i dag, men derfor må man stadig gerne drømme lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber du snart får svar på jobbene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal være mor til endnu en lille pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal være mor til endnu en lille pige!

Tillykke med endnu en lille prinsesse!!! :hurra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den kommende prinsesse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal være mor til endnu en lille pige!

Tillykke  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig, der bemærker, at Sarah Grünewald muligvis havde lidt våde øjne ved udstemning i vmd idag, og straks tænker "Gad vide om hun er hormonel... Gravid?" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså det er lidt øv at alle mine symptomer er forsvundet :( Jeg bliver helt nervøs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså det er lidt øv at alle mine symptomer er forsvundet :( Jeg bliver helt nervøs :(

 

Prøv at nyde det, når de ikke er der. De kan sagtens komme og gå og var ikke ret stærke hos mig i starten :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså det er lidt øv at alle mine symptomer er forsvundet :( Jeg bliver helt nervøs :(

Det SKAL sgu gå, jeg tror bare det er de normale svingninger i hormoner det spiller ind, derfor svinger symptomerne :kram2 Andet vil SLET ikke være fair :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det SKAL sgu gå, jeg tror bare det er de normale svingninger i hormoner det spiller ind, derfor svinger symptomerne :kram2 Andet vil SLET ikke være fair :kram2

Tak :kram2 Jeg håber også at den er der! Hvordan har du det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså det er lidt øv at alle mine symptomer er forsvundet :( Jeg bliver helt nervøs :(

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Mine kom først rigtigt i uge syv. Jeg var meget bekymret inden. Lige nu kaster jeg så meget op at jeg tisser i bukserne så nyd bare du har det godt så længe det varer. Og så måske en tidlig scanning oveni. Vi skal selv have nr tre om en uge.

Det er så dejligt det er lykkes jer, men kan godt forstå din bekymring. Og så er det ikke alle der har det dårligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Mine kom først rigtigt i uge syv. Jeg var meget bekymret inden. Lige nu kaster jeg så meget op at jeg tisser i bukserne så nyd bare du har det godt så længe det varer. Og så måske en tidlig scanning oveni. Vi skal selv have nr tre om en uge.

Det er så dejligt det er lykkes jer, men kan godt forstå din bekymring. Og så er det ikke alle der har det dårligt.

Vi får heldigvis en tidlig scanning af klinikken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2 Jeg håber også at den er der! Hvordan har du det?

:kiss

Jeg er begyndt at småbløde igen i dag og har alt for mange plukveer :( Har nok siddet for meget i dag, så der er dømt fladning resten af aftenen og hele dagen i morgen, og alle andre dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Jeg er begyndt at småbløde igen i dag og har alt for mange plukveer :( Har nok siddet for meget i dag, så der er dømt fladning resten af aftenen og hele dagen i morgen, og alle andre dage.

Bare du beholder baby inde i hulen i lang tid endnu :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halsbraaaaaand <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega lyst til appelsinjuice, men det smager så ulækkert <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså det er lidt øv at alle mine symptomer er forsvundet :( Jeg bliver helt nervøs :(

Ja nu efter lyste jeg kvalmen så sent som igår, og idag er den tilbage, mere end før. Jeg tror oftest symptomer kommer for alvor når man er 6-8 uger henne, når jeg tænker på mine andre to graviditeter har det ihvertfald taget til der.

og din spire skal blive der! Basta! Det er slet ikke på tale du ikke skal have din juli baby !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror virkelig ikke jeg skal være gravid igen :( Øj hvor er jeg mærket denne gang.. Min krop er het smadret :boo kan knap rejse mig uden at få det skidt, er træt hele tiden og trænger hele tiden til pauser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu efter lyste jeg kvalmen så sent som igår, og idag er den tilbage, mere end før. Jeg tror oftest symptomer kommer for alvor når man er 6-8 uger henne, når jeg tænker på mine andre to graviditeter har det ihvertfald taget til der.

og din spire skal blive der! Basta! Det er slet ikke på tale du ikke skal have din juli baby !!!

De er heldigvis ømme igen de kære babser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er heldigvis ømme igen de kære babser ;)

Det var godt :D dem "bøvler" jeg ikke så meget med endnu. Men det kommer nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av av har fået en stor smertelig hæmoride. Hvordan får man sådan en satan væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt :D dem "bøvler" jeg ikke så meget med endnu. Men det kommer nok :)

De generer mig ikke. Endnu ;) Kan sagtens ligge på maven, kramme osv. Skal helst bare ikke få dem til at hoppe så meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag fået hævede fødder/ankler æv det ser grimt ud altså....håber ikke jeg får mere vand i kroppen end det...og ser helst hvis det forsvinder igen...

Til gengæld har jeg ikke døjet med smerter idag og det har jeg virkelig nydt i fulde drag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare du beholder baby inde i hulen i lang tid endnu :kiss

Det håber jeg lykkedes, men er sgu ret bange igen nu :( Hvis ikke det stopper, så er det kontakt til FG, også ryger jeg nok ind igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.