Sandie

Ung mor fra D.U.M

49 indlæg i dette emne

Læste jo i sommers om hun blev sigtet for ruskevold.. men aldrig nogle opdatering på om hvor vidt det var sandt eller ej...

Nu kan jeg se hun sad inde og er lige blevet løsladt...

Hvor må man håbe de snart kan være en lille familie igen..

artikel

Håber drengen har det helt godt

Redigeret af Glowin
*Navn fjernet af hensyn til navneforbud i sagen /Glowin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er også det so jeg tænker på, håber ikke bette anden har fået nogle varrige men

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker lidt, er det helt præcis kommet frem at det er hende?

Håber drengen har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker lidt, er det helt præcis kommet frem at det er hende?

Håber drengen har det godt.

Nej jo ikk 100 men det er skrevet at det var en fra de unge mødre.. og på XXs egen side skriver familie det er hende men ikke om hun var skyldig..

Kan egentlig godt se det var dumt at tage det op, jeg var bare så glad for man hørte mere om sagen, for synes det var ærgeligt man aldrig fik af vide om han har men..

Redigeret af Glowin
*Navn fjernet af hensyn til navneforbud i sagen .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jo ikk 100 men det er skrevet at det var en fra de unge mødre.. og på XXs egen side skriver familie det er hende men ikke om hun var skyldig..

Kan egentlig godt se det var dumt at tage det op, jeg var bare så glad for man hørte mere om sagen, for synes det var ærgeligt man aldrig fik af vide om han har men..

Hvis familien selv skriver at det er hende, så er det nok hende ;) Desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad hedder hendes egen side Sandie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er jeg ked at at læse sådan noget har slet ikke set det før

håber ikke drengen har taget skade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad hedder hendes egen side Sandie?

Det vil jeg også gerne vide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

guuud jeg læste det godt imorges, at en ung mor var blevet løsladt for ruskevold, og min tanke faldt faktisk på hende, men det var rent gæt. Hvor er det vildt at det er hende. Men tænker at sådan et fængselophold må have været rigtig hårdt for hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men havde hun ikke også haft en fødselsdepression i forbindelse med fødslen af barn nr. 2???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men havde hun ikke også haft en fødselsdepression i forbindelse med fødslen af barn nr. 2???

Jo det mener jeg også at hun havde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

guuud jeg læste det godt imorges, at en ung mor var blevet løsladt for ruskevold, og min tanke faldt faktisk på hende, men det var rent gæt. Hvor er det vildt at det er hende. Men tænker at sådan et fængselophold må have været rigtig hårdt for hende...

Ja det tør man slet heller ikke tænke på hvad det må have gjort hende.. øv en oplevelse.

Man føler jo helt man kender dem der er med i DUM så synes altid det rør end dybere end hvis det er helt tilfældige mennesker..

Jeg læser meget meget sjældent på eb osv. så tilfældig jeg lige faldt over denne artikel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg læste godt en artikel om det men vidste ikke at det var hende :o kunne ellers godt lide hende, håber at barnet har det godt hvis det altså er sandt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men havde hun ikke også haft en fødselsdepression i forbindelse med fødslen af barn nr. 2???

Jo det havde hun

han var også indlagt inde dette skete (kan dog ikke huske hvorfor)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hende som var alene med den første ikke?

Man kan ikke forsvare at ruske et barn - ikke engang med en fødselsdepression.. Men øj, hun har sgu heller ikke haft det helt let den pige.. Stakkels børn - og stakkels hende... Jeg tvivler på hun har gjort noget som helst i ond mening..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tør man slet heller ikke tænke på hvad det må have gjort hende.. øv en oplevelse.

Man føler jo helt man kender dem der er med i DUM så synes altid det rør end dybere end hvis det er helt tilfældige mennesker..

Jeg læser meget meget sjældent på eb osv. så tilfældig jeg lige faldt over denne artikel..

man har jo hørt skrækhistorier om, hvad der bliver gjort ved folk som er i fængsel for noget med børn...

Og så kan jeg altså ikke lade være med at trække station2 programmet fra igår med ind i denne sag, det handlede om kvinder i lænker, og jeg synes virkelig det er en syg måde at se på de kvinder på, som de gjorde i det fængsel. Og da man kom lidt ind bag kvinderne havde de fleste samme forhistorie fattige kår og stofmisbrug... Tænker man evt. kunne hjælpe dem i stedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at have læst at hende og ekskæresten som er far til den lille dreng ikke er sammen mere, for ung mor beskyldt ham for at have rusket drengen selv om det ikke var sandt.

Drengen bor så vidt jeg ved hos ekskæresten men den lille pige bor hos noget af ung mors familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvem det er - så er det frygteligt...

Også hvis man er beskyldt for noget man ikke har gjort... Tragisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvem det er - så er det frygteligt...

Også hvis man er beskyldt for noget man ikke har gjort... Tragisk

:ditto :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvem det er - så er det frygteligt...

Også hvis man er beskyldt for noget man ikke har gjort... Tragisk

Enig.. Som mor må det også være forfærdeligt.. Reelt ved ingen jo om hun HAR gjort det. Har hun IKKE gjort det, må det være forfærdeligt at alle tror det :( Stakkels pige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at have læst at hende og XX som er far til den lille dreng ikke er sammen mere, for XX beskyldt XX for at have rusket drengen selv om det ikke var sandt.

Drengen bor så vidt jeg ved hos XX men den lille pige bor hos noget af XXs familie

Kom pigen ikke i pleje familie..??

Redigeret af Glowin
*Navn fjernet af hensyn til navneforbud i sagen .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig.. Som mor må det også være forfærdeligt.. Reelt ved ingen jo om hun HAR gjort det. Har hun IKKE gjort det, må det være forfærdeligt at alle tror det :( Stakkels pige...

Ja det er rigtigt, hun er nærmest dømt ligemeget hvad nu :(

Det må være frygteligt (hvis hun virkelig har gjort det) ikke at kunne styre sine handlinger pga en fødselsdepression, føj da :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtigt, hun er nærmest dømt ligemeget hvad nu :(

Det må være frygteligt (hvis hun virkelig har gjort det) ikke at kunne styre sine handlinger pga en fødselsdepression, føj da :(

Ja.. Jeg er ikke i tvivl om at stort set ALLE mødre, har prøvet at gøre noget ved sit barn som de fortryder - ikke nødvendigvis vold, men råbe eller skæld ud osv.. Det er jo naturligt, børn kan jo nærmest udføre tortur - og det kan få selv de mest tålmodige og overskudsagtige mødre ud hvor de ikke kan bunde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige minde om at der er navneforbud i denne sag, og må derfor henstille til at i redigerer jeres indlæg og sletter navnene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Jeg er ikke i tvivl om at stort set ALLE mødre, har prøvet at gøre noget ved sit barn som de fortryder - ikke nødvendigvis vold, men råbe eller skæld ud osv.. Det er jo naturligt, børn kan jo nærmest udføre tortur - og det kan få selv de mest tålmodige og overskudsagtige mødre ud hvor de ikke kan bunde :P

Læste lige i nyhederne, at der er en læge der desværre mener den stakkels dreng muligvis bliver hjerneskadet for livet :( :( Uanset hvor meget drengen har skreget og har været en møgunge, så er det aldrig noget man bare lige kommer til at gøre.. det er jo frygteligt.. Hvordan kan man overhoved komme så langt ude.. Så man må i den grad håbe hun har gjort noget ved sit barn som hun vil fortryde til hendes dages ende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.