tsecret

Udstyrstråden

168 indlæg i dette emne

Så fik jeg købt nogle stofbleer og en puslepude! Nu mangler jeg kun ammepude, babyalarmer, badekar og dyner til bettemanden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så fik jeg købt nogle stofbleer og en puslepude! Nu mangler jeg kun ammepude, babyalarmer, badekar og dyner til bettemanden!!

Dyner? Skal man have mere end en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 babydyner. En ny og en vi har arvet, som skal bruges til ekstra dyne, hvis der skulle ske uheld. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også to - hvis den skulle blive våd ved uheld.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God pointe, faktisk. Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber bare en junior og en babydyne! Juniordynen er nemlig dejlig stor til at svøbe baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg købt bleer, sutter og et par brikker MME. NU mangler vi ikke at købe ret meget :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg købt bleer, sutter og et par brikker MME. NU mangler vi ikke at købe ret meget :loveshower

Dejligt... jeg syntes at vi bliver ved at mangle noget :blink

Jeg købte 12 stofbleer mere, der skal bruges som gylpebleer :)

Jeg har fået et chok over hvor dyrt sengetøj til babydyner er (dem jeg kan lide :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh, det er også bare rigtig fint! Ja, det er faktisk ret dyrt hvis man ikke lige er forelsket i sengetøjet fra Bilka.. Jeg har kig på et Katvig, men efter mit Bobles-køb siger manden at jeg skal ta' en slapper.. :blush

Her er det virkelig kun småting der mangler efterhånden. Mangler uld-ammeindlæg, noget creme til ømme brystvorter (Det lykkedes ikk at amme min søn, så jeg går all-in og hel-garderer for at det skal lykkedes denne gang), mangler D-dråber og bind til efter fødslen..

Der dukker nok noget mere op efterhånden som jeg skal igang med at gøre det hele klar med værelse osv.. Men det er hvertfald små-ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille pip, Jysk har noget rigtig fint (synes vi) med mariehøner, i vores familie dog kaldet narhøner, fordi min nevø længe var overbevist om, at det hed de ;) Det har dog grøn og ikke hvid baggrund og ikke helt så mange fine detaljer, til gengæld er det ofte på tilbud til 75 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille pip, Jysk har noget rigtig fint (synes vi) med mariehøner, i vores familie dog kaldet narhøner, fordi min nevø længe var overbevist om, at det hed de ;) Det har dog grøn og ikke hvid baggrund og ikke helt så mange fine detaljer, til gengæld er det ofte på tilbud til 75 :)

Uh, det kunne da godt være at man lige skulle et smut i Jysk og kigge efter "narhøner" ;)

Tak for pippet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille pip, Jysk har noget rigtig fint (synes vi) med mariehøner, i vores familie dog kaldet narhøner, fordi min nevø længe var overbevist om, at det hed de ;) Det har dog grøn og ikke hvid baggrund og ikke helt så mange fine detaljer, til gengæld er det ofte på tilbud til 75 :)

Jeg har set det fra jysk :) Men er bare ikke så vild med den grønne ... Måske fordi jeg har svært ved at forbinde den til den lille babypige der hopper rundt derinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det er også bare rigtig fint! Ja, det er faktisk ret dyrt hvis man ikke lige er forelsket i sengetøjet fra Bilka.. Jeg har kig på et Katvig, men efter mit Bobles-køb siger manden at jeg skal ta' en slapper.. :blush

Her er det virkelig kun småting der mangler efterhånden. Mangler uld-ammeindlæg, noget creme til ømme brystvorter (Det lykkedes ikk at amme min søn, så jeg går all-in og hel-garderer for at det skal lykkedes denne gang), mangler D-dråber og bind til efter fødslen..

Der dukker nok noget mere op efterhånden som jeg skal igang med at gøre det hele klar med værelse osv.. Men det er hvertfald små-ting.

Ja det er jo tit sådan, at bruger man mange penge på en ting, må man spare på noget andet :P

Har faktisk noget gavekort til matas, måske skulle jeg bruge det til det der bryst creme, negleting til baby osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set det fra jysk :) Men er bare ikke så vild med den grønne ... Måske fordi jeg har svært ved at forbinde den til den lille babypige der hopper rundt derinde :loveshower

Sjovt, vi valgte det netop fordi, vi synes, det går til begge køn og vi ved ikke hvad tvillingerne bliver. Men sådan er vi jo så forskellige :) Måske er det også bare fordi, vi (Martin) elsker alt med 'narhøner' ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har arvet en masse sengetøj, tøj og alt muligt andet.. har kun købt barnevogn og lidt tøj selv.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, vi valgte det netop fordi, vi synes, det går til begge køn og vi ved ikke hvad tvillingerne bliver. Men sådan er vi jo så forskellige :) Måske er det også bare fordi, vi (Martin) elsker alt med 'narhøner' ;)

Jeg er også mariehøne tosset :kuller Men jeg er ufatteligt farvekræsen og grøn er ikke en af mine ynglingsfarver ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har arvet en masse sengetøj, tøj og alt muligt andet.. har kun købt barnevogn og lidt tøj selv.. :)

Lucky You... Vi kan ikke rigtigt arve noget, da vi er så sent ude, i forhold til dem vi kender... De fleste får jo deres børn omkring de 30-35 år eller før ... Vi er begge 40 + :) og selv om vi blev tilbudt en gratis babyseng, endte vi med at købe en, da vi faldt pladask for den i Ikea og den anden skulle både slibes og males for at passe ind (og det får vi bare ikke gjort)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der har handlet ved Tøjbamsen og stadig mangler at få jeres varer? -lige til info, de er gået konkurs og man skal kontakte deres advokat for at få flere informationer. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der har handlet ved Tøjbamsen og stadig mangler at få jeres varer? -lige til info, de er gået konkurs og man skal kontakte deres advokat for at få flere informationer. :(

Damn, det var godt du skrev det! Jeg er i gang med det sidste shopping, bl.a. på tøjbamsen. Tak!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også mariehøne tosset :kuller Men jeg er ufatteligt farvekræsen og grøn er ikke en af mine ynglingsfarver ^_^

Nu skal jeg nok snart blive i min egen terminsgruppe (selvom der er ret så hyggeligt herinde). Men faldt bare lige over det her tilbud på mariehøne sengetøj - med hvid baggrund :)

http://www.barnevognshuset.dk/product/babylinned-mariehoene-1419/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Damn, det var godt du skrev det! Jeg er i gang med det sidste shopping, bl.a. på tøjbamsen. Tak!!! :kiss

Velbekom! :) Kender et par stykker med termin i oktober, som har ret mange penge ude at hænge, pga de har bestilt barnevogn der.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke handlet hos Tøjbamsen for nyligt. Har ellers brugt en pæn sum penge der tidligere.

Marie-høner.. Har I tjekket IdaT's nye kollektion? - Der er marie-høne print, og det er SÅ fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii.... Så modtog jeg endelig mine Sebra wallstickers med temaet skovens dyr.. Var sq lige ved at tro jeg var blevet snydt :angry men når de lover en leveringstid på 1-3 hverdage og der nu er gået 6, så begynder man da at få tankerne omkring det!

Så har jeg købt tre grafiske print på Trendsales, som jeg modtog i går.. En med en struds, som gemmer hovedet bag en orange bold, hvor der står Liam på, en med en elefant med tre bolde på hovedet og en med en giraf der står med en bold.. De er super fine!!

Og så endte jeg jo med at købe lampen fra Ferm Living, som var formet som et træ.. Så nu er der da en masse vi kan komme igang med ift. indretning af Liams værelse..

Glæder mig sådan til at hente hans seng og madrasser, så vi kan begynde at indrette værelset :wub

Redebyggeriet er for alvor indtråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke handlet hos Tøjbamsen for nyligt. Har ellers brugt en pæn sum penge der tidligere.

Marie-høner.. Har I tjekket IdaT's nye kollektion? - Der er marie-høne print, og det er SÅ fint!

IdaT ? Har du en web adresse evt ? nu er jeg jo nysgerrig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER