tsecret

Udstyrstråden

168 indlæg i dette emne

Den er fiiin!! :biglove :loveshower

jeg vil også have vores!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lidt svært ved at vælge om det skal være barnevogn eller en kombivogn vi skal have..

Har altid tænk at det skulle være barnevogn, men fordi vi bor i lejlighed og i byen, virker det som en god ide med en kombi..

Nogen gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det er tidligt, men vi har købt barnevogn af en bekendt på Lolland og den er altså kommet med os hjem! Og jeg ELSKER den!!! Glæder mig vildt til at Storm skal ligge i den! :wub

http://i.imgur.com/YlCymjSl.jpg

Vi har også købt min venindes barnevogn (og lift og kørepose og diverse;)) Og det har vi altså også fået hjem! Det er ret underligt at være ejer af en barnevogn, så den står pænt dækket til i havestuen, og så går jeg ud og kigger lidt til den engang i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lidt svært ved at vælge om det skal være barnevogn eller en kombivogn vi skal have..

Har altid tænk at det skulle være barnevogn, men fordi vi bor i lejlighed og i byen, virker det som en god ide med en kombi..

Nogen gode råd?

Vi skal klart have en barnevogn og derefter en klapvogn, nok også fordi lillepigen gerne skulle sove i den så længe hun kan :)

Men i bund og grund er det nok et temperment spørgsmål hvad man er til :)

Var nok ikke til så meget hjælp der :P

Held og lykke med beslutningen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi igår fik endeligt bekræftet at det er en lille pige vi skal have, gik vi sammen ned i HM og kiggede lidt på babytøj :loveshower

Jeg valgte nogle små pigestrømper, det ene par stod der born in 2013 :wub Kæresten kunne ikke stå for en af deres lysserøde bodys, så den måtte vi også liiige købe :)

I weekenden skal vi i babysam og kigge på barnevogn og andet udstyr :loveshower glæder mig vildt :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi igår fik endeligt bekræftet at det er en lille pige vi skal have, gik vi sammen ned i HM og kiggede lidt på babytøj :loveshower

Jeg valgte nogle små pigestrømper, det ene par stod der born in 2013 :wub Kæresten kunne ikke stå for en af deres lysserøde bodys, så den måtte vi også liiige købe :)

I weekenden skal vi i babysam og kigge på barnevogn og andet udstyr :loveshower glæder mig vildt :balloon

Dejligt at få lov til at købe tøj.. :) Hvad turen i babysam angår, hvis i skal have hjælp af deres personale, så kan i nok godt regne med en times tid + det løse :)

Vi var derinde i lørdags og hun fortalte i time om barnevogne og kombivogne.. men vi blev da også lidt klogere så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at få lov til at købe tøj.. :) Hvad turen i babysam angår, hvis i skal have hjælp af deres personale, så kan i nok godt regne med en times tid + det løse :)

Vi var derinde i lørdags og hun fortalte i time om barnevogne og kombivogne.. men vi blev da også lidt klogere så :)

De var rigtigt søde til at guide os lidt sidst , vi kan jo altid bruge deres viden og kombinerer den med de ting vi selv har undersøgt :)

Hvad hælder i så mest til nu af vogn ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De var rigtigt søde til at guide os lidt sidst , vi kan jo altid bruge deres viden og kombinerer den med de ting vi selv har undersøgt :)

Hvad hælder i så mest til nu af vogn ??

Hvis det bliver en barnevogn, tror jeg det bliver en odder med letvægtsstel og kombi ved jeg ikke med enten odder eller emmaljunga.. Men kan ikke bestemme os hvad vi skal vælge.. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået købt babytøj i dag.. Synes det er så uoverskueligt hvad den lille mand skal bruge.. Hvad er 'need to have' og hvad er 'nice to have'?! Jeez jeg er lost! ;)

Det er også svært fordi det er sommertøj der er fremme nu og det er altså efterår når vores babyer kommer med storken ;)

Vi er så småt begyndt at købe lidt strømper og bodyer, så kommer der mere på når tiden nærmer sig :)

Men det er super svært, så tror jeg vil starte med de store ting og så stofbleer, som jeg rigtigt gerne vil have i en god kvalitet... Jeg syntes dem jeg kiggede på i Føtex forleden var Meget tynde i forhold til dem jeg ellers har set :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiii vi skal ud at købe barnevogn og tremmeseng på fredag!!! Ihh hvor jeg glæder mig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er pt i gang med at forsøge at sælge vores bil for at købe stationcar i stedet. Der kan ikke være en barnevogn i den vi har nu, uden at den skilles fuldstændig ad, og det ved vi alligevel bliver liiidt meget sådan i hverdagen.

Men det gør så at vi ikke rigtigt kan bestille barnevogn før vi ved hvilken bil vi har. I følge Babysam er der lige nu 15 ugers levering på Odder barnevogne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De 15 uger, gælder det ikke kun hvis det skal være en speciel model? Har da hørt andre som siger, at der kun er 4-5 ugers leveringstid...

Hvis I ved I gerne vil have en Odder vogn. Kan I så ikke bare købe en, og så købe bil efter hvilken vognen kan være i?

Lige et lille tip mht. biler. Ford vil jeg ikke rigtig kunne anbefale. -det er som sådan en god bil, den har bare en gigantisk konstruktionsfejl. Måden den låser bilen på, er ved at få stelforbindelse, dvs. man kan risikerer en kold eller fugtig dag, at bilen låser sig selv, mens nøglerne sidder i tændingen! -Det har vores gjort 2 gange, og siden da har den aldrig stået og varmet op, uden en af dørene har været åbnet lidt op. Og Victor er aldrig kommet til at sidde i bilen, mens den har været tændt, af samme årsag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om de 15 uger kun var hvis man skulle have en speciel model, på hende i butikken lød det som det var alt Odder. 12 uger er normalt, men så har de 3 uger lukket i sommerferien.

Jeg vil helst vi gør det i bil og så barnevogn rækkefølgen, bl.a. fordi hvis vi ikke kan få solgt den bil vi har nu, så beholder vi jo den, og så er det jo praktisk at en barnevogn kan være i den ;) F.eks. så er manden forelsket i Odders letvægtsstel, men det er kun det almindelige stel der kan være i bagagerummet, og så skal vi stadig finde plads til barnevognskassen inde i bilen...

Lige nu prøver vi mest at få den gamle solgt, inden det har vi jo alligevel ikke rigtig mulighed for at købe ny bil... Men vi har faktisk kigget lidt på en Ford, hmmm... Den må jeg lige fortælle manden, som trods alt er ham der står mest for det her bil-halløj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg. -g blander mig lidt i Ford debatten. Er du sikker på at det ikke er en specifik årgang eller model der har problemet? Vi har en Ford Mondeo fra 2002 og det eneste problem vi har haft med låsen er at jeg på et tidspunkt smed mine nøgler væk ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg. -g blander mig lidt i Ford debatten. Er du sikker på at det ikke er en specifik årgang eller model der har problemet? Vi har en Ford Mondeo fra 2002 og det eneste problem vi har haft med låsen er at jeg på et tidspunkt smed mine nøgler væk ;-)

Vi har haft autohjælpen ude og låse den op for os, og han sagde, at han om vinteren dagligt var ude og låse Fords op, som havde autolåst sig. :( Og hvis man ser omkring på nettet, er der rigtig mange der har haft problemet. Vores er en Focus st. (fra 2000) og kan huske, at han også nævnte mondeo som en af dem de var ude at låse op.

Det kan godt være de har fikset problemet, men jeg ville godt nok være noget tilbageholdende overfor at købe Ford igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nummer har vores chevrolet også lavet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Ford focus st. fra 2005 har ingen problemer i den retning, og har aldrig hørt om det problem før. Og vores fdm/ekspert bilteknikmand har helet aldrig hørt om det...

Her har vi købt Emmaljunga Big Star Supreme inkl lift som vi bestilte i april måned pga det var denne specifikke model, farve, kombi vi ville have, og Emmaljunga ikke laver den når de starter op efter sommerferien.

Herudover har vi tremmeseng, madras, sengerand, rejseseng og lidt tøj fra str 56. Og så har vi styr på hvad vil gerne vil have af autostol.

Så noget har vi sur på efterhånden, men synes også der stadig er mange ting vi mangler at få styr på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Ford focus st. fra 2005 har ingen problemer i den retning, og har aldrig hørt om det problem før. Og vores fdm/ekspert bilteknikmand har helet aldrig hørt om det...

Her har vi købt Emmaljunga Big Star Supreme inkl lift som vi bestilte i april måned pga det var denne specifikke model, farve, kombi vi ville have, og Emmaljunga ikke laver den når de starter op efter sommerferien.

Herudover har vi tremmeseng, madras, sengerand, rejseseng og lidt tøj fra str 56. Og så har vi styr på hvad vil gerne vil have af autostol.

Så noget har vi sur på efterhånden, men synes også der stadig er mange ting vi mangler at få styr på.

Jamen det er da heldigt hvis de har fået det fikset, for det er vildt frustrerende at stå med en bil i tomgang, som man ikke kan få op, fordi den har låst nøglerne inde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiii vi skal ud at købe barnevogn og tremmeseng på fredag!!! Ihh hvor jeg glæder mig :kuller

Nu er jeg så nysgerrig :unsure Hvad endte i med at købe ?? :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiii vi skal ud at købe barnevogn og tremmeseng på fredag!!! Ihh hvor jeg glæder mig :kuller

Nu er jeg så nysgerrig :unsure Hvad endte i med at købe ?? :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi bestilt barnevogn og betalt depositum :

Valget faldt på en emmaljunga suprime med punkterfrie dæk :)

Nogle siger for dette mærke og nogle siger imod, så vi endte med at vælge den, vi faldt for og som umiddelbart lever op til det vi har brug for ;)

Men hold da op, det er svært at vælge mellem diverse vogne, da man jo gerne vil have liiige den rigtige vogn, især med de priser man skal betale :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg så nysgerrig :unsure Hvad endte i med at købe ?? :balloon

Vi købte en emmaljunga Big Star supreme i expresso leatherette og af seng købte vi Sebra Kili :glad Min mand mente at jeg fortjente lige nøjagtigt det jeg ville have :kuller

Er jeres mænd blevet lidt mere beskyttende over for jer? Min hader at skulle arbejde 3 dage i KBH fordi han så skal være væk fra mig :kuller Jeg synes bare det er dejligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi bestilt autosæde, og det blev den her rømer baby-safe plus shr ii med isofixbase. Vi har bestilt den på den engelske amazon, og det kan jeg da godt anbefale, for vi har da sparet 500-600 kr. i forhold til, hvad det koster herhjemme. Så jeg er godt tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også købt Emmaljunga Big Star Supreme i expresso læder :-) Den er sååå fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også købt Emmaljunga Big Star Supreme i expresso læder :-) Den er sååå fin!

Den er mega lækker!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER