tsecret

Udstyrstråden

168 indlæg i dette emne

Efter MD scanningen i går bestilte vi en lækker lille kombivogn, som så nemt som ingenting kan være i vores Fiat Punto - og endda uden at vi bruger splitsædet. Vi har bestilt en samlet pakke med kombivogn og autostol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lige gjort et kup på babyalarmen. :) Købte en ny neonate bc-5000a til 350 kr i Rema1000! :) De var på bud for noget tid siden til 699, men de har åbenbart ikke kunnet komme af med alle, så de er lige blevet sat ned til 350 kr. -Det vil jeg gerne ofre for en ny alarm. :D

-Der er forresten et par stykker tilbage i Horsens (Torsted), hvis der er nogen som mangler..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige gjort et kup på babyalarmen. :) Købte en ny neonate bc-5000a til 350 kr i Rema1000! :) De var på bud for noget tid siden til 699, men de har åbenbart ikke kunnet komme af med alle, så de er lige blevet sat ned til 350 kr. -Det vil jeg gerne ofre for en ny alarm. :D

-Der er forresten et par stykker tilbage i Horsens (Torsted), hvis der er nogen som mangler..

Så så man lige mig sende manden i Rema, og de havde ikke nogen.. Øv! :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige gjort et kup på babyalarmen. :) Købte en ny neonate bc-5000a til 350 kr i Rema1000! :) De var på bud for noget tid siden til 699, men de har åbenbart ikke kunnet komme af med alle, så de er lige blevet sat ned til 350 kr. -Det vil jeg gerne ofre for en ny alarm. :D

-Der er forresten et par stykker tilbage i Horsens (Torsted), hvis der er nogen som mangler..

Jeg har lige sendt manden til en Rema i nabobyen. Hvis de heller ikke har nogen der, mon jeg så kan lokke dig til at købe en, og sende til mig hvis jeg selvfølgelig også betaler porto?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige sendt manden til en Rema i nabobyen. Hvis de heller ikke har nogen der, mon jeg så kan lokke dig til at købe en, og sende til mig hvis jeg selvfølgelig også betaler porto?

Desværre nej, jeg måtte også køre et stykke for at få fat i en, da vores lokale rema ikke havde flere. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre nej, jeg måtte også køre et stykke for at få fat i en, da vores lokale rema ikke havde flere. :(

De havde 2 tilbage i nabobyen, så vi nåede at få en. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg kan ikke rigtig inde ud af om vi har brug for en babyalarm.. :rolleyes Tror vi venter og ser til han er kommet! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De havde 2 tilbage i nabobyen, så vi nåede at få en. :yay

Super! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg kan ikke rigtig inde ud af om vi har brug for en babyalarm.. :rolleyes Tror vi venter og ser til han er kommet! :)

Da jeg fik Magnus, havde vi heller ikke købt babyalarm, men fortrød ret hurtigt.

Når man er til familie-fester, i mødregruppe og lignende, er det virkelig praktisk at kunne placere sovende baby et roligt sted, uden at skulle løbe frem og tilbage for at tjekke.

Specielt nu her, hvor vi har Magnus på 5 år, er det praktisk, at man liiige kan lukke døren ind til lillesøster og tænde babyalarmen. 5-åriges støjniveau kan godt være liiige lovligt i det høje, og det ville være en skidt start på familieforøgelsen at skulle tysse på ham hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har jeg kørt byen rundt med det offentlige og fået købt en ammepude og handysitt brugt.

Ammepuden har jeg købt af en bekendt og den er vildt sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt autostol, isofixbase og andre smågrejer her i weekenden.. Jeg elsker det.. Vi købte også en rislampe med peter plys :biglove Idag har vi købt maling til børneværelset - det bliver hvidt med en grøn endevæg. Er spændt på hvordan det kommer til at se ud. Lige nu kan jeg slet ikke rumme al den kærlighed og glæde.. ihhh! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt autostol, isofixbase og andre smågrejer her i weekenden.. Jeg elsker det.. Vi købte også en rislampe med peter plys :biglove Idag har vi købt maling til børneværelset - det bliver hvidt med en grøn endevæg. Er spændt på hvordan det kommer til at se ud. Lige nu kan jeg slet ikke rumme al den kærlighed og glæde.. ihhh!

Det er skønt :loveshower Jeg griber også mig selv i, bare at sidde og smile for mig selv,

Jeg glæder mig også til snart at skulle en tur i Ikea og shoppe... Det er ikke så tit jeg kan få lokket kæresten med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går fik vi endelig bestilt barnevogn. Jeg var faktisk helt smadret bagefter, så mange beslutninger der lige blev taget på en gang.

Vi endte med en Odder Zip. Den Emmaljunga vi også havde kig på viste sig at faktisk ikke kunne være i bilen uden at tage hjulene af, mens det kunne Odderen. Og jeg tænker vi bliver meget glade for at slippe at tage hjulene af hver eneste gang man skal ud og køre med den. Og så blev det Zip i stedet for Classic fordi der var bedre plads til at baby kunne sidde op hvis vi nu ender med at bruge barnevognen længe. Og så valgte vi x-dream stellet og de normale hjul (altså ikke punkterfrie). Farven blev sort med limegrønne kontraststriber. Så rigtigt mange beslutninger man pludselig skulle tage, men vi var bare så glade for at få det ud af verden.

Svigerforældrene der skulle give var vist også ret tilfreds med vores valg, så det var jo rart nok. Nu er det jo så bare at vente i en eeeeevighed før vi rent faktisk får den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går fik vi endelig bestilt barnevogn. Jeg var faktisk helt smadret bagefter, så mange beslutninger der lige blev taget på en gang.

Vi endte med en Odder Zip. Den Emmaljunga vi også havde kig på viste sig at faktisk ikke kunne være i bilen uden at tage hjulene af, mens det kunne Odderen. Og jeg tænker vi bliver meget glade for at slippe at tage hjulene af hver eneste gang man skal ud og køre med den. Og så blev det Zip i stedet for Classic fordi der var bedre plads til at baby kunne sidde op hvis vi nu ender med at bruge barnevognen længe. Og så valgte vi x-dream stellet og de normale hjul (altså ikke punkterfrie). Farven blev sort med limegrønne kontraststriber. Så rigtigt mange beslutninger man pludselig skulle tage, men vi var bare så glade for at få det ud af verden.

Svigerforældrene der skulle give var vist også ret tilfreds med vores valg, så det var jo rart nok. Nu er det jo så bare at vente i en eeeeevighed før vi rent faktisk får den ;)

Tillykke med barnevognskøbet. :) Jeg tror I bliver rigtig glade for den, ved i hvert fald at dem i min MG som havde den, var utroligt glade for den. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det bare dejligt med de skønne ting i får købt!

Jeg modtog selv en pakke fra Frk. Martine (facebook) i går, som laver de fineste sæt sengetøj, sengerande og en hel masse andet!! Og man vælger udelukkende selv hvordan det skal se ud!! Så det er absolut anbefalelsesværdigt at besøge hendes side: Mini Kluns!! Det er ikke sidste gang jeg har bestilt noget derfra!!

Men jeg fik:

En lækker sengerand der passer perfekt til Sebra Kili sengen med orange ræve og turkis og på den anden side sort med hvide stjerner! Den har samme næsten samme tykkelse som dem fra Sebra!

En patchwork bold med masser af skønne drengefarver og dimser til at holde fast i!

Det skønneste sæt sengetøj med skovtema (junior sæt - det vil vi have i tremmesengen)..

Og så fik vi to suttesnore, som passer til MAM-sutterne!!

At dette fik jeg til en pris på ca 800 kr - og når man tænker på det er speciallavet og mega lækker kvalitet, så synes jeg jo egentlig ikke man kan brokke sig!!

Hvis i vil se billeder, så kommer de først engang i næste uge, da vi er midt i flytterod nu!!

Så kom jeg også til at købe en krammebamse/pude i Tralaleg i Herning i går! Halv pris og økologisk bomuld.. Den var simpelhen SÅ fin - og den tvang mig faktisk til at købe den ;)

Så ja her bliver der da også brugt en hel del penge på min elskede søn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt dette:

34s33wn.jpg

2r42xpz.jpg

34e92r8.jpg

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt dette:

34s33wn.jpg

2r42xpz.jpg

34e92r8.jpg

:loveshower

Jeg er mega vild med tingene fra Smallstuff - vil super gerne have én puslepude i grøn med stjerner til lille Liam!! Men mon ikke jeg kan lokke min mor med ud og handle de sidste småting en dag!! Hun har jo nævnt at hun gerne vil give noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mega vild med tingene fra Smallstuff - vil super gerne have én puslepude i grøn med stjerner til lille Liam!! Men mon ikke jeg kan lokke min mor med ud og handle de sidste småting en dag!! Hun har jo nævnt at hun gerne vil give noget ;)

Ja, jeg er også helt vild med det. Det er sååå fint! :yay

Kunne da være skønt hvis mor ville give lidt. - Jeg tror også at min mor måske kommer til at give en Smallstuff ammepude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået shoppet lidt mere:

Puslehynde

Ammepude

Gylpeklude

Alle på tilbud i Bilka

Pusletaske fra Gaia & ko på tilbud i kære børn. Den er stor og sort, og manden godkendte at den kunne han også gå med ;) og så matcher farven jo barnevognen. Vi er spændte på om vi bliver glade for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige fået nogle bleer str 1 forærende, samt en sengerand :) Dejligt når folk tænker på en, så kan vi bruge pengene på andre ting ril bebsen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er der købt/hentet barnevogn til betteskid..med div udstyr :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er madtess til barnevogn, lidt bodyer med og uden ærmer, pusletaske, pusleklude, badekar, 2 sparkedtagter, 2 sutteflasker, en højstol og og og købt. Babysam har udsalg så vi har sparet 50 % på det meste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kommet tapet til Lærkes værelse. :) Bestilte på ebay, og fik det til ca. ½ pris i forhold til herhjemme. -ret vildt! :)

$T2eC16hHJGQE9noMcSrHBQ9vbGW2EQ~~60_12.JPG

I og med vi bor i træhus, så er der jo også træbeklædning på væggene i værelserne, undtagen en kant i toppen af væggene. Så der kan lige passe en lidt bred bort ind hele vejen rundt. :)

Storebrors nye værelse bliver med maskiner. :)

$(KGrHqQOKo0E33DU1bRuBOJ)wzz0KQ~~0_3.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, vi må snart have en "værelse-tråd", hvor vi kan smide billeder ind af de nye værelser der skal laves. :yay

Vi skal både lave baby-værelse og storebror-værelse. - Må vist hellere snart komme igang.. På torsdag siger den 30+0.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en bedside-crip og ammepude. Nu varer det ikke længe før alt er hjemme :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER