Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Tja jeg er jo bare sygemeldt. Så har ikke styr på hvornår jeg ville være gået på barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja jeg er jo bare sygemeldt. Så har ikke styr på hvornår jeg ville være gået på barsel.

:ditto Eller næsten, min barsel starter officielt 3. september. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det ligesom miss mathilde, er også sygemeldt, men mener at barselen stater her d 24 aug.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja jeg er jo bare sygemeldt. Så har ikke styr på hvornår jeg ville være gået på barsel.

Same here..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men så er vi da efterhånden ret mange af os der går hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps job har der intet været af længe.. (Siden starten af marts...!)

Åh er noget spændt. Næste uge byder på:

32 ugers tjek - ved lægen (dog ferie afløser)

Kinesiolog - pga min evige halsbrand

Jm besøg - så jeg kan møde min nye

3D/4d scanning - i Kolding med Eks manden

Og damefrokost om lørdagen med mor, veninde, svigerinde og hendes veninde.

Mandag den 19 kommer sundheds plejersken og besøger mig. Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps job har der intet været af længe.. (Siden starten af marts...!)

Åh er noget spændt. Næste uge byder på:

32 ugers tjek - ved lægen (dog ferie afløser)

Kinesiolog - pga min evige halsbrand

Jm besøg - så jeg kan møde min nye

3D/4d scanning - i Kolding med Eks manden

Og damefrokost om lørdagen med mor, veninde, svigerinde og hendes veninde.

Mandag den 19 kommer sundheds plejersken og besøger mig. Spændende :)

Sikke en begivenhedsrig uge du går i møde!

Jeg skal bare have næste uge til at gå hurtigt. Søster flytter på fredag, og jeg har seriøst stress og kriller for at kunne komme igang med alt det der skal forberedes til lillesøster Luna.

Der kan snart ikke stables flere baby-ting i hjørnet i vores soveværelse :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bekymret for min store dreng, Magnus.. :(

De sidste par dage har han haltet og klaget over smerter i det ene ben.. Her til morgen kunne han næsten ikke komme ud af sin seng :(

Han siger at det gør ondt øverst ved låret/hoften, og han har ikke slået sig eller andet.. Giver lægen et kald her om lidt..

Jeg haaader når min elskling har ondt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Lægen mistænker at Magnus har akut artrit i sin hofte.. En slags inflammation/gigt. Han skal til ultralydsundersøgelse og videre udredning på onsdag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Lægen mistænker at Magnus har akut artrit i sin hofte.. En slags inflammation/gigt. Han skal til ultralydsundersøgelse og videre udredning på onsdag :(

:( øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg hjemme fra ferie! Det gik nu fint både med at flyve og holde til storbyferie.

Nu er jeg så tilbage på arbejde, og har enormt travlt i hvert fald de næste par uger, men sandsynligvis bliver det ved indtil jeg går på barsel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hjem - håber det var en god ferie? :)

Glucosebelastnin idag... Baah! Klokken er ikke engang 7 og jeg er mega sulten. Må først få mad efter undersøgelsen ved 10-10.30 tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ferien var rigtig god!

Føj, glucosebelastning er bare det værste... Min blev 20 min forsinket oveni, håber din går lidt hurtigere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Lægen mistænker at Magnus har akut artrit i sin hofte.. En slags inflammation/gigt. Han skal til ultralydsundersøgelse og videre udredning på onsdag :(

Stakkels dreng. :(

Min mand havde det for en del år siden i anklerne. Det tog en måneds tid på smertestillende, så var det næsten gået over igen. Men det er jo også længe for et lille barn..

Glucosebelastnin idag... Baah! Klokken er ikke engang 7 og jeg er mega sulten. Må først få mad efter undersøgelsen ved 10-10.30 tiden :(

God "fornøjelse" :wacko Husk at have noget med at læse i, så tiden går hurtigere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har, som mange af jer andre, tænkt mig at lave nogle retter til fryseren, så der er nem aftensmad, når vi kommer hjem med baby. Men hvor mange retter laver I? Jeg har på fornemmelsen, at min mand synes, at vi skal være fyldt forsynede til flere måneder, og jeg tænker sådan en uge eller sådan noget. Hvor længe tænker I, at det vil være praktisk at have nem aftensmad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har, som mange af jer andre, tænkt mig at lave nogle retter til fryseren, så der er nem aftensmad, når vi kommer hjem med baby. Men hvor mange retter laver I? Jeg har på fornemmelsen, at min mand synes, at vi skal være fyldt forsynede til flere måneder, og jeg tænker sådan en uge eller sådan noget. Hvor længe tænker I, at det vil være praktisk at have nem aftensmad?

Min mand insisterer på, at han kommer til at have overskud til at lave mad når Storm kommer, så det får han lov at rode med.. Men jeg har tænkt mig at bage pølsehorn, pizzasnegle og kanelsnegle, bare til lidt snacks og til barselsgæster. :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand lyder nu heller ikke til at tænke det bliver et problem.. Men der tror jeg nu altså på at jeg får ret, og vi har en kæmpe fryser, så jeg laver altså bare rigeligt med mad. Jeg har også tænkt mig at høre den kommende morfar om han vil stege frikadeller til fryseren, for han laver de bedste frikadeller i verden! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glucosebelastningen gik forresten okay idag. Synes ikke det var så slemt at drikke det, men blev smådårlig bagefter pga. sult og så alt det sukker på én gang.. Men det gik! Nu skal jeg bare vente på svar..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand lyder nu heller ikke til at tænke det bliver et problem.. Men der tror jeg nu altså på at jeg får ret, og vi har en kæmpe fryser, så jeg laver altså bare rigeligt med mad. Jeg har også tænkt mig at høre den kommende morfar om han vil stege frikadeller til fryseren, for han laver de bedste frikadeller i verden! :biglove

Vores fryser er en af de der bittesmå på 1,5 skuffe, så hvis han goder lave mad, så passer det mig egentlig okay..

Og jeg ved ikke hvad der er med de kommende morfædre, min far laver også fantastiske frikadeller! :biglove Meeeen, den kommende fader er skisme også god i et køkken, så det skal nok blive godt! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores fryser er en af de der bittesmå på 1,5 skuffe, så hvis han goder lave mad, så passer det mig egentlig okay..

Og jeg ved ikke hvad der er med de kommende morfædre, min far laver også fantastiske frikadeller! :biglove Meeeen, den kommende fader er skisme også god i et køkken, så det skal nok blive godt! :sandie

Det forstår jeg så godt, når fryseren ikke er større! :)

Min mand er såmænd også god til at lave mad, det tager bare en krig, og han ender altid med at skulle have lidt hjælp :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her laver vi ikke mad til fryseren.

Vi har vores rutiner hvor Magnus hjælper far med at lave mad, og manden NÆGTER at der skal laves om på deres mad-hygge. Så mænderne kokkererer som de plejer, mens jeg putter med lillesøster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver heller ikke mad til fryseren - der er ikke plads. :D Men jeg regner med at vi bare får nem mad den første tid, eller at forældre/svigerforældre lige tager en rest mad med når de er på besøg. ;)

Jeg fik lige en lille smule stress i dag, det gik op for mig, at i morgen, så er der kun 4! uger før jeg er indenfor termin! -Det er jo helt vanvittigt, og i dag er der kun 50 dage tilbage til terminen.. Nu har jeg pludselig ikke så god tid længere synes jeg.. :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0 idag! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+0 idag! :loveshower

Tillykke! :) Så begynder det at komme tæt på. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :) Så begynder det at komme tæt på. :)

Ja! :yay Det er så vildt! Vi er godt nok ved at være i mål. Det er for sindssygt.. :blink Så er det man begynder at tænke på, om man overhovedet ved hvad det er man går ind til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER