Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Pas på hvad du siger - det kan jo være jeg tager dig på ordet ;)

Du er mere end velkommen! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

;) Shyy du må ikke give mig lyst til andre is... skal jo have tømt fryseren ;) Flytter lige om snart.. og er ikke hjemme fra lørdag af...

Jamen altså, sunlolly er da klart bedst! :D Har faktisk to pakker i fryseren. :rolleyes Smager GUF!

Har haft sidste eksamen i dag, og går jo så på barsel når semestret starter i august. Så det er derfor jeg er så tidligt ude. ;)

Nå, på den lumske måde... Så forstår jeg bedre. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er mere end velkommen! :kram2

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde den dejligste morgen igår :)

Jeg vågnede 1½ time før vækkeuret ringede og lå og overvejede om jeg kunne sove videre, uden at være nød til at gå på toilettet først.

:) pludseligt mente lillepigen at hun lige måtte sige godmorgen, så hun sparkede løs derinde ...

Jeg lå bare i sengen og nød at mærke hende så aktiv... :yay

Behøver jeg at sige, at der ikke var noget igår, der kunne vælte mit humør :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh en dejlig morgenvækning :)

Jeg mærker ikke Elliot så meget som jeg har gjort.. Jeg tror måske han har vendt sig på en måde, så jeg ikke kan mærke det så tydeligt. Hjertelyden var i hvert fald super fin ved jordemoderen, så det er jeg ikke så bekymret for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada - jeg tror også de vender og drejer sig, så man skal vist ikke være bekymret endnu i hvert fald. Her har min dreng lagt sig på en anden måde også - bare modsat vej fra din, så jeg mærker ham lige pludselig helt vildt meget! Meget hyggeligt, men svært at koncentrere mig om arbejdet når han sådan mosler rundt ;)

Han falder i øvrigt som regel til ro når der lægges en hånd på maven, men min mand har kunne mærke ham et par gange allerede. Så skønt!

2 km gåtur i går og mit bækken er fuldstændig smadret i dag! Nu skal træningen altså i gang hvis jeg skal kunne gå 5 km til august!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh en dejlig morgenvækning :)

Jeg mærker ikke Elliot så meget som jeg har gjort.. Jeg tror måske han har vendt sig på en måde, så jeg ikke kan mærke det så tydeligt. Hjertelyden var i hvert fald super fin ved jordemoderen, så det er jeg ikke så bekymret for :)

Det er også først nu jeg stort set mærker hende dagligt ... nogle dage mere end andre ... din termin ligger lidt efter min, så mon ikke du også snart mærker Elliot dagligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada - jeg tror også de vender og drejer sig, så man skal vist ikke være bekymret endnu i hvert fald. Her har min dreng lagt sig på en anden måde også - bare modsat vej fra din, så jeg mærker ham lige pludselig helt vildt meget! Meget hyggeligt, men svært at koncentrere mig om arbejdet når han sådan mosler rundt ;)

Han falder i øvrigt som regel til ro når der lægges en hånd på maven, men min mand har kunne mærke ham et par gange allerede. Så skønt!

2 km gåtur i går og mit bækken er fuldstændig smadret i dag! Nu skal træningen altså i gang hvis jeg skal kunne gå 5 km til august!!

Jeg tænker at han nok har vendt sig, for han sparker når jeg ligger på siden - før sparkede han når jeg lå på ryggen - det gør han ikke mere.. Underligt! Men mandsen har ikke mærket ham endnu - desværre.. Men når jeg er ekstra polstret går der nok også lidt ekstra tid :lol

Det er også først nu jeg stort set mærker hende dagligt ... nogle dage mere end andre ... din termin ligger lidt efter min, så mon ikke du også snart mærker Elliot dagligt :)

Jeg mærker ham faktisk dagligt, bare ikke særlig mange gange lige nu.. men det er okay :biglove Kan du mærke det udenpå nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at han nok har vendt sig, for han sparker når jeg ligger på siden - før sparkede han når jeg lå på ryggen - det gør han ikke mere.. Underligt! Men mandsen har ikke mærket ham endnu - desværre.. Men når jeg er ekstra polstret går der nok også lidt ekstra tid :lol

Jeg mærker ham faktisk dagligt, bare ikke særlig mange gange lige nu.. men det er okay :biglove Kan du mærke det udenpå nu?

Ja jeg kan mærke liv udenpå ofte ... Kæresten har også et par enkelte gange været heldig at nå at mærke hende :biglove

Jeg mærker hende stort set dagligt, nogle dage dog mere end andre, sikkert som i også skriver alt efter hvordan hun ligger.

Indtil videre har dagen idag være lidt stille <_< og hun vågner desværre ikke ved sunlolly :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi stadig til gode.. Kan ikke selv mærke ham udenpå endnu :(

Det bliver dejligt når det sker :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi stadig til gode.. Kan ikke selv mærke ham udenpå endnu :(

Det bliver dejligt når det sker :biglove

I har noget godt til gode.... og glæd dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker hende også dagligt.. men jo nogen gange mere end andre. Det er bare den mest fantastiske oplevelse <3

Manden har både mærket, men også set når hun sparker, der kommer sådan er fin lille bule når der er.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm sparker klart mest nær jeg har lagt mig til at sove, og han venter konsekvent til Tim er faldet i søvn.. :P Lille bandit! :wub

Men han har da mærket spark 2 eller 3 gange, så det går nok alligevel. ;)

Og jeg er helt sikker på at man også kan se når han rigtig sparker igennem, men jeg har næsten altid slukket lys, dyne over OG taget mine linser ud. :P Når han giver nogle ordentlig los ellers, så stopper han når jeg kigger.. Som sagt: BANDIT! :lol Men han er vel sin fars søn. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Netop som jeg postede ovenstående, gav han et par ordentlige spark, og jeg så det! :loveshower

I'm a happy mommy-to-be! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er fuldstændig umættelig idag :mam

Jeg har endnu ikke givet efter, men det betyder også at jeg har sådan en lille kvalme i baggrunden hele tiden :huh

Jeg tror det hænger sammen med at jeg for første gang idag ikke har drukket hverken sodavand eller saft...

Jeg drikker alt for meget af det skidt, så nu prøver jeg at følge jordmoderens råd og gemmer sodavand til specielle lejligheder :balloon

Dog har jeg også valgt at tage en dag ad gangen ;) for lige sodavand er en af mine meget svage sider.

Idag har det hjulpet (og ja jeg er sgu nok lidt småtosset) at love lillepigen, at jeg ikke vil drikke sodavand og saftevand denne weekend...

Men jeg tror det er pga af det mindre sukkerindtag, at jeg hele tiden føler sult, for mad har jeg spist :blink

Jeg må bare holde ud og huske at få drukket det vand jeg har købt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du evt. prøvet at skifte sodavanden ud med danskvand med lidt smag i? Jeg synes egentlig det er et ok alternativ til sodavanden, da det er lidt friskt i det. :) Superbrugsen har fx lige for tiden 1½ l egekilde med smag på tilbud til 10.95 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mig en danskvand med smag .... meeen det er bare ikke det samme, stadig bedre en kun at drikke vand hele dagen ;)

Hver gang jeg drømmer om sodavand, tænker jeg " Det er for lillepigen at du gør det her"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sodavand light er noget af det eneste jeg kan være sikker på og holde nede. Så jeg drikker det jeg drikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos danskvand..

Jeg har ALDRIG brudt mig om danskvand..

Men siden uge 12 har jeg bællet minimum 1 danskvand om dagen.. :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sodavand light er noget af det eneste jeg kan være sikker på og holde nede. Så jeg drikker det jeg drikker :)

Sådan var det jo også for mig mens kvalmen var på sit højeste, så var det et spørgsmål om at få noget ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var det jo også for mig mens kvalmen var på sit højeste, så var det et spørgsmål om at få noget ned :)

Tja her er den jo konstant og hele tiden stadig.. :/ Dog hjælper det og være hos familien nu... Så nogle dage med god energi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skrevet min barsel ind i jobkalenderen - det er altså vildt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt ynk fra mig i dag..

Halløj bækkenløsning!

Jeg kan hverken stå, gå, ligge eller sidde.. Det gør SÅ ondt, at jeg har måttet tude et par gange de sidste dage.. Havde slet ikke forestillet mig at skulle være så forpint allerede.. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt ynk fra mig i dag..

Halløj bækkenløsning!

Jeg kan hverken stå, gå, ligge eller sidde.. Det gør SÅ ondt, at jeg har måttet tude et par gange de sidste dage.. Havde slet ikke forestillet mig at skulle være så forpint allerede.. :-(

Ej, hvor møglatterligt altså!!! Stakkels dig! :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor jeg elsker gratis babypakker!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER